Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 293, 294, 295 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pon 7:41, 25 Maj 2015    Temat postu:

Duzo roboty zeby wymienic uszczelniacze na wale ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 7:45, 25 Maj 2015    Temat postu:

masz jeden uszczelniacz, musisz sciągnąć pokrywe sprzęgła. i odkręcić srube od sprzęgiełka i tyle chyba, nie pamiętam czy trzeba pruć sprzęgło ale wydaje mi sie że powinno wyjść wszystko bez demontowania kosza, ale w razie czego i kosz byłby do sciągniecia maksymalnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pon 19:35, 25 Maj 2015    Temat postu:

Bo cos mi zaczal dyma puszczac i chcem wymienic uszczelniacze zaworowe uszczelniacz na wale i tlok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:50, 25 Maj 2015    Temat postu:

tylko uszczelniacz na wale nie ma związku z dymieniem. uszczelniacze jak by pusczały to by mocno kopcił po samym starcie - nawet kłąb dymu, a potem juz mniej, i było by widać uwalone w oleju trzonki zaworów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 21:02, 25 Maj 2015    Temat postu:

mi po remoncie też troszeczkę przydymiał zaraz po odpałce, przestał po 1-2 wyjazdach. (ok 5mth) teraz idealnie nic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Wto 7:13, 26 Maj 2015    Temat postu:

Mi sie wydaje ze pierscienie puszczaja , tloczek tez juz mial prawie starty teflon chyba czy co to tam jest z boku taki czarny kwadracik, a pierscienie tak lekko chodzily nie wiem czy tak powinno byc , ogolnie to cylinder latwiej mi si wsdzalo jak w simsonie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:46, 26 Maj 2015    Temat postu:

hehe ja jak zakłądam tłok to sie napoce jak dziwka w kościele ;D

juz kiedys pierscien połamałem olejowy

wsadzic mozesz same pierscienie do cylindra, ( pojedynczo Razz ) i dopchnąć tłokiem, zobacz jaka jest "szpara" na zamkach szczelinomierzem zmierz, w manualu pisze ile powinno byc, wartosci są bardzo małe. dla olejowego max to chyba 1 mm. a u mnie było kiedys ze 2 ponad Very Happy

swoja drogą wykombinowałem patent jak łatwo wsadzać pierscienie, mam takie szerokie trytytki, i zaciskam sobie pierscienie ( trytka ma sie konczyc nie na zamku) zakłądam cylinder i delikatnie pukam w cylinder, i ładnie nachodzi. bo inaczej to w 2 osoby trzeba robić

a jak masz juz teflon zdarty to na pewno tłok puszcza. ja robiłem inspekcje po 150 godzinach gdzieś to kwadraciki te nie naruszone jeszcze. no i cylinder oddaj do honowania,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Wto 12:08, 26 Maj 2015    Temat postu:

Do honowania ? Ale tam zadnych rys nie ma, a ci do teflonu to to chodzilo mi i ten kwadracik, wiec juz wiem ze tloczek napewno do wymiany mi to on jak w maslo wlaz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:17, 26 Maj 2015    Temat postu:

jesli masz cylinder gładki jak lustro to musisz przehonowac wtedy bedzie ci sie miniej tłok i cylek wycierał, powstanie tak zwana choinka w której sie bedzie lepiej olej osadzał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 12:30, 26 Maj 2015    Temat postu:

tłok wchodzi jak w masło tak czy siak, - aby pierscienie były na ciasno. a to sie zuzywa zazwyczaj razem w jednym tempie

o to chodzi - nie masz rys to nie dobrze, muszą byc rysy, tylko te pod katem 45 stopni. dokładnie olej sie osadzi w tych rowkach i masz film olejowy którego nie bedzie łatwo sciąć, a jak masz lustro to olej jest ale jak mocniej przypałujesz moze sie zerwac film i sie cos moze przedwczesnie zuzyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 18:17, 26 Maj 2015    Temat postu:

Czy na podmiankę modułu muszę szukać dokładnie z tego samego modelu co mój czy może być z jakiegokolwiek 2t ktma z podobnych lat?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 18:30, 26 Maj 2015    Temat postu:

Musi byc z tej samej pojemnosci (kazda pojemnosc ma moc max przy innych obrotach).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 18:32, 26 Maj 2015    Temat postu:

Nie będę jeździł na nim, tylko tyle, żeby się odpalił, rozgrzał się i sprawdzić, czy nie będzie gasnął.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 18:47, 26 Maj 2015    Temat postu:

Powinien na każdej pojemności.
Przynajmniej 380 działa bez problemu na module z 125 i 250.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 18:48, 26 Maj 2015    Temat postu:

Ok, dzięki wielkie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 293, 294, 295 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 294 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin