|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:27, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
no niby tak ale na zawodach super enduro często widac 250 excf i robią wypas robote
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 9:19, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Znalazlem przyczyne czemu po rozgrzaniu motor gasl, fajka miala przebicie wiec po dodaniu gazu zalewalo swece tylko nie wiem dlaczego gasl dopiero jak sie nagrzal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:42, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
człowiekwidmo - tak do SE dobry sprzęt, równo ciągnie, jest przewidywalny. mocy nie brakuje bo nie ma pionowych podjazdów. za to mozna kierowac - w duzych motocyklach to bardziej moto kieruje niż zawodnik znajomy ma exc-f 250 własnie i startuje w SE i widać że sprzet mu pasuje, wczesniej miał exc 125 i był za słaby/trzeba było kręcic wysoko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 11:44, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Fajka wyposażona jest w rezystor i prawdo podobnie po nagrzaniu do odpowiedniej dla tej usterki temperatury odmawiał współpracy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:53, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
nie chce mi sie wierzyć że 250 exf nie da rady na sporych podjazdach , widziałem na megawacie jak mnie błażusiak zdublował na pionowej ścianie właśnie na 250 excf .
trzeba tylko założyć akrapa albo fmf
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 12:03, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Moto Błażusiaka raczej ma niewiele wspólnego z seryjną maszyną- jeżeli jeździ na jakiejś EXC-F 250 to pewnie ma tam kit na 280 i masę innych przeróbek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 12:20, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
z tego co słyszałem to błazusiaka maszyny są bardziej zblizone do SXFów niż typowo EXC, tylko wiadomo skrzynia na pewno endurowa, ale silnik mocno dłubnięty.
u nas jest/był piaszczysty podjazd, nie wjechała żadna crossówka 250 2T, ani exc-f250 pomimo paru przeróbek. z kolei 450-525 wjezdzają praktycznie bez problemu. w 250tce czuć że brakło mocy, a nie dało sie rozpędzić na starcie bo sie stromo zaczynało i zawieszenie dobijało - chyba że i tutaj jak ktośby miał zawieszenie po tuningach to pewnie z większa prędkoscią mozna by sie wbijać i taki podjazd zaliczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 19:35, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
chce zrobic odciecie zaplonu bo gdzies mi kradnie, caly czas mam prad w dwoch przewodach chyba od wiatraka, czy jakbym zrobil pstryczek miedzy bezpiecznikiem zaraz przy styczniku czy to by zdalo egzamin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:30, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
tam nigdzie nie ma bezpiecznika, jedyny bezpiecznik w KTM jest tylko w przekaźniku ( chyba że jest wiatrak to przy nim jeszcze oddzielny )
jak chcesz miec pewnosc odpinaj kleme, nie ma jasnowidzów którzy ci przewidzą gdzie ci kradnie prad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 21:44, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | tam nigdzie nie ma bezpiecznika, jedyny bezpiecznik w KTM jest tylko w przekaźniku ( chyba że jest wiatrak to przy nim jeszcze oddzielny )
jak chcesz miec pewnosc odpinaj kleme, nie ma jasnowidzów którzy ci przewidzą gdzie ci kradnie prad |
no chodzilo mi o przekaznik, a ze jasnowidzow nie ma to wiem ale mogli byscie podpowiedziec w ktorym miejscu odciac prad zeby odcinal wszystko w moto, z klema to lipabo bym musial za kazdym razem 2 sruby odkrecac i siedzenia sciagac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:53, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
a co jeżeli 5 cm za klemą jest przetarcie ? a ty dasz 10 cm dalej i nic cie włącznik nie da
przełącznik też ci nic nie da na grubym czerwonym przewodzie bo ci włącznik zjara, chyba że dasz jakiś duzy bardzo co jest bez sensowne, lepiej oddaj moto do elektryka w pare minut ci ogarnie co ciągnie prąd na postoju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazix90
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LPU
|
Wysłany: Pon 9:03, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Mam problem ze sprzęgłem. Przy wrzucaniu pierwszego biegu wszystko jest ok. Natomiast podczas jazdy przy zmianie biegów na wyższych obrotach czuje jak dzwignia zmiany biegów wibruje i nie mogę zmienić biegu. Muszę odpuścić gaz i dopiero po chwili mogę zmienić bieg. Co się mogło stać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 9:24, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
pazix90 napisał: | Mam problem ze sprzęgłem. Przy wrzucaniu pierwszego biegu wszystko jest ok. Natomiast podczas jazdy przy zmianie biegów na wyższych obrotach czuje jak dzwignia zmiany biegów wibruje i nie mogę zmienić biegu. Muszę odpuścić gaz i dopiero po chwili mogę zmienić bieg. Co się mogło stać? |
Może masz odkręconą dźwignię zmiany biegów?
Buty motocyklowe czy inne?
Jak zmieniasz biegi? Ze sprzęgłem bez sprzęgła? Odpuszczasz gaz?
Nie wchodzą tylko do góry czy na dół również?
Dźwignia idzie do góry czy po prostu nie chce - blokuje się?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 9:25, 29 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazix90
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LPU
|
Wysłany: Pon 10:45, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dźwignia była odkręcona... Dzięki za pomoc. Nie wpadłbym na to bez oględzin motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pazix90 dnia Pon 10:52, 29 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:22, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
tylni hamulec nagle stał się miękki i nie hamuje z miesiąć temu zmieniałem tłoczek w pompie alll bals i było dobrze problem znowu powrócił, co może byc przyczyną ?? dodam że przepompowałem 3 strzykawki nowego dota i dalej to samo przy hamowaniu płyn sie wylewa z pompy i Hamulec dalej miękki . ocb?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|