|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 14:24, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Chyba nie dostaniesz. Z tego co pamiętam to nie ma w Polsce oficjalnego importera. Szukaj w Czechach albo Niemczech.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:45, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
kurka do czech po to nie bede jechał jak to załatwić macie jakis pomysł??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 16:10, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Kupic przez neta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:13, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Odezwij się do użytkownika Bostorn.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pon 21:00, 04 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:01, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
używa ktoś ochraniaczy łokci ? poleca ktoś cos może dobrego w tym temacie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 19:00, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Jaki byl by efekt zapowietrzonego sprzegla? Ciezko by mi bylo stanac na gume i nie bylo by momentu uderzenia tylko rownomierne przyspieszanie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pon 19:11, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Sprzeglo z zasady caly czas jest spiete wiec jesli uklad masz zapowietrzony to moze nie wysprzeglac do kaca-czyli bedzie ci ciagnelo maszyne do przodu przy wcisnietym sprzegle i wrzuconym biegu ,jesli nie jest zrywny nie idzie na gume to moze jest na wykaczeniu sprzeglo tez jezeli ci nie przyspiesza jednostajnie to sie juz slizgaja tarcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 19:44, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
czlowiekwidmo napisał: | używa ktoś ochraniaczy łokci ? poleca ktoś cos może dobrego w tym temacie ? |
jeździmy bez ochraniaczy łokci - Czeska Szkoła MX/Enduro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pon 19:44, 04 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:10, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
mi sie tragicznie jeździ w ocharaniaczach, cokolwiek bym nie załozył zawsze mi lekko uciska i łapy moment betonuje. kiedys zrobiłem taką gafe na zawodach, całe zycie bez ochraniaczy, a że startuje mysle to sie zabezpiecze. po 1 kółku myslałem ze nie bede mógł wiecej operować gazem tak popuchło lepiej poćwicz upadanie z motocykla żeby na łokcie nie lecieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 20:13, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Gadboy napisał: | Sprzeglo z zasady caly czas jest spiete wiec jesli uklad masz zapowietrzony to moze nie wysprzeglac do kaca-czyli bedzie ci ciagnelo maszyne do przodu przy wcisnietym sprzegle i wrzuconym biegu ,jesli nie jest zrywny nie idzie na gume to moze jest na wykaczeniu sprzeglo tez jezeli ci nie przyspiesza jednostajnie to sie juz slizgaja tarcze. |
nie tarcze dobre tak mi sie skumulowalo, bo sprzeglo cos mialem zapowietrzone, gaznik rozlegulowalem i kola sm wrzucilem gdzie przy zmiane samych gum slabiej idzie, bo ostatnio tak lecialem i jakos na 6 nie moglem piona wstawic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:20, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
ja też zawaliłem zawody przez ujową zbroje dlatego teraz kupiłem coś takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje że będzie lepiej i do tego chce dorzucić jakieś ochraniacze łokci ale czy jest sens też lubie śmigać beż niczego ale ostatnio się trochę pozdzierałem na plecach i rozsądek każe mi coś kupić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pon 20:28, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Piteros
-przy zmiane samych gum slabiej idzie, bo ostatnio tak lecialem i jakos na 6 nie moglem piona wstawic
Ja na 2 jeszcze nie ogarniam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 18:09, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ktm 125 sx 04:
Ustawiłem odległość tloka w gmp od górnej krawędzi cylindra na 0mm. Robiłem to uszczelkami przy podstawie cylindra.
Widzę, że za GMP tlok jeszcze minimalnie idzie w górę.
W głowicy widzę trochę zapasu, ale nie wiem jak będzie po rozgrzaniu.
Pytanie: Grubsza uszczelka czy wszystko ok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:44, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
skoro za GMP idzie w góre to nie ustawiłeś GMP tylko punkt przed gmp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 18:47, 06 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
z tego co pamietam sa 2 gmp tak ? i dwa razy mozna zblokowac wal srubka, a co jesli mi sie blokuje wal srubka gdy tlok jest na dole ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|