|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 7:41, 25 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Duzo roboty zeby wymienic uszczelniacze na wale ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 7:45, 25 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
masz jeden uszczelniacz, musisz sciągnąć pokrywe sprzęgła. i odkręcić srube od sprzęgiełka i tyle chyba, nie pamiętam czy trzeba pruć sprzęgło ale wydaje mi sie że powinno wyjść wszystko bez demontowania kosza, ale w razie czego i kosz byłby do sciągniecia maksymalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 19:35, 25 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Bo cos mi zaczal dyma puszczac i chcem wymienic uszczelniacze zaworowe uszczelniacz na wale i tlok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:50, 25 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
tylko uszczelniacz na wale nie ma związku z dymieniem. uszczelniacze jak by pusczały to by mocno kopcił po samym starcie - nawet kłąb dymu, a potem juz mniej, i było by widać uwalone w oleju trzonki zaworów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 21:02, 25 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
mi po remoncie też troszeczkę przydymiał zaraz po odpałce, przestał po 1-2 wyjazdach. (ok 5mth) teraz idealnie nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Wto 7:13, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Mi sie wydaje ze pierscienie puszczaja , tloczek tez juz mial prawie starty teflon chyba czy co to tam jest z boku taki czarny kwadracik, a pierscienie tak lekko chodzily nie wiem czy tak powinno byc , ogolnie to cylinder latwiej mi si wsdzalo jak w simsonie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 7:46, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
hehe ja jak zakłądam tłok to sie napoce jak dziwka w kościele ;D
juz kiedys pierscien połamałem olejowy
wsadzic mozesz same pierscienie do cylindra, ( pojedynczo ) i dopchnąć tłokiem, zobacz jaka jest "szpara" na zamkach szczelinomierzem zmierz, w manualu pisze ile powinno byc, wartosci są bardzo małe. dla olejowego max to chyba 1 mm. a u mnie było kiedys ze 2 ponad
swoja drogą wykombinowałem patent jak łatwo wsadzać pierscienie, mam takie szerokie trytytki, i zaciskam sobie pierscienie ( trytka ma sie konczyc nie na zamku) zakłądam cylinder i delikatnie pukam w cylinder, i ładnie nachodzi. bo inaczej to w 2 osoby trzeba robić
a jak masz juz teflon zdarty to na pewno tłok puszcza. ja robiłem inspekcje po 150 godzinach gdzieś to kwadraciki te nie naruszone jeszcze. no i cylinder oddaj do honowania,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Wto 12:08, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Do honowania ? Ale tam zadnych rys nie ma, a ci do teflonu to to chodzilo mi i ten kwadracik, wiec juz wiem ze tloczek napewno do wymiany mi to on jak w maslo wlaz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:17, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
jesli masz cylinder gładki jak lustro to musisz przehonowac wtedy bedzie ci sie miniej tłok i cylek wycierał, powstanie tak zwana choinka w której sie bedzie lepiej olej osadzał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 12:30, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
tłok wchodzi jak w masło tak czy siak, - aby pierscienie były na ciasno. a to sie zuzywa zazwyczaj razem w jednym tempie
o to chodzi - nie masz rys to nie dobrze, muszą byc rysy, tylko te pod katem 45 stopni. dokładnie olej sie osadzi w tych rowkach i masz film olejowy którego nie bedzie łatwo sciąć, a jak masz lustro to olej jest ale jak mocniej przypałujesz moze sie zerwac film i sie cos moze przedwczesnie zuzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 18:17, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Czy na podmiankę modułu muszę szukać dokładnie z tego samego modelu co mój czy może być z jakiegokolwiek 2t ktma z podobnych lat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 18:30, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Musi byc z tej samej pojemnosci (kazda pojemnosc ma moc max przy innych obrotach).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 18:32, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nie będę jeździł na nim, tylko tyle, żeby się odpalił, rozgrzał się i sprawdzić, czy nie będzie gasnął.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 18:47, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Powinien na każdej pojemności.
Przynajmniej 380 działa bez problemu na module z 125 i 250.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|