Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 274, 275, 276 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13877
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 7:40, 06 Kwi 2015    Temat postu:

ja jak sciągałem swoje pierwsze zawory to juz mogłem sie nimi golic - były ostre jak zyletki i to na sporej powierzchni, podejrzewam że jeszcze chwila i zawór by mocniej wpadł w głowice.

ale żeby sie urwał sam z siebie - wątpie żeby to sie stało samo z siebie. c

co innego tytany tam często dochodzi do mikropękniec, ale też ptorafią byc wykonane z winy uzytkownika, jak np podczas montazu upadnie zawór czy zrobi babola jak ja że przestawiłem rozrząd o 1 zabek i odpaliłem i delikatnie sie zawory mijały z tłokiem, sladów niby nie ma ale jakby stuki były ale w tytanach jakies tam mikropekniecia mogły by sie zrobic i potem mogły by sie urwac same z siebie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 8:45, 06 Kwi 2015    Temat postu:

GaCek napisał:
Fourier napisał:
Niech Ci bydzie Wink jak padaja zawory to przewaznie jest wina przeciagania czasu wymiany

I właśnie o te przeciąganie chodzi. Wszyscy wiedzą że trzeba regulować i wymieniać okresowo zawory, ale nikt nie podaje, nawet serwisówka, dokładnych przelotów na zaworach.
Korba i tłok jest jasno opisana w serwisówce. O zaworach nic nie doczytałem.
Dla tego niech każdy kto miał taką przygodę rzetelnie podejdzie do tematu i napisze co i jak było. Niech ta wiedza przyda się, nawet w min. stopniu dla kogoś kto może, ma podobny rocznik i przebieg motocykla.



Z konkretnym czasem wymiany to chyba serio jest problem (mam 2t wiec wszystko co pisze jest zasłyszane albo z obserwacji).
Znajomy warsztat, o którym pisałem, ma najwięcej głowic po wybuchu (przeważnie 5 zaworowe z yamahy) a głowice to nie jest główna rzecz, którą się zajmują. Myślę że właśnie problem z określeniem dokładnie ile zawory wytrzymają jest przyczyna tych awarii. Zdarzają się też szczególne przypadki, gdzie np remont był robiony przez osobę, która nie miała zielonego pojęcia o tym co robi (w zeszłym roku widziałem głowicę po czymś takim) ale to już jest inna sprawa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pon 8:57, 06 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:20, 06 Kwi 2015    Temat postu:

bo yamaha miała tytany, moze dlatego yamaha tak mało popularna, ludzie sie bali tych pieciu tytanowych zaworów, do 2009 roku nie produkowali stalowych zamienników z tego co mi wiadomo, tez nawet rozwazałem kupic wr 450 ale nawet miałem w planach wyjac te tytany i wsadzic stalowe ale padło na kata. A co do tych zaworów to jak ktos nie dba o filtr powietrza to ssace w takiej 250 to i pewnie 50h nie dadza rady...
tutaj w tym linku koles remontuje swoja 450 i pisze z ma niespełna 500h i zobaczcie w jakim stanie zawory, na granicy juz...http://www.redbikejohn.com/EXC%20rebuild.htm
jak widac nawet jak sa w takim stanie to potrafia wytrzymac (wiadomo t0 juz jest cykajaca bomba) wniosek z tego ze stalówki same w sobie sa wytrzymałe i z byle powodu nie trzasna... tak jak ktos kiedys napisał ze 99% awarii jest z winy uzytkownika...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pon 9:26, 06 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pon 13:45, 06 Kwi 2015    Temat postu:

pytanie typu co moze byc przyczyna efektu zbyt wczesnej odcinki, dla mnie to tak brzmi jak by odcinka byla zbyt szybko, zbyt duza dawka paliwa ?? o odrazu jaka swieca do 525 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13877
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 14:22, 06 Kwi 2015    Temat postu:

irydowa - najlepiej sie sprawdza. niska odcinka to albo walnieta swieca albo źle wyregulowany gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pon 15:15, 06 Kwi 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
irydowa - najlepiej sie sprawdza. niska odcinka to albo walnieta swieca albo źle wyregulowany gaźnik

jakis typ konkretny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13877
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:15, 06 Kwi 2015    Temat postu:

do ktma jest jeden tylko typ swiecy - oryginał, lub zamiennik oryginału irydowy

[link widoczny dla zalogowanych]

tutaj masz - wyszujak do czego tam sobie chcesz i bedzie też zamiennik irydowy, dcpr8eix taki idzie do ktma, ale starsze ktmy chyba miały mniejszy gwint na swiecy wiec nie podaje żeby nie byłoi potem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 19:57, 06 Kwi 2015    Temat postu:

DCPR8EIX - irydowa, mam na sprzedanie jedną sztukę za 25zł z Denso

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 12:01, 07 Kwi 2015    Temat postu:

Potrzebuję porady. Ostatnio przestroiłem trochę gaźnik i teraz mam ustawienia zgodne z serwisówką na obecne warunki ( mj 172, pj 48, 1 obrót wykręcona śrubka od mieszanki ), a wcześniej miałem mj 175, pj 45 i trochę martwiło mnie to, że dysza wolnych obrotów jest sporo mniejsza niż zalecana, więc zdecydowałem się na zmianę. Ogólne wrażenia z jazdy na +, wydaje mi się mocniejszy ( o ile to nie placebo Very Happy ), natomiast mam problemy z odpalaniem. Tak jak wcześniej odpalałem ( gdy był zimny ) na ssaniu i z odruchowym szarpnięciem manetą, to teraz muszę bez ssania i bez gazu, bo inaczej nie zapali. Świeca kolor ma idealny. Wynika z tego, że do odpalenia ma zbyt dużo paliwa. Martwić się tym czy po prostu odpalać bez ssania ? Co ma większy wpływ na dawkę podawanego paliwa przy odpalaniu: dysza wolnych obrotów czy śruba regulacji mieszanki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 12:08, 07 Kwi 2015    Temat postu:

Jedno i drugie.
Paliwo do śruby regulacji mieszanki dostaje się przez dyszę wolnych obrotów.
Jak kończy się regulacja śrubą mieszanki to zmieniasz dyszę.
Poczytaj troszkę o regulacji i działaniu gaźnika. Bo warto poznać teorię przed praktyką.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 12:17, 07 Kwi 2015    Temat postu:

Tak czy inaczej, przejmować się tym, skoro żadnych problemów jezdnych nie ma ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Śro 12:34, 08 Kwi 2015    Temat postu:

EXC 200 - co ile mniej więcej godzin wymieniać tłok żeby nie zmieniać selekcji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13877
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 13:41, 08 Kwi 2015    Temat postu:

wiadomo zalezy od jazdy generalnie taki limit to koło 70 godzin, do 100 mozna dociągnąć jak sie bardziej zamula

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:20, 09 Kwi 2015    Temat postu:

Panowie mam pytanko, czy stelaż tylni jest taki sam w rocznikach do 05' i po 05' kiedy wyszła ta zmieniona rama ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:48, 09 Kwi 2015    Temat postu:

w exc 08 wyszedł nowy model; 04-07 jest ten sam subframe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 274, 275, 276 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 275 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin