|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:08, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | takie samo jak we wszystkich ktmach z pds od 2000r do 2015r, w hurtowniach raczej nie do dostania, jest robione typowo pod ktm wiec albo dedykowany zamiennik albo oryginał. |
a to że to jest do kolyski to cos zmienia czy tez to samo?
to jest takie jak dolne pdsa? czy jakies igielkowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:10, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
to jest łozysko sferyczne, dolne do pdsa dostaniesz w zamienniku i to do wyboru do kooru a górnego nie ma. Góra jest ta sama w kiwaczce i pds.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:31, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
ma jakies nietypowe wymiary?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 19:39, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Tak, ma nietypowe wymiary. Jest robione tylko dla KTM. Zamienniki to staczane lozyska na wymiar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:50, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
no lipa
allbalsowe gówno ok 90 a ori ponad 200
nie wiem jak to jest ale te amory na kołyskach to co chwila wybijają te lożyska jak nie dół to góra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:09, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
50180005 masz tu numer samego łozyska oem, koszt samego łozyska około 130zł, jak masz uszczelki i tulejki dobre to wymieniasz samo łozysko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:11, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
dziękować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 20:20, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
po akcji jak mi sie zebatka odkrecila cieknie mi olej, wymienilem uszczelke i oring tylko podkladke zwykla dalem, i nie wiem co jest przyczyna ze dalej cieknie. moze ta nietypowa podkladka wypukla jak myslicie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:25, 31 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
to jest sprezysta podkładka dociskajaca tulejke do oringu, jak tego nie masz to zebatka i tulejka prawdopodobnie ma luz i oring nie spełnia swojego zadania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oli
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 19:40, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
panowie czy da rade zalozyc dyfuzor od 250 do 200 2001 rok? na pierwszy rzut oka wydaja sie podobne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 19:43, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Inny silnik, inny cylinder, inne kanały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oli
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 19:49, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
tak tez mi się wydawało ale lepiej zapytać ludzi bardziej ogarniętych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 21:03, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Szybkie pytanko:
Jest jakaś możliwość, żeby na patencie uszczelnić połączenie dyfuzora z końcówką? Głównie chodzi mi o materiał, który wytrzyma temperaturę i olej.
Nie wiem, jak wygląda oryginał, ile zachodzi na szerszą średnicowo rurę końcówki- dlatego nie wiem, czy podpasuje. Dlaczego? Bo poprzedni właściciel-kretyn naciął wzdłuż ową szerszą rurę i zacisnął opaskami na rurze od dyfuzora...
Może są jakieś tańsze zamienniki?
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 21:13, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Możesz spróbować silikonem wysokotemperaturowym. U mnie gumowa uszczelka rozleciała się od oleju. Znajomy jeździł na silikonie i nawet kropki oleju nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 22:24, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
uszczelka, a w zasadzie dwie uszczelki na dyfuzorze to elementy które lubią się zużywać. Ja kontroluje i ewentualnie wymieniam je kilka razy w sezonie (3-4 może 5). Jeżeli masz wyrobioną tę flanszę przy cylindrze to nowa uszczelka może niewiele dać. Sylikon to taka trochę ostateczność
Dodam, że nieszczelność na połączeniu dyfuzor-cylinder powoduje dość znaczny (w zależności od nieszczelności) spadek mocy, więc warto o to zadbać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|