|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 21:56, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Zębatki grunt by były stalowe i pożadne.
Sunstar bardzo dobra firma. Sam latam na ich zębatkach i jestem zadowolony.
Co do łańcucha także mam dida tylko vx2 i także dobrze się lata z wyżej wyminionymi zębatkami.
Raz go regulowałem na początku i na razie brak śladów zużycia.
Co do tego czy brać komplet czy nie, zobacz co taniej Cię wyniesie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 22:04, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Dwa pytania:
1. Konsekwencje jazdy motocyklem na zbyt bogatej mieszance ( czarna świeca) - silnik 4t
2. Konsekwencje jazdy z wyższym niż zalecany poziom oleju
:-]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 22:23, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
1. Nieznacznie zwiększone zużycie paliwa i mniejsza moc silnika niż na idealnym składzie mieszanki, najlepiej wyregulować tak w jak w serwisówce jest opisane.
2. "Zbyt duża ilość oleju powoduje nadmierne zanurzenie w nim wału korbowego, co z kolei skutkuje wzrostem stężenia tzw. mgły olejowej." Konsekwencje tego nie są mi znane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 14:31, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
1) tak jak kolega wyzej.. ale jak jest leko czarna to jak juz Ci pisałem - tak jest lepiej niz za jasna. idealnie kawa z mlekiem to jest dla silników zwykłych bez pompki przyspieszającej. tutaj jak masz te dotryski powinna byc lekko czarnawa. dodatkowo wiecej paliwa to lepsze chłodzenie i mniej moto sie grzeje.
2) zalezy o jakim poziomie mówisz. olej w oczku ma byc tak jak serwisówka pokazuje na schemacie. czyli ponad połową albo ponizej. i tak trzymaj w tym przedziale. jak zalejesz wiecej to po prostu są wieksze opory, wieksze cisnienie itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:34, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
wywala olej przed odme i każdy inny słabszy punkt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:35, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
szybkie pytanie szybka odpowiedz
temat jest taki 450 exc 2010 tylny zacisk chamulaca brembo nierowno bierze klocki klocek lewy caly zjechany a prawy jeszcze 70% dlaczego tak sie dzieje??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 21:49, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
czlowiekwidmo napisał: | szybkie pytanie szybka odpowiedz
temat jest taki 450 exc 2010 tylny zacisk chamulaca brembo nierowno bierze klocki klocek lewy caly zjechany a prawy jeszcze 70% dlaczego tak sie dzieje?? |
Może gdzieś przywaliłeś i masz zacisk na śrubach skrzywiony.
Kolega tak miał w cr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:50, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
pewnie zacisk zapieczony i w prowadnicach ciezko chodzi. rozbierz wszystko i przesmaruj specjalnym smarem. oczywiscie po wczesniejszym przeczyszczeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:29, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
to ruchome tam pod ta gumeczka czyczyscic i pzesmarowac??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:35, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
jakie klocki na tył polecacie?? bo narazie kupowałem jakśś tanioszke to 3 komplety na tył na 30 zeżar:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 23:00, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Osobiście polecam Delty sam latam i dobrze hamują i się trzymają. Kolega startuje w zawodach i też ich używa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 6:43, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Także polecam delty. Także na nich latam i jestem zadowolony. Gdzieś o klockach juz temat był poruszany i nie wiem czy samemu się o to nie pytałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 11:42, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
ja polecam EBC ale złote. ( nigdy nie czerwone ) płaciłem w serwisie ktma koło 80 zł za klocki na tył. i super sie trzymaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 17:02, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
pytałem ostatnio o napinacz i mam jeszcze jedno pytanie- mam teraz na przedostatnim ząbku, trzeba by już wymienić raczej nie? Żadnego niepokojącego dźwięku nie słychać narazie..
I przy wymianie uwzględnić tylko łańcuch i napinacz? Co z wałkiem (zębatka jest osobno, czy na wale?)
Jaką firmę proponujecie- PROX, DID, czy IWIS? I jaki napinacz brać? Na szybko zerknąłem na allegro i nie widzę żadnego do 2003r.
z góry dzięki za odp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 17:04, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Najlepszy łańcuch rozrządu to iwis czyli oryginał.
Przy wymiaie łańcucha nie musisz napinacza wyminiać.
I jak nie wesz kiedy był rozrząd wynminany wymień dla świętego spokou.
Przyjumuje się że 1ząbek lub co sezon zmiana rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|