|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 23:12, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Przyjęte jest,że zamki pierścieni ustawia się względem drugiego co 120 stopni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 9:02, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
a da rade wymienic lancuszek rozrzadu zeby nie ruszac glowicy , cylindra, mysle ze jak bym szczepil nowy lancuszek ze starym to jakas bym go przeciagnal ? pytanie teoretyczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 9:21, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | a da rade wymienic lancuszek rozrzadu zeby nie ruszac glowicy , cylindra, mysle ze jak bym szczepil nowy lancuszek ze starym to jakas bym go przeciagnal ? pytanie teoretyczne |
jasne, zrzucasz pokrywę zaworów, rozpinasz , przeciągasz nowy, ustawiasz, zapinasz i gotowe, 2godzinki roboty od zgaszenia do odpalenia moto
tylko uważaj żeby Ci łańcuszek nie spadł na dół bo później ciężko go wyciągnąć , kiedys pół dnia się z nim męczyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 11:05, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Bo chodzi mi o to ze chce zlozyc na starym a za jakis czas nowy moze wrzuce zobacze ike na tym zabkow wyjdze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 11:07, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
można tak zrobić, później nie jest to wielka robota żeby zmienić na nowy, jak Ci wyjdzie 2 ząbki lub więcej to spoko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 14:56, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Jak ustawiam gmp to magneto mam w takim polozeniu tak powinni byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 16:28, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Inaczej nie da rady bo krecilem magnetem i zawsze jsk sie blokuhe srubka to magneto jest w tym polozemiu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 16:34, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
tak, jak zgadza się śruba na wale to jest GMP (no i krzywki w dół, tłok w górze a znaki na kole z głowicą)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 22:00, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
Poszukuje informacji o sprawdzaniu i regulacji luzów zaworowych dla modelu exc 450 rocznik 2015. W instrukcji która posiadam niestety nie ma tych informacji.
Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:04, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
na tej stronie masz manuala do 450-500 z rocznika 2012r. W 2015 procedura sprawdzania i ustawiania zaworów jest ta sama, jedynie masz inna srednice płytek zaworowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 15:28, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie tak na szybko ile nm na dokrecenie sruby od magneta ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:35, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Śruba to nie wiem, ale nakrętka to 60nm.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 15:45, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki a teraz tak mam ustawiony rozrzad i w momencie gdy wkladam napinaczprzestawia mi troche kropki na rozrzadzie ze ta po lewej jest troszke wyzej co w takim przypadku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:43, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
oddaj do mechanika bo widze że masz sporo problemów
ustawiaj rozrząd tak że jak lekko wcisniesz palcem slizg ( przez napinacz) kropki są równo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 18:37, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
A i jeśli robisz to pierwszy raz a tak chyba jest to żeby Ci nie przyszło do głowy startować z rozrusznika czy skacząc na kopkę!Zawsze po takim złożeniu obróć wałem za pomocą klucza(delikatnie) z wykręconą świecą i sprawdz czy coś nie blokuje! Bo jak zle ustawiłeś rozrząd to możesz sobie biedy narobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|