|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 22:35, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Przyszedl mi dzisiaj cylinder, o ktorym pisalem. Nicasil jeszcze nie jest przetarty ale jest kilka miniaturowych odpryskow/wrzerow (?). Maja one wymiar ok. 1 na 1 mm (moge wrzucic zdjecia). Moje pytanie- regeneracja czy mozns na czyms takim jezdzic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:02, 27 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Pokaż foty. Jeśli to są tzw. "pory" powstałe podczas procesu nakładania powłoki nicasilu to można latać. Jeśli powstały wskutek zużycia, uszkodzenia itd. to niestety regeneracja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mani3k123
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Śro 8:47, 27 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Problem z licznikiem. W ktm exc 450 2005. Licznik pokazuje tylko wtedy gdy dodaje gazu. Gdy odpuszcze pokazuje 0. Gdzie i czego mam szukac aby cos na to poradzic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Śro 9:46, 27 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
czy to kolanko będzie pasować do exc450 08r
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 11:01, 27 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Mniej więcej tak to wygląda:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 16:32, 28 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Cylek pomierzony i sprawdzony w motor-techu. Jest selekcja C i nadaje sie do latania wiec dobrze wydane 500 zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Czw 21:55, 28 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
a jesli chodzi o dobor tloka to, najpierw pomiar i pozniej najblizszy wymiar i wtedy honowanie pod tlok ? czy najpierw honowanie i pozniej kupno tloka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 22:06, 28 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Najpierw honowanie bo zbiera 0,01 z wymiaru (przewaznie bo czasem mniej), poznier pomiar i tlok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skywalker
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:07, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Orientujecie się jaka średnica kierownicy jest oryginalnie montowana w EXC 400 2009 ?
Podobno NEKKEN 28mm. Pytanie tylko, czy 28mm to to samo co 28,6 PROTAPER'a, ZETY ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 12:37, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
skywalker napisał: | Orientujecie się jaka średnica kierownicy jest oryginalnie montowana w EXC 400 2009 ?
Podobno NEKKEN 28mm. Pytanie tylko, czy 28mm to to samo co 28,6 PROTAPER'a, ZETY ? |
oryginalnie jest Neken, taka sama jak inne fatbary
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:21, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
są tylko 2 rodzaje kierownic cienka i gruba fatbar. wiec i 22 i 28 to 2 rózne typy i rózne kierownice, pewnie kazyd pisze 28 a realnie ma te 28,6
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejT
Gość
|
Wysłany: Nie 18:37, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Hej,
Czy używa ktos neoprenowej oslony pds (model: 59504090050 z power parts), warto?
Moja fabryczna opona maxxis po 17 godzinach ma już mocne ślady zużycia - klocki sie wyszczerbiają prawdopodobnie jeszcze max 10 godzin i trzeba bedzie zmienic. Co polecacie na tył? Bez kompromisów, liczy sie trakcja. Tereny to lasy, pola, szutry, strumyki, czasami jakies podjazdy, bez gór i wielkiej ilości kamieni.
Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:41, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
jakie tu jest górne łożysko amora? numero 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:46, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
takie samo jak we wszystkich ktmach z pds od 2000r do 2015r, w hurtowniach raczej nie do dostania, jest robione typowo pod ktm wiec albo dedykowany zamiennik albo oryginał.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Nie 18:50, 31 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 18:54, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
MaciejT napisał: | Hej,
Moja fabryczna opona maxxis po 17 godzinach ma już mocne ślady zużycia - klocki sie wyszczerbiają prawdopodobnie jeszcze max 10 godzin i trzeba bedzie zmienic. Co polecacie na tył? Bez kompromisów, liczy sie trakcja. Tereny to lasy, pola, szutry, strumyki, czasami jakies podjazdy, bez gór i wielkiej ilości kamieni.
Pozdrawiam! |
michelin s12 xc - średnio miękka, na niskim ciśnieniu nadaje się również na mocne błoto, bardzo dobra żywotność jak na taką gumę, po 30 godzinach dalej kopie całkiem zdrowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|