 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oli
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 19:20, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
panowie latał/testował ktoś oponę na tył firmy cst??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13873
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:33, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
u mnie w okolicznym klubie na tym latają ( sponsoruje CST ) powiem tak, jak ktos zarzuci nowądo motocrossu sie nadaje, ale jak sie zaokrągli kicha, do enduro nie ma rozmiarów i nawet nie ma co sie tym interesować póki co. ( przednie kiepskie lepiej dołozyc pare zł i kupic cos sprawdzonego )
generalnei to chinska guma i do mnie nie przemawia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 23:00, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jakiego smaru użyć do smarowania brzegów filtra powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 2:14, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
mikas napisał: | Jakiego smaru użyć do smarowania brzegów filtra powietrza? |
smar wodootporny najlepiej sie do tego nadaje
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pią 2:14, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 15:45, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie czy to normalne, że nowy EXC 450 jak jest zimny to ma problem z odpaleniem? Trzeba kręcić rozrusznikiem parę-parenaście razy aż odpali i do tego dodawać gazu. Bez gazu tylko chwilę zagada ale gaśnie od razu. Moto ma przebieg raptem 6mth przy 1,8mth zmieniłem olej + filtr(Motorex 10w60) Filtr powietrza czysty, nasączony. Ten typ tak ma czy mam szukać gdzieś przyczyny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:01, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Powinien palić od razu.
To znaczy najpierw "pobudzasz" wtrysk krótkim naciśnięciem przycisku rozrusznika i dopiero potem odpalasz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Sob 16:01, 04 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 16:14, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Odpalał bez problemu do czasu czyszczenia filtra powietrza. Doświadczenie w jego czyszczeniu mam z poprzedniego moto (CR250), a więc: wyjety, umyty wstępnie w benzynie ekstrakcyjnej potem w cieplej wodzie z ludwikiem, wysuszony,nasączony i założony do moto, brzegi filtra posmarowane smarem Cx80. Coś mogłem zrobić nie tak przy tym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:22, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie za bogato nasączyłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:28, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
To jest normalne po zbyt obfitym nasączeniu filtra. Odpal go i pojeździj chwile a problem zniknie.
"ssanie" włączasz przy odpalaniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 17:01, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
To jest model na wtrysku więc chyba nie ma ssania. Ale faktycznie z tym nasączaniem filtra mogłem trochę przesadzić, tzn nic nie ciekło i nie kapało z niego ale raczej dość dokładnie i gęsto robiłem tzw "biedronkę" na nim. Pojeżdżę trochę i przy następnym czyszczeniu filtra dam trochę mniej towaru na filtr...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:05, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
mikas napisał: | To jest model na wtrysku więc chyba nie ma ssania. Ale faktycznie z tym nasączaniem filtra mogłem trochę przesadzić, tzn nic nie ciekło i nie kapało z niego ale raczej dość dokładnie i gęsto robiłem tzw "biedronkę" na nim. Pojeżdżę trochę i przy następnym czyszczeniu filtra dam trochę mniej towaru na filtr... | Oczywiście że nie ma ssania takiego jak w gaźniku, dlatego napisałem to w cudzysłowie. Ale jest coś co bardzo ułatwia rozruch zimnego silnika. Poczytaj serwisuwke.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 17:24, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | mikas napisał: | To jest model na wtrysku więc chyba nie ma ssania. Ale faktycznie z tym nasączaniem filtra mogłem trochę przesadzić, tzn nic nie ciekło i nie kapało z niego ale raczej dość dokładnie i gęsto robiłem tzw "biedronkę" na nim. Pojeżdżę trochę i przy następnym czyszczeniu filtra dam trochę mniej towaru na filtr... | Oczywiście że nie ma ssania takiego jak w gaźniku, dlatego napisałem to w cudzysłowie. Ale jest coś co bardzo ułatwia rozruch zimnego silnika. Poczytaj serwisuwke. |
Z serwisówką jestem na bieżąco, jeśli chodzi Ci o śrubę regulacyjną biegu jałowego to nie wyciągałem jej, mój błąd. Jutro mam zamiar trochę pośmigać więc sprawdzę wszystkie opcje. Dzięki wszystkim za rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 18:21, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wytrzymałem i od razu poszedłem sprawdzić odpalanie z wyciągniętą śróbką regulacyjną biegu jałowego... Zapalił na dotyk:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 21:44, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Czy Ktm exc 450, model na wtrysku, po odblownaiu powinien isc na koło na każdym biegu w terenie z gazu?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtkuuu
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 21:48, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Huske te450 na przełożeniach 13/50 targałem z gazu na koło na piątce bez strzelania ze sprzęgła, na szóstce pewnie tez by sie udało. Jęsli masz z tym problem w exc450 to albo złom albo kierownik du*a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|