|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Nie 18:06, 26 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Kilkanascie bakow a chociaz go myjesz wymien filtr na nowy bo jak silnik za malo ma powietrza to musi wziasc wiecej paliwa bo go wtedy bardziej krecisz
Oring nowy nie szokuje cena wrazie czego i jest oryginal dostepny
REPAIR KIT SEALING RINGS 26MM
50313081200 37.08 PLN
Ale poluzuj na maksa do dolu na ciegnie pompy i wkrec srobe ogranicznika w pedale na maksa
Bedziesz mial dlugi skok hamulca ale zobaczysz czy po czasie nie blokuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:15, 26 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Tak taki przebieg ma od czerwca 2014 na nim smigam myję regularnie co 2-3 wyjazdy. Co do regulacji dokłądnie tak zrobilem mam ten pedał tak luźny że musze go wciskać z 4-5 centów w ziemię. Oringi zmieniac? czy są dobre? bo nic nie kapie ani nie ucieka płynu. A jeśli chodzi o gaźnik i spalanie to co ma największy udział? iglica? pływak? Mieszanka na 1,25 , a była na 1 i na 1 nie strzelał z wydechu a teraz lubi strzelić ( mi to nie przeszkadza ) świeca w kierunku kawy z mlekiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Nie 19:52, 26 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
To piszesz ze tak raptownie zacza spalac wiecej a jednak regulowalez gaznik wiec powroc do poprzednich ustawien a co to strzelania to niektorzy twierdza ze tak ma nie byc ale jednak to jest wyczynowka i moim zdaniem jak i w servisie ktm gdzie pytalem to wiem ze sie zdaza i nie ma to wplywu,ale fajnie Silnik gada . Spowodowane to jest wyprzedzeniem zaplonu.
Z hamulcem poyestuj i nie wymieniaj nic jak jest dobre.
Na spalanie ma wplyw wszystko w gazniki przedewszystkim wysokosc podnoszenia sie iglicy i sklad mieszanki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gadboy dnia Nie 19:54, 26 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oli
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 23:13, 26 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
panowie potrzebuje informacji jakiej długości powinien być popychacz sprzęgła w exc 125/200 2001r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:30, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
witam. gaźnik keihin fcr 39mm - pływak ustawiony na 10mm i troszkę więcej i dalej paliwo przepuszcza jak ustawiłem gaźnik w pozycji jazdy na kole to lało się dosłownie strumieniem. Nowy zaworek iglicowy i jak dmucham w wężyk od paliwa i domykam pływak na 9mm jak mówi serwisówka i mimo że ciśnienie potwietrza trzyma, nie przepuszcza to paliwo dalej się leje. Ja rozumiem że jak zrobi mi ktm na podjeździe backflipa to się poleje no ale w przypadku pochylenia takiego czegoś nie miałem wcześniej kapalo też na postoju ale to się wszystko kręci wokół tego pływaka. Zaworek nowy, oring 2 mies temu nowy wsadzony. Oczwiscie to jest powodem większego '' spalania'' paliwo mi dyskretnie wyciekalo a dziś zwróciłem uwage i po kropelce do celu Chodzi mi o wyciek z czarnego przewodu ( wiadomo komora z pływakiem) bo z tych pomarańczowych to ma prawo kapać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Pon 17:34, 27 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 18:44, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jaki będzie objaw zbyt duzej ilosci oleju w silniku ? Bedzie dymil ? 4t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 18:53, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | Jaki będzie objaw zbyt duzej ilosci oleju w silniku ? Bedzie dymil ? 4t |
olej będzie pchany do odmy , jak masz podpiętą pod gażnik to może dymić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 19:29, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | Piteros1 napisał: | Jaki będzie objaw zbyt duzej ilosci oleju w silniku ? Bedzie dymil ? 4t |
olej będzie pchany do odmy , jak masz podpiętą pod gażnik to może dymić |
a powinna byc podlaczona ? jak sprawdzic ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:31, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | KristofSX napisał: | Piteros1 napisał: | Jaki będzie objaw zbyt duzej ilosci oleju w silniku ? Bedzie dymil ? 4t |
olej będzie pchany do odmy , jak masz podpiętą pod gażnik to może dymić |
a powinna byc podlaczona ? jak sprawdzic ? | W exc jest podłączona do gaźnika, tak wyjeżdża z fabryki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 19:50, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Piteros1 napisał: | KristofSX napisał: | Piteros1 napisał: | Jaki będzie objaw zbyt duzej ilosci oleju w silniku ? Bedzie dymil ? 4t |
olej będzie pchany do odmy , jak masz podpiętą pod gażnik to może dymić |
a powinna byc podlaczona ? jak sprawdzic ? | W exc jest podłączona do gaźnika, tak wyjeżdża z fabryki. |
aha to jutro w pizde dostanie to przepali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
digidy
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:27, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
a dlaczego masz za duzo oleju? nie lepiej odessać troszkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 21:36, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
digidy napisał: | a dlaczego masz za duzo oleju? nie lepiej odessać troszkę |
sciagalem pokrywe sprzegla i dolewalem i widocznie przelalem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Pon 21:37, 27 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:53, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie czy ta klamka jest warta uwagi?? Czy może tandeta z plasteliny?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 17:17, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Oryginał czy nie - każdą da się złamać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:38, 28 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
ori duzo trudniej predzej sie wygina
zamienniki od razu sie lamia
jak cos to kuty zamiennik moze byc lepszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|