 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 22:45, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Stian dorzucę Ci do paczki klej do gwintów, będziesz zadowolony ja do zębatki daję nakrętki z plastikiem w środku, po pierwszym montażu jedź na krótką przejażdżkę, tak z 20 minut, skontroluj czy się luzują, jeśli tak dokręć jeszcze raz i nie ma chuja że się zluzują po korekcie, tyle w temacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Wto 22:54, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Powinno byc 35 Nm + klej . a 70 to na chlopski rozum nie mozna bo oske krecisz na 80 wiec bys prawdopodobnie gwinty poszarpal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:59, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No własnie coś mi sie wydawało dużo i dlatego zapytałem bo jak zobaczyłem co wypisują na innym forum to sie za głowe złapałem. Faktycznie z mojej strony też błąd bo na chłopski rozum to wiadomo, że zerwie gwinty a nie mam jeszcze tak dobrego wyczucia Nm w rękach.
Kozioł dzięki za sprostowanie tematu czekam na paczkę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Wto 23:02, 03 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Wto 23:03, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Bo oni chyba w ciagnikach te zebatki dokrecaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:31, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
no i znowu serwisówka, po cholere szukasz takich danych na innych forach(75nm dla sruby M8 ??????) jak w manualu masz napisane ze zebatke przykrecasz z momentem 35nm z uzyciem kleju loctite 243, moze to byc tez inny zamiennik byle o podobnych paramertach. Co do ilosci kleju to taka tubka 5ml przy odpowiednim posługiwaniu sie pozaklejasz chyba wszystkie sruby w motocyklu i jeszcze zostanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 0:29, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jak kolega wyżej pisze- tubka wystarcza na dosyć długo. Mi w ciągu roku poszły dwie (jedna K2 druga z henkela). Teraz w domu doszedł jeszcze jeden motocykl (125, który z natury lubi luzować wszystkie śrubki), wiec na alledrogo kupiłem 50 ml (pewnie wystarczy na 2-3 lata).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:22, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | no i znowu serwisówka, po cholere szukasz takich danych na innych forach(75nm dla sruby M8 ??????) jak w manualu masz napisane ze zebatke przykrecasz z momentem 35nm z uzyciem kleju loctite 243, moze to byc tez inny zamiennik byle o podobnych paramertach. Co do ilosci kleju to taka tubka 5ml przy odpowiednim posługiwaniu sie pozaklejasz chyba wszystkie sruby w motocyklu i jeszcze zostanie. |
Zacznijmy od tego, że nie miałem dostępu do manuala i na szybko wpisałem w google bo na szybko chciałem docztać o tym '' Z jaką siłą Nm dokręcać zębatke w tylnym kole crossowym''. Tak z grubsza poczytałem i pisali coś o 70Nm, ale bez przesady żeby sie tym kierować ? Jak by napisali na forum ( jakimś ) żeby dekielek od pompy sprzęgła dokręcić siłą 100Nm to by ktoś w to uwierzył i zrobił tak jak napisze jakiś ''specu'' ? Dowiedziałem się co miałem dowiedzieć i po temacie, dzieki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:47, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
tak na szybko to ściągnij sobie serwisówke i unikniesz 100 kolejnych pytan a przy okazji sie dowiesz o rzeczach których nie byłes swiadomy i które ci pomoga w przyszłosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Śro 21:14, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie w Polsce dostanę taką uszczelkę do gaźnika Keihin PWK do 2t ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moturzysta90
Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:17, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
witam, szybkie pytanie . wymieniam naped w exc 450 i nie jestem pewien czy na walku zebatki zdawczej jest lewy czy prawy gwint ? na logike powinien byc lewy ale wole sie upewnic , dzisiaj probowalem odkrecac ale jak narazie nie do ruszenia . moze pneumatem zobaczyc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 21:45, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
moturzysta90 napisał: | witam, szybkie pytanie . wymieniam naped w exc 450 i nie jestem pewien czy na walku zebatki zdawczej jest lewy czy prawy gwint ? na logike powinien byc lewy ale wole sie upewnic , dzisiaj probowalem odkrecac ale jak narazie nie do ruszenia . moze pneumatem zobaczyc? |
jest zwykły, zębatka kręci się w lewo więc nie musi być lewy, pamiętaj żeby dac loctite jak będziesz zakręcał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazix90
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LPU
|
Wysłany: Śro 22:25, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Kupiłem nowy zestaw napędowy do mojego KTM'a firmy JT - taki polecił sprzedawca. Stare przełożenie 14-51 natomiast teraz kupiłem 13-52. Nowy łańcuch ma 118 ogniw i jest za długi. Problem w tym, że jeżeli skrócę do 114 ogniw będę musiał użyć naciągu koła ( i to w znacznym stopniu) żeby poprawnie naciągnąć łańcuch, a do 112 ogniw skrócić nie mogę bo będzie za krótki. Pytanie czy skrócić do 114 pojeździć trochę i jak się wyciągnie skrócić do 112?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 0:47, 05 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Witam
A dlaczego powinien być lewy gwint na wałku zdawczym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13875
Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 10:30, 05 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
pazix - tak własnie beziesz musiał zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|