|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:24, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | bolce i otwory wyrobione
otwory na półtory bolca już jak jajko szczególnie te dolne
bolce nowe już kupiłem i nei załatwiają sprawy
godzin chyba 270
rzeźba jaka? | Rzeźba czyli odcięcie o dospawanie nowych otworów lub zabawa w jakieś tulejki itd. Rzeźba w gównie generalnie.
Jeszcze się nie spotkałem aby przy takim przebiegu w ktm tak się wybiły te otwory.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Pią 20:24, 05 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:28, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
podnóżki też nowe sprężyny w miarę trzymają
kaplica...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:40, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Jest rozwiązanie dla ciebie...kup nową ramę
Tak na serio to daj to magikowi i niech sam zdecyduję czy lepiej rozwiercić te otwory na większe sworznie czy odciąć i dospawać nowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:54, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
zastanawia mnie czemu tak sie wybiło
przecież stoi sie na tych podnózkach a nie latają sobie luźno...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:56, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | zastanawia mnie czemu tak sie wybiło
przecież stoi sie na tych podnózkach a nie latają sobie luźno... | Albo motor był katowany albo ma dwa razy tyle przebiegu co mówisz. Stawiam na drugie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:52, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
hehe u mnie po ponad 2X wieksyzm przebiegu sie to jeszcze trzyma w miare - kiedys zauwazyłem że miałem lekko obie blaszki przekrzywione. ale otwory jak nówki. wiec dziwne że w moto duuuzo młodszym tak poleciało. z tego co tam widać to to jest tak jakby Ceownik przyspawany do ramy. jakby odciąć uszy i zeszlifować na równo i dospawać nowy to by było jak w oryginale - aby tylko zachować kąty itp itd. ten stop ładnie sie spawa. spawałem w takiej ramie kiedys ucho od stopki bocznej, spawu tyle co kot napłakał a cały ciezar motocykla prawie na tym spoczywa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:02, 05 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | zastanawia mnie czemu tak sie wybiło |
Możliwe że ktoś to często smarował np smarem do łańcucha. Smar z piachem szybko wyrobił otwory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:03, 06 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Kumpel miał to samo w motorze przy przebiegu około 450H. Zrobiliśmy to tak że zaspawaliśmy otwory, przewierciliśmy na nowo i ładnie zeszlifowali wszystko. Po malowaniu wszystko idealnie wyglądało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:07, 06 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
moto mam prawie od nowości...
być może to też waga ridera robi swoje plus ostry charakter jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 6:32, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
witam jak docierac tlok na nicasilu w exc 450
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 8:06, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
ja docieram łącznie około 500 km, najpierw zalewam jakis tanszy olej nawet mineralny. i na nim pyrkam sobie z pól baku, zmieniam na docelowy syntetyk z filtrami. i potem dobrze rozgrzewam przed jazdą, a jak smigam to staram sie zróżnicować mu obroty, dobrze w sumie sie dociera na torze crossowym - ale nie idąc pełnym ogniem tylko po prostu wjeżdzasz i sobie ciskasz kółka bez spiny żadnej, wtedy masz raz z górki raz pod górke - co daje rózne obciązenia i co jest na plus, hamuj troche silnikiem, nie wkręcaj bardzo wysoko na obroty, niech nie łapie odciny, ale też niech nie pracuje tylko na wolnych wkręcaj mu czasami. z kazdym kolejnym bakiem odwijaj coraz wiecej. po 3 bakach jeździj praktycznie normalnie. no i dbaj żeby nie przygotować maszyny, teraz jest dosyc ciepło wiec lepiej zrobic sobie pare dodatkowych postojów dla pewnosci. i tyle ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 12:04, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dzieki wielkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eNO
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorlice/Jasło
|
Wysłany: Nie 20:08, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Witam
Na początku chciał bym powitać wszystkich na forum. Moje pytanie dotyczy modułu - od jakich roczników ewentualnie typów mógł bym dopasować moduł do mojego KTM 450 EXC z 2005r. numery z obecnego modułu to:
-54839031000R
-CU7504 4E18
i na naklejce jest jeszcze DGR600584.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi eNO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:17, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
powinno pasować z każdego ktma od 2004 do 2007 400 450 525, nie wiem jak 250tki ale jest szansa że też podpasują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eNO
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorlice/Jasło
|
Wysłany: Nie 20:45, 07 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Witam
Wyszukałem że obecny CDI to:
Description CDI-BOX 250 SX 03
Part Number 54839031000
(bez tego R na końcu ...)
Wyczytałem też ze moduł od SX w EXC może powodować niewłaściwą prace/obniżenie mocy. Jak ma się to w rzeczywistości - żeby nie kupować kilku modułów.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|