Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 306, 307, 308 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Pią 14:47, 26 Cze 2015    Temat postu:

niestety dystanse sie wyrabiaja i czesto luz na kole nie oznacza zużytego łozyska, a własnie dystans.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:45, 26 Cze 2015    Temat postu:

dystans sie wyciera tam gdzie współpracuje z uszczleniaczem
zawsze można scisnąć sprężynkę

tulejka nie ma nic do luzu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 19:51, 26 Cze 2015    Temat postu:

ma bo może byc luz między dystansem a łozyskiem.

ale prędzej nim bedzie luz taki to sie dystans i tulejka srodkowa wyrobi, i wtedy po skręceniu koła łozyska są sciskane i szybko padają


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Pią 20:14, 26 Cze 2015    Temat postu:

Tak jak mowicie musze zestaw naprawczy kupic
REAR WHEEL REP. KIT
78010015000 216.36 PLN
bo tuleje tez maja luz , niewielki ale jest, wiec dzieki za odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gadboy dnia Pią 20:15, 26 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:18, 26 Cze 2015    Temat postu:

mozna kupic takie tulejki osobno zamienniki chyba sa lepsze bo jakas tulejka na nich jest nabita

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:40, 26 Cze 2015    Temat postu:

ktos cos o lubrykantach do moto firmy Penrite ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:42, 26 Cze 2015    Temat postu:

barek253 napisał:
ktos cos o lubrykantach do moto firmy Penrite ?


Dwa dni temu miałem 2h rozmowę z kolesiem mechanikiem który mówi, że nie ma lepszych olejów.
Podobno Motul przy tym to siki:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 15:58, 27 Cze 2015    Temat postu:

Przymierzam się do wyciszenia wydechu, zależy mi żeby był jak najcichszy, ma ktoś może doświadczenie ? czy sama wata wystarczy- jeśli tak to jaka ? czy może jakiś inny sposób ? motorki to exc 250 2005 i beta rr 525 2007 oba na RFS-ie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 20:42, 27 Cze 2015    Temat postu:

ja ostatnio zabrałem się za wymianę waty, kupiłem standardową do 4T, i zrobił się głośniejszy niż akrap, aż w uszach dzwoniło, zrobiłem taki myk jak w oryginale, wata owinięta jest jakąś tkaniną azbestową, ja dałem cienki koc azbestowy na tą watę, i chodzi fajnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 20:45, 27 Cze 2015    Temat postu:

Jak wygląda sprawa z zawodami, kiedy nie mam wyrobionej licencji oraz jestem niepełnoletni? Z tego co pamiętam, to pierwsze zawody mogę pojechać bez wyrabiania licencji, ale jak z klubem? Mogę wystartować jako niezrzeszony czy muszę przynależeć do jakiegoś? Stary kawałek jakiegoś dywanu załatwi sprawę maty ekologicznej, czy mogą się przyczepić? Zawody organizowane przez PZM, PP Enduro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:03, 27 Cze 2015    Temat postu:

jaką moc generuje ktm 250 EXC-F >?? ktoś ma nowy model na wtrysku i opowie o swoich odczuciach , czy dla osoby 90 kg w stroju takie moto będzie oki ? przsiadka z 450 excf chyba sie szykuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 21:40, 27 Cze 2015    Temat postu:

co do wydechu - jak masz oryginał z 525 to jest cichy, aby wate dać swiezą

punk - raz mozesz wystartować i byc niezrzeszony


człowiek widmo - wklep sobie w google grafika exc-f dyno run, dopisz rocznik i ci wyskoczy wykres nie sama moc sie liczy, a moment i linia jak to wszystko przebiega. 90 kg to zaden motocykl tak na dobrą sprawe wyczynowy idealny nie bedzie nawet 500tka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reksio




Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Sob 22:03, 27 Cze 2015    Temat postu:

z zewnątrz tłumik wygląda jak oryginał ale okropnie głośny, jeszcze go nie rozbierałem także nie wiem co tam siedzi, najpierw spróbuje dać watę i zobaczę jaki będzie efekt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 22:10, 27 Cze 2015    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
jaką moc generuje ktm 250 EXC-F >?? ktoś ma nowy model na wtrysku i opowie o swoich odczuciach , czy dla osoby 90 kg w stroju takie moto będzie oki ? przsiadka z 450 excf chyba sie szykuje.


ok 35KM, 450excf ok 45KM w sumie tylko 10KM różnucy ale całiem inny moment.

po 450excf będzie brakowac pod manetką, , w 450 możesz jechać dołem, w 250 będzie trochę brakowało, ale to kwestia wprawy i jazdy na odpowiednich biegach/obrotach,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 7:19, 28 Cze 2015    Temat postu:

ja sie przejechałem po swoim 525, na 250 EXC-f 2009 po lekkich modach, wydech kompletny, jakies tuningi w gaźnikach, jeździło to chyba lepiej niz oryginalne EXC, no i po lesie na prostej brakowało i to sporo, jedziesz szybciej jest dziura, w 525 musne gazem i koło w górze i dziure przeskakuje, a tutaj trzeba sie gimnastykować, ale na zakrętach 525 musze wyjeżdzac po bandach a w 250tce bez odpuszczenia gazu praktycznie mozna sobie scinać, i mega szybko mozna zakręty pokonywać.

na podjazdach też czuć że mocy moze brakować, jeździłem kiedys na wąwozach z exc-f 350 to na stromych podjazdach gdzie 450-500/3002T wjeżdzało bez problemu, w 350 słychać było jak muliło 250tka nie miała by szans nawet


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 306, 307, 308 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 307 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin