Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 297, 298, 299 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:24, 05 Cze 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
bolce i otwory wyrobione
otwory na półtory bolca już jak jajko szczególnie te dolne
bolce nowe już kupiłem i nei załatwiają sprawy

godzin chyba 270

rzeźba jaka?
Rzeźba czyli odcięcie o dospawanie nowych otworów lub zabawa w jakieś tulejki itd. Rzeźba w gównie generalnie.
Jeszcze się nie spotkałem aby przy takim przebiegu w ktm tak się wybiły te otwory.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Pią 20:24, 05 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:28, 05 Cze 2015    Temat postu:

podnóżki też nowe sprężyny w miarę trzymają

kaplica...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:40, 05 Cze 2015    Temat postu:

Jest rozwiązanie dla ciebie...kup nową ramę Very Happy
Tak na serio to daj to magikowi i niech sam zdecyduję czy lepiej rozwiercić te otwory na większe sworznie czy odciąć i dospawać nowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:54, 05 Cze 2015    Temat postu:

zastanawia mnie czemu tak sie wybiło
przecież stoi sie na tych podnózkach a nie latają sobie luźno...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:56, 05 Cze 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
zastanawia mnie czemu tak sie wybiło
przecież stoi sie na tych podnózkach a nie latają sobie luźno...
Albo motor był katowany albo ma dwa razy tyle przebiegu co mówisz. Stawiam na drugie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 21:52, 05 Cze 2015    Temat postu:

hehe u mnie po ponad 2X wieksyzm przebiegu sie to jeszcze trzyma w miare - kiedys zauwazyłem że miałem lekko obie blaszki przekrzywione. ale otwory jak nówki. wiec dziwne że w moto duuuzo młodszym tak poleciało. z tego co tam widać to to jest tak jakby Ceownik przyspawany do ramy. jakby odciąć uszy i zeszlifować na równo i dospawać nowy to by było jak w oryginale - aby tylko zachować kąty itp itd. ten stop ładnie sie spawa. spawałem w takiej ramie kiedys ucho od stopki bocznej, spawu tyle co kot napłakał a cały ciezar motocykla prawie na tym spoczywa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:02, 05 Cze 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
zastanawia mnie czemu tak sie wybiło


Możliwe że ktoś to często smarował np smarem do łańcucha. Smar z piachem szybko wyrobił otwory.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:03, 06 Cze 2015    Temat postu:

Kumpel miał to samo w motorze przy przebiegu około 450H. Zrobiliśmy to tak że zaspawaliśmy otwory, przewierciliśmy na nowo i ładnie zeszlifowali wszystko. Po malowaniu wszystko idealnie wyglądało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:07, 06 Cze 2015    Temat postu:

moto mam prawie od nowości...
być może to też waga ridera robi swoje plus ostry charakter jazdy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 6:32, 07 Cze 2015    Temat postu:

witam jak docierac tlok na nicasilu w exc 450

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 8:06, 07 Cze 2015    Temat postu:

ja docieram łącznie około 500 km, najpierw zalewam jakis tanszy olej nawet mineralny. i na nim pyrkam sobie z pól baku, zmieniam na docelowy syntetyk z filtrami. i potem dobrze rozgrzewam przed jazdą, a jak smigam to staram sie zróżnicować mu obroty, dobrze w sumie sie dociera na torze crossowym - ale nie idąc pełnym ogniem tylko po prostu wjeżdzasz i sobie ciskasz kółka bez spiny żadnej, wtedy masz raz z górki raz pod górke - co daje rózne obciązenia i co jest na plus, hamuj troche silnikiem, nie wkręcaj bardzo wysoko na obroty, niech nie łapie odciny, ale też niech nie pracuje tylko na wolnych wkręcaj mu czasami. z kazdym kolejnym bakiem odwijaj coraz wiecej. po 3 bakach jeździj praktycznie normalnie. no i dbaj żeby nie przygotować maszyny, teraz jest dosyc ciepło wiec lepiej zrobic sobie pare dodatkowych postojów dla pewnosci. i tyle ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 12:04, 07 Cze 2015    Temat postu:

Dzieki wielkie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eNO




Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorlice/Jasło

PostWysłany: Nie 20:08, 07 Cze 2015    Temat postu:

Witam

Na początku chciał bym powitać wszystkich na forum. Moje pytanie dotyczy modułu - od jakich roczników ewentualnie typów mógł bym dopasować moduł do mojego KTM 450 EXC z 2005r. numery z obecnego modułu to:
-54839031000R
-CU7504 4E18
i na naklejce jest jeszcze DGR600584.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi eNO


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:17, 07 Cze 2015    Temat postu:

powinno pasować z każdego ktma od 2004 do 2007 400 450 525, nie wiem jak 250tki ale jest szansa że też podpasują

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eNO




Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorlice/Jasło

PostWysłany: Nie 20:45, 07 Cze 2015    Temat postu:

Witam

Wyszukałem że obecny CDI to:
Description CDI-BOX 250 SX 03
Part Number 54839031000
(bez tego R na końcu ...)
Wyczytałem też ze moduł od SX w EXC może powodować niewłaściwą prace/obniżenie mocy. Jak ma się to w rzeczywistości - żeby nie kupować kilku modułów.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 297, 298, 299 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 298 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin