|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 11:43, 03 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
co tu robi logo enduromani na glownej stronie ?? Jest jakis rabat u nich ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 13:39, 03 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
pytaj administratora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piasektt
Administrator
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 19:08, 04 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Nixdo napisał: | co tu robi logo enduromani na glownej stronie ?? Jest jakis rabat u nich ?? |
Jakiegoś specjalnego rabatu dla forum nie ma.
Ale jak dużo kupisz to zawsze na jakiś upust możesz liczyć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piasektt dnia Sob 19:09, 04 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 17:24, 05 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Mam problem. Na karcie zgłoszenia na zawody widnieją rubryczki " Klub " i "Typ i nr licencji ". Z tego co mi powiedziano mogę wystartować jako niezrzeszony i pierwsze zawody pojechać bez licencji. W takim przypadku po prostu postawić kreskę w tych polach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:48, 05 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:15, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Na zgaszonym silniku po odkręceniu kranika po jakimś czasie zaczyna wylatywać paliwo z wężyków przelewowych, pływak źle ustawiony? Na uruchomionym silniku nic takiego się nie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 12:28, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
TheGreat napisał: | Na zgaszonym silniku po odkręceniu kranika po jakimś czasie zaczyna wylatywać paliwo z wężyków przelewowych, pływak źle ustawiony? Na uruchomionym silniku nic takiego się nie dzieje. |
pływak nie domyka zaworu i paliwo idzie przelewem , jak jedziesz to silnik zdąży wypalić to co jes w gażniku i nie wylewa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Pon 15:53, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Przylgnia zaworka iglicowego może być uszkodzona. Można to łatwo wypolerować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:34, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Przylgnia tzn ten czarny element? Jeśli tak to jak sprawdzałem to jest w dobrym stanie nie widać żadnych uszkodzeń, odkształceń itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:59, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
tam jest jakas guma, gniazdo moze byc porysowane i tam mozna ewentualnie cos podpolerować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:55, 07 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Ok sprawdzę to, dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Wto 16:04, 07 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Teraz jak czytam swój post to dostrzegam problem.
Tak, chodziło mi o gniazdo. Użyj np patyczka higienicznego na wkrętarce, poleruj zwykłą pastą do polerowania. To delikatna robota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Traper
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaslo
|
Wysłany: Wto 18:15, 07 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Witam. Jest to w sumie moj pierwszy post. Od wielu tak marzyłem o exc 250 i w końcu doczekałem się egzemplarza z 2009 roku 😊. Mam kilka pytań. Trochę już pojeździłem na innych moto i zastanawiam się do obecnego nad osłonami chłodnic. Czy macie jakieś do polecenie? Widziałem na allegro za 160 zł. Opłaca się kupować za taką cenę?
I drugie pytanie. Jest to moje pierwsze moto 2t bez dozownika oleju (w większości jeździłem na 4t) i jak to jest z tym smarowałem . Podczas zjazdu z góry (np 2 km po asfalcie.) jak to smarowanie wpływa na silnik no i jak tym jeździć ? Czy w terenie też znacznie przy zjazdach na to uważać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:23, 07 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam te oslony w moim sxf 450 powiem Ci ze duzo razy uratowalo mi chłodnice. Polecam Ci jak najbardziej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:26, 07 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
kazda osłona się opłaca.
ja np smigałem długo bez - jeździłem po prostych sciekach głownie piaszczystych , wiec nawet przy glebie ciezko było mocno zmasakrowac chłodnice. potem jak zaczałem krązyc np po wąwozach, to dorobiłem sobie aluminiowe, wazyły duuuuzo mniej niz stalowe moze z 1/3 wagi stalowych, pare razy moto dostało i chłodnice całe.
pytanie trzecie czy jest zawsze sens kupować motocykl byle lżejszy a potem nawalić mu dodatków
tutaj jest troche wada 2T, bo po zamknięciu manetki smarowania praktycznie nie ma ( tyle co poda dysza wolnych obrotów ) jak zjezdzasz to albo na obrotach i wyzszym biegu a na koniec ostrzejszy heblunek, albo zjeżdzasz na sprzęgle
trzeba sobie wyczuć też kiedy obroty są za wysokie, to słychać, jak silnik wyje a maneta zamknięta to na pewno zdrowo dla silnika nie jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|