|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:48, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Może nie ktm ale kawasaki 250.
Dym wydostaje się z odmy. Nawet jak się przekręci kopką bez odpalania silnika to leci dym z odmy.
Na moje to zużyte pierścienie więc tłok do wymiany.
Ktoś potwierdzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:50, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
no jak dym to nie bardzo inna opcja istnieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pią 12:38, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Z odmy nie z wydechu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 17:53, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ile można nalatać na tłoku w sxf 450 z 2010?
Wd manuala tłok, zawory co 40h. No śmiech normalnie bo co tyle w 2t się zminia.
Jest na sprzedaż sxf 450 2010, z przebiegiem niby 100mth za 13k i myslę czy warto
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 18:05, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Ile można nalatać na tłoku w sxf 450 z 2010?
Wd manuala tłok, zawory co 40h. No śmiech normalnie bo co tyle w 2t się zminia.
Jest na sprzedaż sxf 450 2010, z przebiegiem niby 100mth za 13k i myslę czy warto |
ja robię 100-110 na tłoku, zawory sprawdzam co 30-40mth,
100mth trochę mało jak na moto z 2010,
ja mam 2011 i jak kupiłem w 2012 to miał 120mth, teraz 370mth, aktualnie tłok sel c, na 400mth zmieniam zawory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 20:33, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | Anonymous napisał: | Ile można nalatać na tłoku w sxf 450 z 2010?
Wd manuala tłok, zawory co 40h. No śmiech normalnie bo co tyle w 2t się zminia.
Jest na sprzedaż sxf 450 2010, z przebiegiem niby 100mth za 13k i myslę czy warto |
ja robię 100-110 na tłoku, zawory sprawdzam co 30-40mth,
100mth trochę mało jak na moto z 2010,
ja mam 2011 i jak kupiłem w 2012 to miał 120mth, teraz 370mth, aktualnie tłok sel c, na 400mth zmieniam zawory |
Na allegro ten ktm to aukcja nr: 5350760196
Myślę nad nim do jazdy po lesie, ale nie wime czy skrzynia tzn przełożenie etc nadadzą się i czy warto
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 20:59, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | KristofSX napisał: | Anonymous napisał: | Ile można nalatać na tłoku w sxf 450 z 2010?
Wd manuala tłok, zawory co 40h. No śmiech normalnie bo co tyle w 2t się zminia.
Jest na sprzedaż sxf 450 2010, z przebiegiem niby 100mth za 13k i myslę czy warto |
ja robię 100-110 na tłoku, zawory sprawdzam co 30-40mth,
100mth trochę mało jak na moto z 2010,
ja mam 2011 i jak kupiłem w 2012 to miał 120mth, teraz 370mth, aktualnie tłok sel c, na 400mth zmieniam zawory |
Na allegro ten ktm to aukcja nr: 5350760196
Myślę nad nim do jazdy po lesie, ale nie wime czy skrzynia tzn przełożenie etc nadadzą się i czy warto |
rama malowana, w 2010 szła czarna, no chyba że to rama z factory, moto nadaje się do lasu jak każda crossówka, ALE jak masz zamiar jeżdzic tylko po lesie szukaj EXCka, szkoda się męczyć (mały bak, ostry silnik, twardy zawias, szybko się grzeje itp) ja swojego sxfa (2011) totalnie przerobiłem i teraz po lesie jeżdzi się super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 21:10, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | Anonymous napisał: | KristofSX napisał: | Anonymous napisał: | Ile można nalatać na tłoku w sxf 450 z 2010?
Wd manuala tłok, zawory co 40h. No śmiech normalnie bo co tyle w 2t się zminia.
Jest na sprzedaż sxf 450 2010, z przebiegiem niby 100mth za 13k i myslę czy warto |
ja robię 100-110 na tłoku, zawory sprawdzam co 30-40mth,
100mth trochę mało jak na moto z 2010,
ja mam 2011 i jak kupiłem w 2012 to miał 120mth, teraz 370mth, aktualnie tłok sel c, na 400mth zmieniam zawory |
Na allegro ten ktm to aukcja nr: 5350760196
Myślę nad nim do jazdy po lesie, ale nie wime czy skrzynia tzn przełożenie etc nadadzą się i czy warto |
rama malowana, w 2010 szła czarna, no chyba że to rama z factory, moto nadaje się do lasu jak każda crossówka, ALE jak masz zamiar jeżdzic tylko po lesie szukaj EXCka, szkoda się męczyć (mały bak, ostry silnik, twardy zawias, szybko się grzeje itp) ja swojego sxfa (2011) totalnie przerobiłem i teraz po lesie jeżdzi się super |
o_O faktycznie rama nie taka.
Gdyby było factory to i półki chyba złote powinny być.
Sęk w tym że chcę tylko po lesie jeździć, ale nie chcę sprzętu zaerejstrowanego (szkoda mi kasy na przegląd i ubezpieczenie jak i tak bęc i w lesie jestem, po drodzę nie latam), a szkoda kupić exc i robić opłaty . Najlepsze był sx w wersji enduro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:43, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
No i masz model XC...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 21:53, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: |
Sęk w tym że chcę tylko po lesie jeździć, ale nie chcę sprzętu zaerejstrowanego (szkoda mi kasy na przegląd i ubezpieczenie jak i tak bęc i w lesie jestem, po drodzę nie latam), a szkoda kupić exc i robić opłaty . Najlepsze był sx w wersji enduro |
między innymi dlatego przerobiłem swojego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 13:09, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Używa ktoś dźwigni zmiany biegów RFX ? Moja oryginalna jest już dosyć mocno wytarta i czas najwyższy, żeby w końcu zmienić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 15:29, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam. Troche szybko sie wyciera ale ogolnie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 15:58, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | Używa ktoś dźwigni zmiany biegów RFX ? Moja oryginalna jest już dosyć mocno wytarta i czas najwyższy, żeby w końcu zmienić.
[link widoczny dla zalogowanych] |
RFX to chińszczyzna.
Jedyna zaleta to wygląd.
Miałem taką dokładnie jeden wyjazd
przelatując przez rów gdzie wystawały spore gałęzie jedna walnęła mi w lewarek, skutkiem tego było wytarcie wszystkich ząbków na lewarku
O żywotności Ci nie powiem, ale wytrzymałość słaba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 16:10, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
KTM 125 sx 04
po remoncie generalnym(tłok, łożyska, korba, nowa tuleja(nie miałem wyboru) nie mogę go odpalić. Na początku strzelił kilka razy z tłumika, zacząłem grzebać coś z gaźnikiem i zapłonem, i przestał się odzywać.
Zauważyłem, że po kilkuminutowym kopaniu świecy nie zalewa.
Okazuje sie, że paliwo jest za membraną, ale najwyraźniej nie nad tłokiem.
Tuleję robiłem w zaufanym zakładzie(ostatnio zobili mi dobrze), ale chyba nie mogli nie przyciąć tulei pod okienko?!
Kompresja, iskra jest, gaźnik czyszczony, mieszanka troche bogatsza, ale powinien bez problemu na niej odpalić. Świecę zmieniałem, przerwa w świecy ok. Motor nawet nie próbuje się odezwać, czy daje mu gazu czy nie.
Podkreślam, że po sezonie motor zgasiłem, wszystko było ok.
Macie jakiś pomysł? Bo nie mam ochoty ściągać cylinder...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 16:53, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
To jaką dźwignię byście polecili? Mile widziany trochę ciekawszy wygląd niż ta ori.
@up
Co grzebałeś z zapłonem? Ustaw, tak jak mówi o tym serwisówka. Spróbuj wstrzyknąć mieszankę pod świecę i zobacz, czy się odezwie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Sob 16:55, 16 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|