|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 22:45, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Nie zrozumiałeś, chodzi mi o nieszczelność dyfuzor-końcówka.
Próbowałem coś improwizować, ale przez temperaturę szlag trafił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 22:51, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Sory, nie doczytałem. W takim razie ciężko będzie tu cos innego doradzić niż oryginalną gumę. A faktycznie, cena zwala z nóg... Próbuj szukac jakiejś używki, pisz do ludzi którzy sprzedają takie sprzęty na części
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 23:17, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Niedawno tez szukalem i nie ma smiganych. Silikon zalatwil sprawe.
Jezeli musisz wymieniac uszczelki pomiedzy dyfuzorem i cylindrem to prawdopodobnie z tego powodu ze stosujesz oringi wykonane z niewlasciwego materialu. Do kompletow uszczelek jest zawsze dawany NBR natomiast tam ma byc VITON. Mozna je dostac w hurtowniach, sa drozsze od czarnych ale wytrzymuja sezon i nawet po 100 godzinach wygladaja jak nowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 9:05, 02 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Wiem o czym mówisz, uszczelki różnią sie kolorami i twardością. Zakładam i te i te, faktycznie zielone wytrzymują dłużej, ale nie są wieczne (jak dla mnie). Być może dlatego, że mam już wyrobioną flanszę i nad uszczelkę(tą zewnętrzną, dalej od silnika) potrafi dostać się trochę piasku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 9:37, 02 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Nie tyle twardością co tym, że zwykłe są z gumy nie odpornej na benzynę i temp. a Viton są z kauczuku odpornego na benzynę, oleje i wysoką temp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 10:39, 02 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak pisze kolega hacker.
Jeżeli masz tam luz to też polecam silikon wysokotemperaturowy (brat i znajomy go tam stosują). Zakładasz normalnie o-ringi i ten zewnętrzny dodatkowo smarujesz. Jeżeli masz pokrzywiony dyfuzor to też może występować nieszczelność. Kilka razy prostowaliśmy u mnie i u brata, najlepszy do tych celów jest trzonek (styl) od łopaty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 10:56, 02 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
czesto sie cała flansza zuzywa i warto strzelić sobie nową jak są przedmuchy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:29, 02 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Potrzebuje oznaczenie akumulatora do exc 350 2015 - ten ciut mniejszy 3ah
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 13:25, 02 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
MlodyRM napisał: | Potrzebuje oznaczenie akumulatora do exc 350 2015 - ten ciut mniejszy 3ah |
YTX4L-BS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:41, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
ostatnio rozwaliłem koło i zgubilem 6 sprych, teraz mam problem bo zalozylem nowy komplet i niektore nie chcą wpaść w podtoczenia w piascie tylko opierają sie głowkami - czy to normalne czy mam jej dopasowac
te po lewej od strony tarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 8:44, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Jeżeli szprychy nie są oryginalne - a na takie wyglądają.
To mogę mieć za duże łebki albo złe gięcia.
Dobrze aby weszły do środka więc może wyjmij je i pod szlifuj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:48, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
wlasnie o tym podszlifowaniu myslalem
co ciekawe caly zestaw jest zamiennikiem cc products i wiekszosc pasuje a czesc po prostu nie - widocznie taka maja manufakture troche malo dokladna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:45, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
mial ktos przypadek że wyrobily sie dziury na bolce podnożków?
w dolnych dziurach jak ruszam podnóżką lata mi caly polec przez co podnóżki skosują w dół
świeży sprzet a takie rzeczy
jak temu zaradzić?co z tym zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:27, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | mial ktos przypadek że wyrobily sie dziury na bolce podnożków?
w dolnych dziurach jak ruszam podnóżką lata mi caly polec przez co podnóżki skosują w dół
świeży sprzet a takie rzeczy
jak temu zaradzić?co z tym zrobić? | Rozbierz i zobacz co dokładnie się wyrobiło. Jeśli bolce to wymień na nowe, tak samo z podnóżkami. Gorzej jak poleciały otwory, to wtedy rzeźba.
Ile masz godzin nalatane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:17, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
bolce i otwory wyrobione
otwory na półtory bolca już jak jajko szczególnie te dolne
bolce nowe już kupiłem i nei załatwiają sprawy
godzin chyba 270
rzeźba jaka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|