Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 21:56, 02 Cze 2013    Temat postu:

Zębatki grunt by były stalowe i pożadne.
Sunstar bardzo dobra firma. Sam latam na ich zębatkach i jestem zadowolony.
Co do łańcucha także mam dida tylko vx2 i także dobrze się lata z wyżej wyminionymi zębatkami.
Raz go regulowałem na początku i na razie brak śladów zużycia.

Co do tego czy brać komplet czy nie, zobacz co taniej Cię wyniesie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 22:04, 02 Cze 2013    Temat postu:

Dwa pytania:
1. Konsekwencje jazdy motocyklem na zbyt bogatej mieszance ( czarna świeca) - silnik 4t
2. Konsekwencje jazdy z wyższym niż zalecany poziom oleju

:-]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 22:23, 02 Cze 2013    Temat postu:

1. Nieznacznie zwiększone zużycie paliwa i mniejsza moc silnika niż na idealnym składzie mieszanki, najlepiej wyregulować tak w jak w serwisówce jest opisane.

2. "Zbyt duża ilość oleju powoduje nadmierne zanurzenie w nim wału korbowego, co z kolei skutkuje wzrostem stężenia tzw. mgły olejowej." Konsekwencje tego nie są mi znane Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 14:31, 03 Cze 2013    Temat postu:

1) tak jak kolega wyzej.. ale jak jest leko czarna to jak juz Ci pisałem - tak jest lepiej niz za jasna. idealnie kawa z mlekiem to jest dla silników zwykłych bez pompki przyspieszającej. tutaj jak masz te dotryski powinna byc lekko czarnawa. dodatkowo wiecej paliwa to lepsze chłodzenie i mniej moto sie grzeje.
2) zalezy o jakim poziomie mówisz. olej w oczku ma byc tak jak serwisówka pokazuje na schemacie. czyli ponad połową albo ponizej. i tak trzymaj w tym przedziale. jak zalejesz wiecej to po prostu są wieksze opory, wieksze cisnienie itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:34, 03 Cze 2013    Temat postu:

wywala olej przed odme i każdy inny słabszy punkt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:35, 03 Cze 2013    Temat postu:

szybkie pytanie szybka odpowiedz

temat jest taki 450 exc 2010 tylny zacisk chamulaca brembo nierowno bierze klocki klocek lewy caly zjechany a prawy jeszcze 70% dlaczego tak sie dzieje??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 21:49, 03 Cze 2013    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
szybkie pytanie szybka odpowiedz

temat jest taki 450 exc 2010 tylny zacisk chamulaca brembo nierowno bierze klocki klocek lewy caly zjechany a prawy jeszcze 70% dlaczego tak sie dzieje??


Może gdzieś przywaliłeś i masz zacisk na śrubach skrzywiony.
Kolega tak miał w cr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:50, 03 Cze 2013    Temat postu:

pewnie zacisk zapieczony i w prowadnicach ciezko chodzi. rozbierz wszystko i przesmaruj specjalnym smarem. oczywiscie po wczesniejszym przeczyszczeniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:29, 03 Cze 2013    Temat postu:

to ruchome tam pod ta gumeczka czyczyscic i pzesmarowac??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:35, 03 Cze 2013    Temat postu:

jakie klocki na tył polecacie?? bo narazie kupowałem jakśś tanioszke to 3 komplety na tył na 30 zeżar:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 23:00, 03 Cze 2013    Temat postu:

Osobiście polecam Delty sam latam i dobrze hamują i się trzymają. Kolega startuje w zawodach i też ich używa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 6:43, 04 Cze 2013    Temat postu:

Także polecam delty. Także na nich latam i jestem zadowolony. Gdzieś o klockach juz temat był poruszany i nie wiem czy samemu się o to nie pytałeś Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 11:42, 04 Cze 2013    Temat postu:

ja polecam EBC ale złote. ( nigdy nie czerwone ) płaciłem w serwisie ktma koło 80 zł za klocki na tył. i super sie trzymaja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 17:02, 04 Cze 2013    Temat postu:

pytałem ostatnio o napinacz i mam jeszcze jedno pytanie- mam teraz na przedostatnim ząbku, trzeba by już wymienić raczej nie? Żadnego niepokojącego dźwięku nie słychać narazie..
I przy wymianie uwzględnić tylko łańcuch i napinacz? Co z wałkiem (zębatka jest osobno, czy na wale?)
Jaką firmę proponujecie- PROX, DID, czy IWIS? I jaki napinacz brać? Na szybko zerknąłem na allegro i nie widzę żadnego do 2003r.
z góry dzięki za odp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 17:04, 04 Cze 2013    Temat postu:

Najlepszy łańcuch rozrządu to iwis czyli oryginał.
Przy wymiaie łańcucha nie musisz napinacza wyminiać.
I jak nie wesz kiedy był rozrząd wynminany wymień dla świętego spokou.
Przyjumuje się że 1ząbek lub co sezon zmiana rozrządu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 27 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin