|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:00, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
zobacz czy jak naciskasz to czy cały zacisk sie mocno rusza, jak tutaj nie ma nic niepokojącego to jedyna opcja to zapowietrzony, mozesz sprobować nabic od tyłu płyn
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:10, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
panowie, jakie polecacie gogle do 150 zł? miałem teraz scotty z 1,5 sezona i nie narzekam, co sądzicie o 100% STRATA?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 22:15, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Strata bardzo podobne do Accuri, mają tylko trochę mniej gąbki.
Niezłe są Progripy 3204, w tej cenie znajdziesz z lustrzaną szybką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:21, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
A tak biorąc pod uwagę 100% strate, scotty recoil i te progripy to które takie najrozsądniejsze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:56, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Nabiłem nowy płyn i jak naciskam jest miękki i wylatuje płyn z pompy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 10:54, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
jak wylatuje płyn z pompy to pompa do regeneracji. pewnie powycierana jest w srodku i przepuszcza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frezerrr
Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 13:08, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Chłolpaki, który sprzęt jest mocniejszy, bardziej zrywny -EXC 520/525 4t czy
380 2t?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez frezerrr dnia Wto 13:09, 30 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 13:25, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
380 to jest masakra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 13:31, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
380 jak to stary 2T z dołu nie idzie, ale jak sie wkręci to nie wiadomo co sie dzieje wiec do technicznego enduro kiepski bo albo zbyt zamulony albo zbyt narwany na wysokich obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Wto 13:35, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Tej 380 to nawet chyba nie dorówna 525sx.Kiedyś przeliczało się 2t do 4t 1:2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 13:41, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Znajomy ma 380- ubezpieczenie na zycie i msze o bezpieczenstwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Wto 13:42, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
to się dostaje w pakiecie do 380
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 13:46, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | 380 jak to stary 2T z dołu nie idzie, ale jak sie wkręci to nie wiadomo co sie dzieje wiec do technicznego enduro kiepski bo albo zbyt zamulony albo zbyt narwany na wysokich obrotach |
A jechałeś 380?
Mój szedł z dołu lepiej niż 450 4t.
Szarpał ale był nie do zaduszenia.
Ruszyć z 1 było dość trudne, łatwiej z 2.
Motocykla osobiście nie polecam chyba, że nie masz problemu z kasą.
Jak masz kasę to 380 jest zajebista. Warto kupić choćby na rok aby zasmakować czegoś mocnego:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 13:48, 30 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 14:05, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisze Hacker- ten 2t ma dol i mozna sie zdziwic. Najwiekszy problem w tym moto to odpalanie- kopka moze Ci zlamac noge, poza tym jak sie przyleje to trzeba miec duzo sily i mega kondycje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 14:51, 30 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Tak jak pisze Hacker- ten 2t ma dol i mozna sie zdziwic. Najwiekszy problem w tym moto to odpalanie- kopka moze Ci zlamac noge, poza tym jak sie przyleje to trzeba miec duzo sily i mega kondycje. |
Nogi nie połamie - przynajmniej u mnie nigdy nie odbiła kopka.
Uważam, że odbijająca kopka to wynik jakiejś tam usterki.
Natomiast w pełni się z Tobą zgodzę i to był mój powód rozstania się z tym motocyklem, że trzeba mieć niezłą pompę w nodze.
Druga sprawa spalanie.
Trzecia sprawa to koszt remontu. Jest to chyba najdroższy KTM 2T.
Tłok 550, korba 1100, cylinder 2590. Stąd niskie ceny tych motocykli ponieważ wszystkie są zajechane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|