Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 16:34, 10 Cze 2013    Temat postu:

przemo86 napisał:
witam . Czy to normalne, że w sx 450 mocno dmucha powietrze z węża odmy ? nie powinno delikanie ? z powietrzem lecą też malutkie kropelki oleju, moto jest po remoncie jest nowy tłok i korba zrobiłem na tym 5 moto godzin. Przyczną może być nie dotarty jeszcze silnik ?


nie wiem jak jest w RFS
ale w SXF (RF4) powierze z pod tłoka jest wypychane przez pompę oleju i dopiero stamtąd przez skrzynię do odmy,
w EXC jest to połączone i odma ciągnie powietrze z pod tłoka

jeśli dmucha to albo pusciły pierścienie (ale miales remont więc raczej nie) i wydmuchuje kompresję, albo mas zop prostu troche za duzo oleju


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:21, 10 Cze 2013    Temat postu:

w odmie powinien byc pulsacyjny ruch powietrza (jak przytkasz palcem to minimalnie powinno go odpychac i zasysac)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 18:53, 10 Cze 2013    Temat postu:

dzięki za odpowiedzi...

-oleju jest troche poniżej połowy okienka
-powietrze dmucha mocno i pulsacyjnie (moim zdaniem za mocno bo wypluwa małe kropelki oleju)

Czy zawory mogą być przyczyną np. jeśli jest ustawiony za duży luz (wydech 0.25, ssące 015) ? Czy przyczyny szukać tłok / pierścienie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 19:03, 10 Cze 2013    Temat postu:

Czemu luzy masz tak duże!?
LUZY ROBI SIĘ NA NA LUŹNE 0.10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:08, 10 Cze 2013    Temat postu:

4tSTUNT napisał:
Czemu luzy masz tak duże!?
LUZY ROBI SIĘ NA NA LUŹNE 0.10


Tak też powiedziałem mechanikowi który robił mi remont jednak on się uparł że nie może być tak ciasno bo zawory się szybko uklepią, nie szło mu przepowiedzieć ale moto normalnie odpala więc tak zostało i nie zmniejszałem tych luzów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 19:25, 10 Cze 2013    Temat postu:

Zawory ustawiasz na luźne 0.10.
Po pół baku sobie lookasz czy czasem nie masz podpartych zaworów. Jeśli są podparte głowica do wyjebaniea i spieprzyli ci robite. Jeśli masz gdzieś 0.15 to dobrze, jeździsz jeszcze z 2baki i korygujesz na 0.10, a potem jeździsz i na długi czas nie myslisz o nich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 22:36, 10 Cze 2013    Temat postu:

Czy do 250 2t 05r wejdzie zębatka 14z i czy ew nie jest niebezpieczne np przy luzie łańcucha może obcierać o dekiel itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:58, 11 Cze 2013    Temat postu:

Czy od 2004 (lift RFS EXC 400/450/525) to były z tyłu już inne klocki jak w starszych rocznikach (2002-2003). Bo jak spojrze tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
W zakładkę PASUJE DO - to wynika że tak.
Ma ktoś dobrą metę na offowe klocki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertaz




Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk - Racibórz

PostWysłany: Wto 11:38, 11 Cze 2013    Temat postu:

Według katalogu części dopiero od 2005 nastąpiła zmiana tylnego zacisku. Też ostatnio kupowałem do mojej EXC 2004 klocki i kierowałem się opisem na stronie sklepu. Wybrałem już te nowsze bo było napisane 04-11. Później jednak przedzwonił sprzedawca i się dopytał o rok i się okazało, iż 2004 jeszcze ma te stare klocki. (Co by się zgadzało z katalogiem części na stronie KTMSKLEP). Wnioskuję że na stronach, gdzie oferowane są zamienniki do wielu producentów, nie tylko KTM, podane są złe roczniki.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez robertaz dnia Wto 11:46, 11 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 11:46, 11 Cze 2013    Temat postu:

Często na pograniczu roczników może być różnie, jedni podają tak drudzy tak.
Inna sprawa że ktoś mógł u Ciebie zacisk zmienić, więc najłatwiej chyba ściagnąć zacisk i zobaczyc jaki rodzaj klocków się ma i kupić takie same.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:22, 11 Cze 2013    Temat postu:

Kupiłem na tył póki co Delty a i mam już nowszy zacisk - Kat jest 2005 Smile.
Przód też musiałem wymienić (tu miałem jeszcze w zapasie klocki) - niestety okazało się że z przodu nie mam jednego zabezpieczenia bolca od klocków - nr 7 z linku poniżej
[link widoczny dla zalogowanych]
Da rade to gdzieś na szybko kupić - samo zabezpieczenie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babel dnia Wto 21:27, 11 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 21:38, 11 Cze 2013    Temat postu:

babel napisał:
Kupiłem na tył póki co Delty a i mam już nowszy zacisk - Kat jest 2005 Smile.
Przód też musiałem wymienić (tu miałem jeszcze w zapasie klocki) - niestety okazało się że z przodu nie mam jednego zabezpieczenia bolca od klocków - nr 7 z linku poniżej
[link widoczny dla zalogowanych]
Da rade to gdzieś na szybko kupić - samo zabezpieczenie?


Te zabezpieczenie możesz wykonać ze wszystkiego.
Z druty, zagiąć gwoździa, wszystko Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 21:39, 11 Cze 2013    Temat postu:

Nie wiem czy ci to pomoże ale w sklepach modelarskich RC można takie dostać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:58, 11 Cze 2013    Temat postu:

Zapytam jutro u Olka w Wawie - póki nie kupię założę zawleczkę z zewnętrznej strony lub taki małe kółko jak do kluczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba9003




Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: czestochowa

PostWysłany: Czw 22:32, 13 Cze 2013    Temat postu:

Mam małe pytanko ,w moim 525 exc mam pełen wydech akrapovica i czy powinienem cos zmieniac w gazniku, dysze czy inne regulacje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 30 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin