|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 21:27, 10 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
brałbym tego 2009 z Akrapem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Czw 11:11, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Co myslicie wydechy troszke tak jakby nie dolegaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 12:18, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: |
Co myslicie wydechy troszke tak jakby nie dolegaja |
A co to konkurs na forumową wróżkę
Rozepnij a wszystkiego się dowiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 12:29, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
jak nie dolega to zazwyczaj swiadczy o tym, że zawory są w miare swieże, chyba ze kiepsko podfrezowane. ale jak kolega mówi - wrózyć to sobie mozna, rozepnij i sie dowiesz wszystko co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 12:51, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
HaardRock napisał: | Cześć! Który według was wydaję się być najlepszy?
1. [link widoczny dla zalogowanych]
2. [link widoczny dla zalogowanych]
3. [link widoczny dla zalogowanych]
4. [link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkie są w miare blisko. |
ten z akrapem raczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Czw 13:51, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | jak nie dolega to zazwyczaj swiadczy o tym, że zawory są w miare swieże, chyba ze kiepsko podfrezowane. ale jak kolega mówi - wrózyć to sobie mozna, rozepnij i sie dowiesz wszystko co i jak |
Ale szczelne bo nafta narazie godzine stoi. Wiec teraz nie wiem czy uszczelniacze wymieniac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:19, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | henio12323 napisał: | jak nie dolega to zazwyczaj swiadczy o tym, że zawory są w miare swieże, chyba ze kiepsko podfrezowane. ale jak kolega mówi - wrózyć to sobie mozna, rozepnij i sie dowiesz wszystko co i jak |
Ale szczelne bo nafta narazie godzine stoi. Wiec teraz nie wiem czy uszczelniacze wymieniac |
jesli masz zamiar otwierac piec za jakies 100h albo i wczesniej to nie zakładaj nowych skoro stare nie puszaja oleju, ale jak nie masz w planach juz nic robic do 200h albo i wiecej to lepiej wymien na nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Czw 17:35, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Tylko mi dyma puszczal i wymieniam tlok tovi chyba uszczelnuacze wymienie zeby miec pewnosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 19:16, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
wymień uszczelniacze a zawory zostaw, sprawdź też tłok skoro góra zdjęta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Czw 20:04, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
KozioŁ napisał: | wymień uszczelniacze a zawory zostaw, sprawdź też tłok skoro góra zdjęta |
no tlok wymieniam, kupilem wossnera widze ze ciezko bedzie zalozyc pierscien zgarniajacy bo jest rozdzielony na dwa pierscionki cienkie i sprezynke, a pierscien kompresji ma jakies "N"wybite
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 23:50, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Załóż tym znakiem w kierunku ,,góra"
Olejowy zakładasz pierwsze sprężynę a potem pierścień,jak jest zimno to dobrze pierścienie nieco nagrzać,mają wtedy mniejszą tendencję do pękania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:51, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
ja rozpiąłbym zawory sprawdził jak wyglądają, bo ssaki choć nie widać, że są "wciągnięte" mogą być już cienkie no i przede wszystkim gniazda (stożek- przylgnie), uszczelniacze jak miękkie można zostawić choć koszt niewielki a pewne byłoby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pią 7:51, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dalem glowice do zrobienia wymieni uszczelniacze podociera zawory zobaczy w jakim stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pią 13:04, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
szaman108 napisał: | Załóż tym znakiem w kierunku ,,góra"
Olejowy zakładasz pierwsze sprężynę a potem pierścień,jak jest zimno to dobrze pierścienie nieco nagrzać,mają wtedy mniejszą tendencję do pękania. |
A przy tym pierscieniu olejowym to one musza sie pokrywac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 16:15, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
najlepoiej jak kazde przecięcie nie jest obok siebie, czyli dolne ostawiasz np co 12 stopni, ( zamek jeden zamek drugi, i zamek spręzynki ) góre też teoretycznie nie nad zamkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|