|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:10, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
ostatnie modele husaberga to 2013 rok produkcji model 2014; modele z produkcji od 2014 to już husqvarna - w której w stosunku do berga wprowadzono kiwaczkę zamiast pds-a po za tym bez zmian;
swoją drogą huska te niby też ktm ale chyba bardziej redy to race - tylko mnie nie zlinczujcie
aha huski enduro na 2016 chyba będą mniej więcej tak wyglądać:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Wto 21:20, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Jakos specjalnie traktowac moto po honowaniu i wymianie tlok oprocz tego ze go tak bardzo narazie nie palowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:11, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
normalnie docieraj, nie przeciągaj po obrotach. warto nalać najpierw jakis tani olej, nawet minerał. na nim popyrkać ( on ma gorsze właściwosci smarujące wiec nie ma co szaleć ) po jednym baku zmienic na docelowy olej i juz jeździc praktycznie normalnie. ja docieram zawsze z 5 baków spokojniej, nie pałuje, dobrze nagrzewam, jak jest upał to nie ładuje sie w katowanie na niskich obrotach tylko raczej przeloty żeby dobre miał chłodzenie, po torze MX sie fajnie dociera pyrkając na luzaka, bo smiga sie z róznymi prędkosciami i róznym obciązaniem - idealne warunki na docierke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:07, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie poszukuje tematu w którym była mowa o znikającym sprzęgle po zagrzaniu moto, na ostatnim wyjeździe tak mi się stało, moto się zagrzało i klama miękka. Szukam i nie mogę znaleźć o ile pamiętam to #KristofSX mówił jak rozwiązał ten problem
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 13:00, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
makperson napisał: | Panowie poszukuje tematu w którym była mowa o znikającym sprzęgle po zagrzaniu moto, na ostatnim wyjeździe tak mi się stało, moto się zagrzało i klama miękka. Szukam i nie mogę znaleźć o ile pamiętam to #KristofSX mówił jak rozwiązał ten problem
pzdr |
hej, przeczyśćiłewm wysprzęglik (syf pod tłoczkiem) - to był przyczyna , nie było różnicy czy uszczelniacz był na łożysku czy nie, (sprawdzałem oba warianty), jak to nie pomoże to zmień płyn na inny niż magura bo może też być tak że przy nagrzaniu moto płyn robi się za rzadki i traci ciśnienie (tak wyczytałem gdzieś na forum thumpertalk czy dirtrider)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yahoo
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PO
|
Wysłany: Czw 13:01, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
makperson napisał: | Panowie poszukuje tematu w którym była mowa o znikającym sprzęgle po zagrzaniu moto, na ostatnim wyjeździe tak mi się stało, moto się zagrzało i klama miękka. Szukam i nie mogę znaleźć o ile pamiętam to #KristofSX mówił jak rozwiązał ten problem
pzdr |
To był ten wątek, strona 288
pzdr
yahoo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:01, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki Panowie za szybką odpowiedź, łożysko mam bez uszczelniacza, płyn inny niż magura, właśnie przed wyjazdem wymieniałem, ładnie odpowietrzyłem i generalnie sprzęgło lepiej chodziło aż zaczął się trudny teren przy okazji zauważyłem że poci mi się spod klamki, trzeba zamawiać zestaw naprawczy, czy można to jakoś mniejszym kosztem ?
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 14:18, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
@makperson
jak masz 10.5mm to mam działający tłoczek, u siebie wymieniłem dosyć profilaktycznie, ten co wycągnąłem ma lekkie przetarcia ale ne lał i działał. jak coś to nas pw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 17:11, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie po zmianie płynu na świeży (Magura) problem ginącego sprzęgła na razie ustąpił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:20, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Witam Panowie, czy mógłbym prosić o sprawdzenie nr VIN?
vbkrca4065m437305
Według ogłoszenia jest to KTM EXC 525 z 2005r
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Czw 18:27, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Twój motocykl
Numer VIN:
VBKRCA4065M437305
Rok:
2005
Model:
525 EXC RACING
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
melus89
Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:30, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki kolego za szybką odpowiedź
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moturzysta90
Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:40, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
witam jak dobrać sprężyne do amortyzatora w exc na którym wybite jest 12.18.7B.06 pod wage raidera 'do jazdy' 65-70 kg, i jaki to model amortyzatora? założylem inny temat ale tam cisza totalna , moze tu ktos zajrzy szybciej . pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Czw 21:27, 18 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
chyba mi gdzies kradnie prad, gdzie najlepiej zrobic jakies odciecie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|