Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 261, 262, 263 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 0:15, 12 Mar 2015    Temat postu:

supersprox

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejT
Gość






PostWysłany: Czw 15:56, 12 Mar 2015    Temat postu:

Co ile mth wymieniacie olej w exc450? Na dotarciu planuje po 4mth a potem przy 10 (czyli po przejechaniu kolejnych 6mth), czy tak bedzie ok? A dalej po dotarciu jak? W manualu co 15mth a diler mowil co 10mth...
Kolejna sprawa, czy w modelu 2015 jest ssanie automatyczne, nic nie widze a w instrukcji nic nie pisza..

Niech moc będzie z wami! Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 16:03, 12 Mar 2015    Temat postu:

tak , co 10-15 będzie ok, ssania nie masz, jest auto bo to na wtrysku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:44, 12 Mar 2015    Temat postu:

Otwórz service manuala i poczytaj. Tam wszystko jest wyjaśnione, jak docierać, co ile zmieniać olej i gdzie jest "ssanie".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:35, 12 Mar 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
tak , co 10-15 będzie ok, ssania nie masz, jest auto bo to na wtrysku

to ze na wtrysku to nie znaczy ze nie ma ssania, exc 450-500maja ssanie które działa tak samo jak w gazniku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gardor




Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią 18:07, 13 Mar 2015    Temat postu:

Siemanko koledzy . Wymieniłem dzisiaj pierwszy raz od remontu u mechaniora olej i filtr oleju w moim sx-f 250 z 07r przejechałem 9,1mth . I olej był ciemno zielony wcale nie był tragiczny. Latam w enduro co ile Wy zmieniacie olej ? Co ile zmieniać co 10mth czy 12?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 19:49, 13 Mar 2015    Temat postu:

taki powinien byc, ja robię co 8-10mth

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 20:07, 13 Mar 2015    Temat postu:

wójo napisał:
KristofSX napisał:
tak , co 10-15 będzie ok, ssania nie masz, jest auto bo to na wtrysku

to ze na wtrysku to nie znaczy ze nie ma ssania, exc 450-500maja ssanie które działa tak samo jak w gazniku.


sprawdziłem manuale od 2012 do 2015 dla 450-500 exc, nie ma nic o ssaniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:04, 13 Mar 2015    Temat postu:

Bo tu nie ma prawdziwego ssania jak w gaźniku tylko jest podwyższenie prędkości obrotowej biegu jałowego w celu łatwiejszego rozruchu na zimno.
Jest to umieszczone w tym samym miejscu co ssanie w gaźnikach(z lewej strony wtrysku) i uruchamia się je również przez wyciągnięcie a dezaktywuję poprzez wciśnięcie. To pokrętło ma również drugą opcję, mianowicie kręcąc w lewo lub prawo podwyższamy lub zmniejszamy obroty.
Sporo osób może mylić to ze ssaniem z gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Pią 21:06, 13 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 21:09, 13 Mar 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Bo tu nie ma prawdziwego ssania jak w gaźniku tylko jest podwyższenie prędkości obrotowej biegu jałowego w celu łatwiejszego rozruchu na zimno.
Jest to umieszczone w tym samym miejscu co ssanie w gaźnikach(z lewej strony wtrysku) i uruchamia się je również przez wyciągnięcie a dezaktywuję poprzez wciśnięcie. To pokrętło ma również drugą opcję, mianowicie kręcąc w lewo lub prawo podwyższamy lub zmniejszamy obroty.
Sporo osób może mylić to ze ssaniem z gaźnika.


o widzisz, w manualu jest tylko o zmianie obrotów tym pokrętłem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:11, 13 Mar 2015    Temat postu:

strona 18
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 21:31, 13 Mar 2015    Temat postu:

aaa no jest,
o to chodziło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejT
Gość






PostWysłany: Pią 22:18, 13 Mar 2015    Temat postu:

Pytanie tylko czy tego się używa, czy jest taka konieczność? Czy tez bez tego rownież nie ma problemu? Jak zalecacie, jaka jest praktyka?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:30, 14 Mar 2015    Temat postu:

Tak jak pisałem, to pokrętło ma 2 funkcję. Pierwsza to pomoc w rozruchu na zimno, jeśli tego nie uruchomisz to będziesz musiał ręcznie gaz trzymać aby nie zgasł w pierwszych sekundach po odpaleniu. Druga funkcja to regulacja obrotów biegu jałowego, kręcąc już na ciepłym silniku.
To jest aby ułatwić ci życie więc logicznym jest używanie tego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejT
Gość






PostWysłany: Sob 15:18, 14 Mar 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Tak jak pisałem, to pokrętło ma 2 funkcję. Pierwsza to pomoc w rozruchu na zimno, jeśli tego nie uruchomisz to będziesz musiał ręcznie gaz trzymać aby nie zgasł w pierwszych sekundach po odpaleniu. Druga funkcja to regulacja obrotów biegu jałowego, kręcąc już na ciepłym silniku.
To jest aby ułatwić ci życie więc logicznym jest używanie tego.


Dzisiaj w końcu, pomimo fatalnej pogody, miałem okazję dobrać się do mojego nowego exc450 Smile
Rzeczywiście, bez tej śruby przy odpalaniu na zimno trzeba trzymać gaz. Szkoda, że dostęp do tej śruby jest taki trudny, chyba na jakiejs małe chińskie dłonie Wink

Mam dwa pytania:
1. Czy uszczelniacie jakoś airbox? Ten otwór miedzy plastikami średnio wygląda..
2. Docieranie - bardzo ubogo w manualu jest to opisane. 1mth do 7000 RPm, 3mth do 3/4 mocy silnika. Wymiana oleju po 1mth, a następnie po 15mth. Dzisiaj mam przejechane 0,8mth. Jutro dokręcę do 1mth i wymienię olej z filtrem. Następna wymianę kiedy, rzeczywiście dopiero po 15mth czy moze po 4mth? Moj diler mówił pierwsza po 4mth, a druga po kolejnych 6,.. I bądź tu mądry. Co radzicie?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 261, 262, 263 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 262 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin