 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 11:07, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Panie, Panowie- spraw beznadziejnych kilka:
1) Da się coś z tym zrobić?
-Magnezowy karter przy śrubie spuszczania oleju pękł. ktoś naprawiał tam gwint i wkręcił sprężynkę, przez co zostało mniej ciała. Próbowałem to jakoś kleić (jak widać) ale nic nie dało i puszcza olej... (link do fotki)
[link widoczny dla zalogowanych]
-Po zdjęciu, okazało się, że wysprzęglik jest krzywy. Konkretniej wykrzywił się w miejscu tej "pojedynczej" śrubki. (link do foto)
[link widoczny dla zalogowanych]
2) Polecicie mi jakiś dobry sylikon/uszczelkę w płynie? Niestety dekielek od sprzęgła też puszcza olej, mimo nowiutkiej uszczelki :/
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Nie 11:41, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
zdiecia wstaw na inny serwer albo zrób ogolny dostep bo nie można ich odtworzyc. co do sylikonu to polecam REINZOSIL do 300 stopni C jeszcze nie zdazyło mi sie zeby cos sie pociło po złozeniu na ten sylikon a jest tani.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 11:48, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Tak, sylikon przez wielu sprawdzony i przez wielu polecany, Reinzosil.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 15:28, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Łodzianin napisał: | Panie, Panowie- spraw beznadziejnych kilka:
1) Da się coś z tym zrobić?
-Magnezowy karter przy śrubie spuszczania oleju pękł. ktoś naprawiał tam gwint i wkręcił sprężynkę, przez co zostało mniej ciała. Próbowałem to jakoś kleić (jak widać) ale nic nie dało i puszcza olej... (link do fotki)
[link widoczny dla zalogowanych]
-Po zdjęciu, okazało się, że wysprzęglik jest krzywy. Konkretniej wykrzywił się w miejscu tej "pojedynczej" śrubki. (link do foto)
[link widoczny dla zalogowanych]
2) Polecicie mi jakiś dobry sylikon/uszczelkę w płynie? Niestety dekielek od sprzęgła też puszcza olej, mimo nowiutkiej uszczelki :/
Pozdrawiam! |
Sorki, pierwszy raz wrzucałem fotki na googla. Już udostępnione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pele093
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:40, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Małe pytanko czy pompa sprzęgła magury od KTM lc4 640(2003) przypasuje do sx 125 (2002) ?? bez obaw można zamontować i użytkować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13900
Przeczytał: 28 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 16:42, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
teoretycznie pasuje bezproblemowo, ale ma zapewne strasznie duzy tłoczek - sprzegło bedzie chodziło ciezko, zobacz co pisze pod pompą, w lc4 jak kojarze były 11.5 tłoczki, w secie chyba 8,5 albo 8 nawet. róznica ogromna ;P chyba ze nie zalezy ci na lżejszym sprzęgle to mozna zakładać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 19:14, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
hej koledze w Sx 450 z 2005r urwal sie zawor wydechowy co moglo byc przyczyna w miejscu urwania jest taki kolorowy do tego motor wrocil od mechanika ktory regulowal zawory i motor przejechal 6 km i silnik wybuchl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 20:25, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Zawory z przebiegiem jak golf tdi  |
to wynika ze juz mega zmeczone byly
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 20:59, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy moge po slasku chopie sam ftos lostatnio pisol na forum z czego sie bierom awaryje we silnikach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:49, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Nie wiem czy moge po slasku chopie sam ftos lostatnio pisol na forum z czego sie bierom awaryje we silnikach  |
Napisałem to żeby zebrać konkretne informacje, nie żadne gdybanie, w jednym miejscu a nie szukać szczątkowych info po całym forum.
PS. Przez kilka lat bardzo często byłem Twoich stronach i mniej więcej rozumiem co godasz. Uwierz, że z moich stron gwary nic a nic nie zrozumiesz, więc trzymajmy się naszej ogólnej polszczyzny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 22:17, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Niech Ci bydzie jak padaja zawory to przewaznie jest wina przeciagania czasu wymiany. Przynajmniej tak twierdzi znajomy warsztat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:37, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Niech Ci bydzie jak padaja zawory to przewaznie jest wina przeciagania czasu wymiany |
I właśnie o te przeciąganie chodzi. Wszyscy wiedzą że trzeba regulować i wymieniać okresowo zawory, ale nikt nie podaje, nawet serwisówka, dokładnych przelotów na zaworach.
Korba i tłok jest jasno opisana w serwisówce. O zaworach nic nie doczytałem.
Dla tego niech każdy kto miał taką przygodę rzetelnie podejdzie do tematu i napisze co i jak było. Niech ta wiedza przyda się, nawet w min. stopniu dla kogoś kto może, ma podobny rocznik i przebieg motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|