Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 307, 308, 309 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:27, 28 Cze 2015    Temat postu:

no niby tak ale na zawodach super enduro często widac 250 excf i robią wypas robote

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 9:19, 28 Cze 2015    Temat postu:

Znalazlem przyczyne czemu po rozgrzaniu motor gasl, fajka miala przebicie wiec po dodaniu gazu zalewalo swece tylko nie wiem dlaczego gasl dopiero jak sie nagrzal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 9:42, 28 Cze 2015    Temat postu:

człowiekwidmo - tak do SE dobry sprzęt, równo ciągnie, jest przewidywalny. mocy nie brakuje bo nie ma pionowych podjazdów. za to mozna kierowac - w duzych motocyklach to bardziej moto kieruje niż zawodnik Very Happy znajomy ma exc-f 250 własnie i startuje w SE i widać że sprzet mu pasuje, wczesniej miał exc 125 i był za słaby/trzeba było kręcic wysoko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 11:44, 28 Cze 2015    Temat postu:

Fajka wyposażona jest w rezystor i prawdo podobnie po nagrzaniu do odpowiedniej dla tej usterki temperatury odmawiał współpracy Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:53, 28 Cze 2015    Temat postu:

nie chce mi sie wierzyć że 250 exf nie da rady na sporych podjazdach , widziałem na megawacie jak mnie błażusiak zdublował na pionowej ścianie właśnie na 250 excf .
trzeba tylko założyć akrapa albo fmf Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 12:03, 28 Cze 2015    Temat postu:

Moto Błażusiaka raczej ma niewiele wspólnego z seryjną maszyną- jeżeli jeździ na jakiejś EXC-F 250 to pewnie ma tam kit na 280 i masę innych przeróbek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 12:20, 28 Cze 2015    Temat postu:

z tego co słyszałem to błazusiaka maszyny są bardziej zblizone do SXFów niż typowo EXC, tylko wiadomo skrzynia na pewno endurowa, ale silnik mocno dłubnięty.

u nas jest/był piaszczysty podjazd, nie wjechała żadna crossówka 250 2T, ani exc-f250 pomimo paru przeróbek. z kolei 450-525 wjezdzają praktycznie bez problemu. w 250tce czuć że brakło mocy, a nie dało sie rozpędzić na starcie bo sie stromo zaczynało i zawieszenie dobijało - chyba że i tutaj jak ktośby miał zawieszenie po tuningach to pewnie z większa prędkoscią mozna by sie wbijać i taki podjazd zaliczyć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 19:35, 28 Cze 2015    Temat postu:

chce zrobic odciecie zaplonu bo gdzies mi kradnie, caly czas mam prad w dwoch przewodach chyba od wiatraka, czy jakbym zrobil pstryczek miedzy bezpiecznikiem zaraz przy styczniku czy to by zdalo egzamin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:30, 28 Cze 2015    Temat postu:

tam nigdzie nie ma bezpiecznika, jedyny bezpiecznik w KTM jest tylko w przekaźniku ( chyba że jest wiatrak to przy nim jeszcze oddzielny )

jak chcesz miec pewnosc odpinaj kleme, nie ma jasnowidzów którzy ci przewidzą gdzie ci kradnie prad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 21:44, 28 Cze 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
tam nigdzie nie ma bezpiecznika, jedyny bezpiecznik w KTM jest tylko w przekaźniku ( chyba że jest wiatrak to przy nim jeszcze oddzielny )

jak chcesz miec pewnosc odpinaj kleme, nie ma jasnowidzów którzy ci przewidzą gdzie ci kradnie prad


no chodzilo mi o przekaznik, a ze jasnowidzow nie ma to wiem ale mogli byscie podpowiedziec w ktorym miejscu odciac prad zeby odcinal wszystko w moto, z klema to lipabo bym musial za kazdym razem 2 sruby odkrecac i siedzenia sciagac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:53, 28 Cze 2015    Temat postu:

a co jeżeli 5 cm za klemą jest przetarcie ? a ty dasz 10 cm dalej i nic cie włącznik nie da

przełącznik też ci nic nie da na grubym czerwonym przewodzie bo ci włącznik zjara, chyba że dasz jakiś duzy bardzo co jest bez sensowne, lepiej oddaj moto do elektryka w pare minut ci ogarnie co ciągnie prąd na postoju


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Pon 9:03, 29 Cze 2015    Temat postu:

Mam problem ze sprzęgłem. Przy wrzucaniu pierwszego biegu wszystko jest ok. Natomiast podczas jazdy przy zmianie biegów na wyższych obrotach czuje jak dzwignia zmiany biegów wibruje i nie mogę zmienić biegu. Muszę odpuścić gaz i dopiero po chwili mogę zmienić bieg. Co się mogło stać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 9:24, 29 Cze 2015    Temat postu:

pazix90 napisał:
Mam problem ze sprzęgłem. Przy wrzucaniu pierwszego biegu wszystko jest ok. Natomiast podczas jazdy przy zmianie biegów na wyższych obrotach czuje jak dzwignia zmiany biegów wibruje i nie mogę zmienić biegu. Muszę odpuścić gaz i dopiero po chwili mogę zmienić bieg. Co się mogło stać?


Może masz odkręconą dźwignię zmiany biegów?
Buty motocyklowe czy inne?

Jak zmieniasz biegi? Ze sprzęgłem bez sprzęgła? Odpuszczasz gaz?
Nie wchodzą tylko do góry czy na dół również?
Dźwignia idzie do góry czy po prostu nie chce - blokuje się?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 9:25, 29 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Pon 10:45, 29 Cze 2015    Temat postu:

Dźwignia była odkręcona... Dzięki za pomoc. Nie wpadłbym na to bez oględzin motocykla.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pazix90 dnia Pon 10:52, 29 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:22, 29 Cze 2015    Temat postu:

tylni hamulec nagle stał się miękki i nie hamuje z miesiąć temu zmieniałem tłoczek w pompie alll bals i było dobrze problem znowu powrócił, co może byc przyczyną ?? dodam że przepompowałem 3 strzykawki nowego dota i dalej to samo przy hamowaniu płyn sie wylewa z pompy i Hamulec dalej miękki . ocb?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 307, 308, 309 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 308 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin