Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 289, 290, 291 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalpl




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:48, 15 Maj 2015    Temat postu:

Może nie ktm ale kawasaki 250.
Dym wydostaje się z odmy. Nawet jak się przekręci kopką bez odpalania silnika to leci dym z odmy.
Na moje to zużyte pierścienie więc tłok do wymiany.
Ktoś potwierdzi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:50, 15 Maj 2015    Temat postu:

no jak dym to nie bardzo inna opcja istnieje Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pią 12:38, 15 Maj 2015    Temat postu:

Z odmy nie z wydechu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 17:53, 15 Maj 2015    Temat postu:

Ile można nalatać na tłoku w sxf 450 z 2010?
Wd manuala tłok, zawory co 40h. No śmiech normalnie bo co tyle w 2t się zminia.

Jest na sprzedaż sxf 450 2010, z przebiegiem niby 100mth za 13k i myslę czy warto
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 18:05, 15 Maj 2015    Temat postu:

Anonymous napisał:
Ile można nalatać na tłoku w sxf 450 z 2010?
Wd manuala tłok, zawory co 40h. No śmiech normalnie bo co tyle w 2t się zminia.

Jest na sprzedaż sxf 450 2010, z przebiegiem niby 100mth za 13k i myslę czy warto

ja robię 100-110 na tłoku, zawory sprawdzam co 30-40mth,

100mth trochę mało jak na moto z 2010,

ja mam 2011 i jak kupiłem w 2012 to miał 120mth, teraz 370mth, aktualnie tłok sel c, na 400mth zmieniam zawory


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 20:33, 15 Maj 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
Anonymous napisał:
Ile można nalatać na tłoku w sxf 450 z 2010?
Wd manuala tłok, zawory co 40h. No śmiech normalnie bo co tyle w 2t się zminia.

Jest na sprzedaż sxf 450 2010, z przebiegiem niby 100mth za 13k i myslę czy warto

ja robię 100-110 na tłoku, zawory sprawdzam co 30-40mth,

100mth trochę mało jak na moto z 2010,

ja mam 2011 i jak kupiłem w 2012 to miał 120mth, teraz 370mth, aktualnie tłok sel c, na 400mth zmieniam zawory



Na allegro ten ktm to aukcja nr: 5350760196
Myślę nad nim do jazdy po lesie, ale nie wime czy skrzynia tzn przełożenie etc nadadzą się i czy warto
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 20:59, 15 Maj 2015    Temat postu:

Anonymous napisał:
KristofSX napisał:
Anonymous napisał:
Ile można nalatać na tłoku w sxf 450 z 2010?
Wd manuala tłok, zawory co 40h. No śmiech normalnie bo co tyle w 2t się zminia.

Jest na sprzedaż sxf 450 2010, z przebiegiem niby 100mth za 13k i myslę czy warto

ja robię 100-110 na tłoku, zawory sprawdzam co 30-40mth,

100mth trochę mało jak na moto z 2010,

ja mam 2011 i jak kupiłem w 2012 to miał 120mth, teraz 370mth, aktualnie tłok sel c, na 400mth zmieniam zawory



Na allegro ten ktm to aukcja nr: 5350760196
Myślę nad nim do jazdy po lesie, ale nie wime czy skrzynia tzn przełożenie etc nadadzą się i czy warto


rama malowana, w 2010 szła czarna, no chyba że to rama z factory, moto nadaje się do lasu jak każda crossówka, ALE jak masz zamiar jeżdzic tylko po lesie szukaj EXCka, szkoda się męczyć (mały bak, ostry silnik, twardy zawias, szybko się grzeje itp) ja swojego sxfa (2011) totalnie przerobiłem i teraz po lesie jeżdzi się super Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 21:10, 15 Maj 2015    Temat postu:

KristofSX napisał:
Anonymous napisał:
KristofSX napisał:
Anonymous napisał:
Ile można nalatać na tłoku w sxf 450 z 2010?
Wd manuala tłok, zawory co 40h. No śmiech normalnie bo co tyle w 2t się zminia.

Jest na sprzedaż sxf 450 2010, z przebiegiem niby 100mth za 13k i myslę czy warto

ja robię 100-110 na tłoku, zawory sprawdzam co 30-40mth,

100mth trochę mało jak na moto z 2010,

ja mam 2011 i jak kupiłem w 2012 to miał 120mth, teraz 370mth, aktualnie tłok sel c, na 400mth zmieniam zawory



Na allegro ten ktm to aukcja nr: 5350760196
Myślę nad nim do jazdy po lesie, ale nie wime czy skrzynia tzn przełożenie etc nadadzą się i czy warto


rama malowana, w 2010 szła czarna, no chyba że to rama z factory, moto nadaje się do lasu jak każda crossówka, ALE jak masz zamiar jeżdzic tylko po lesie szukaj EXCka, szkoda się męczyć (mały bak, ostry silnik, twardy zawias, szybko się grzeje itp) ja swojego sxfa (2011) totalnie przerobiłem i teraz po lesie jeżdzi się super Smile


o_O faktycznie rama nie taka.
Gdyby było factory to i półki chyba złote powinny być.

Sęk w tym że chcę tylko po lesie jeździć, ale nie chcę sprzętu zaerejstrowanego (szkoda mi kasy na przegląd i ubezpieczenie jak i tak bęc i w lesie jestem, po drodzę nie latam), a szkoda kupić exc i robić opłaty Very Happy. Najlepsze był sx w wersji enduro Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:43, 15 Maj 2015    Temat postu:

No i masz model XC...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 21:53, 15 Maj 2015    Temat postu:

Anonymous napisał:


Sęk w tym że chcę tylko po lesie jeździć, ale nie chcę sprzętu zaerejstrowanego (szkoda mi kasy na przegląd i ubezpieczenie jak i tak bęc i w lesie jestem, po drodzę nie latam), a szkoda kupić exc i robić opłaty Very Happy. Najlepsze był sx w wersji enduro Very Happy


między innymi dlatego przerobiłem swojego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 13:09, 16 Maj 2015    Temat postu:

Używa ktoś dźwigni zmiany biegów RFX ? Moja oryginalna jest już dosyć mocno wytarta i czas najwyższy, żeby w końcu zmienić.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 15:29, 16 Maj 2015    Temat postu:

Ja mam. Troche szybko sie wyciera ale ogolnie ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 15:58, 16 Maj 2015    Temat postu:

punk891 napisał:
Używa ktoś dźwigni zmiany biegów RFX ? Moja oryginalna jest już dosyć mocno wytarta i czas najwyższy, żeby w końcu zmienić.
[link widoczny dla zalogowanych]

RFX to chińszczyzna.
Jedyna zaleta to wygląd.
Miałem taką dokładnie jeden wyjazd Very Happy
przelatując przez rów gdzie wystawały spore gałęzie jedna walnęła mi w lewarek, skutkiem tego było wytarcie wszystkich ząbków na lewarku
O żywotności Ci nie powiem, ale wytrzymałość słaba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 16:10, 16 Maj 2015    Temat postu:

KTM 125 sx 04
po remoncie generalnym(tłok, łożyska, korba, nowa tuleja(nie miałem wyboru) nie mogę go odpalić. Na początku strzelił kilka razy z tłumika, zacząłem grzebać coś z gaźnikiem i zapłonem, i przestał się odzywać.
Zauważyłem, że po kilkuminutowym kopaniu świecy nie zalewa.
Okazuje sie, że paliwo jest za membraną, ale najwyraźniej nie nad tłokiem.
Tuleję robiłem w zaufanym zakładzie(ostatnio zobili mi dobrze), ale chyba nie mogli nie przyciąć tulei pod okienko?!
Kompresja, iskra jest, gaźnik czyszczony, mieszanka troche bogatsza, ale powinien bez problemu na niej odpalić. Świecę zmieniałem, przerwa w świecy ok. Motor nawet nie próbuje się odezwać, czy daje mu gazu czy nie.
Podkreślam, że po sezonie motor zgasiłem, wszystko było ok.
Macie jakiś pomysł? Bo nie mam ochoty ściągać cylinder...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 16:53, 16 Maj 2015    Temat postu:

To jaką dźwignię byście polecili? Mile widziany trochę ciekawszy wygląd niż ta ori.

@up
Co grzebałeś z zapłonem? Ustaw, tak jak mówi o tym serwisówka. Spróbuj wstrzyknąć mieszankę pod świecę i zobacz, czy się odezwie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Sob 16:55, 16 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 289, 290, 291 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 290 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin