 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13873
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 13:34, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
tak czyscic je też, pisza w manualu żeby je cyzscic na pewno
co do slizgów łancucha, ja zmieniłem rolke bo ona dosyc często pada, a to łozyska a to cos sie przestanie kręcic a tylko hałasuje, zarzuciłem troche zuzyty slizg dolny i jest gitarka nic nie hałasuje, i zywotnosc spora.
są też takie dedykowane małe slizgi na góre chyba w KTM SMR są fabrycznie montowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 14:03, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
od razu mówię, że nie mam!
na dole link do ślizgów które miałem, dwa są dolne a jeden górny właśnie od smr
są podane kody jakby ktoś chciał zamówić w ktm
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 16:14, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jak macie ustawione przednie zawieszenie? Bo mam taki problem, że na mocno wykręconej 5'tce na małych nierównościach, gdy unosi się przednie koło, to przy opadaniu lubi ze dwa razy majtnąć na boki, czasami mocniej, czasami słabiej. Ciśnienie z przodu ustawione na ok. 0,5 bara. Kompresja na 15 klików, odbicie na bodajże 13 albo 15.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Sob 16:46, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Witam.
Jak rozumieć oznaczenie na pds sprężyna WP 69-250. Do ilu kg jest ta sprężyna?
Dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 16:51, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
72-250 jest od 65 - 75kg, " mniejszej " w serwisówce nawet nie ma, więc można wnioskować, że poniżej 65kg, chyba że jakiś stary model i może inne oznaczenia były.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Sob 17:03, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ten pds jest wyprodukowany w 2010r. Ja ważę 80kg. To jakie oznaczenie sprężyny powinno być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 18:01, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ściągnij sobie serwisówkę do swojego modelu i zobacz, bo nie chcę Cię w błąd wprowadzać, bo oznaczenia mogły ulec zmianie. Według 2007r. powinno być 76-250
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Sob 18:02, 21 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Sob 18:28, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
mentor napisał: | Witam.
Jak rozumieć oznaczenie na pds sprężyna WP 69-250. Do ilu kg jest ta sprężyna?
Dzięki za odpowiedź. |
250 to długość, 69 to twardość, a to pod jaką masę zależy już od modelu. Dla przykładu dla XCF 250 była to sprężyna pod 75 -85 kg, a dla EXCF 250 85 - 95.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Sob 18:32, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | Jak macie ustawione przednie zawieszenie? Bo mam taki problem, że na mocno wykręconej 5'tce na małych nierównościach, gdy unosi się przednie koło, to przy opadaniu lubi ze dwa razy majtnąć na boki, czasami mocniej, czasami słabiej. Ciśnienie z przodu ustawione na ok. 0,5 bara. Kompresja na 15 klików, odbicie na bodajże 13 albo 15. |
Problem może leżeć nie tylko w regulacji przedniego zawieszenia. Może to być źle ustawiony SAG, za wysoko wysunięte lagi w półkach, źle ustawione tylne zawieszenie, luz na główce ramy i jeszcze kilka innych rzeczy. Zasadniczo chodzi o zbalansowanie motocykla.
Polecam stronę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 18:35, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Cześć czy manetce gazu powinien być luz (linki) taki parę mm czy powinno być ciasno?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 18:39, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
pany dzisiaj same nieszczescia, w tym urwana sruba od nozki biegow, jak to ogarnac teraz, jedyne co mi przychodzi do glowy to rozwiercic zakleic jakims klejem dwuskladnikowym do metali, nawiercic i nagwintowac co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 18:49, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
grzegorzszw, SAG ustawiony wg serwisówki, luzu na główce ramy, gdy moto stoi na podstawce nie wyczuwam. Lagi mam wpuszczone w półki dokładnie 14mm. A jeszcze co do tylnego zawieszenia. Zgodnie z manualem odbicie powinno być na 20 klików, ale u mnie po 15 jest już koniec. Myślałem, że może po prostu jest coś z regulację popieprzone/urwane czy co tam jeszcze, ale śruba wystaje dosyć mocno i wygląda jakby naprawdę był już opór. Zawsze jeździłem na maksymalnych klikach ( 15 ), żeby było jak najbardziej zbliżone do serwisówki, dzisiaj ustawiłem na 9, czyli takie 2/3 maksa. Miał ktoś podobny problem?
Aarek1414, raczej kwestia gustu. Ja mam ustawione ciasno, mi tak najbardziej odpowiada.
grzegorzszw, super jest ta strona, co podałeś ! Pokombinuje, tak jak tutaj opisali, może coś pomoże
@edit
Byłem właśnie w garażu i zauważyłem, że na prawej ladze coś się stało w regulacją odbicia, bowiem to pokrętło kręci się w nieskończoność. Jestem w stanie sam to naprawić czy jest to bardziej skomplikowana robota?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Sob 20:33, 21 Mar 2015, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
digidy
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:57, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | pany dzisiaj same nieszczescia, w tym urwana sruba od nozki biegow, jak to ogarnac teraz, jedyne co mi przychodzi do glowy to rozwiercic zakleic jakims klejem dwuskladnikowym do metali, nawiercic i nagwintowac co wy na to? | cos ty trenował że taka przygoda? ja próbowałbym wywiercić otwór cienkim wiertłem później wbić coś na ciasno i powinna się wykręcić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13873
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 23:04, 21 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
jak wystaje cos to mozna naspawać kawałek pręta i wykręcić,
ewentualnie nawiercic i delikatnie próbować wykrętakiem, tylko że one są bardzo kruche a jak pęknie to juz amen bo to rozwiercic to tragedia ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:17, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem cały układ wydechowy w swoim motorze exc 200 dyfuzor fmf gnarly a wydech procircuit. Jakie mam zastosować dysze w gaźniku? Aktualnie posiadam dysza wolnych obrotów 42, dysza główna 162. Jakie zalecane są ustawienia pod tuningowy układ wydechowy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rams dnia Nie 13:20, 22 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|