|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Traper
Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaslo
|
Wysłany: Wto 18:44, 07 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
No niestety za aluminiowe osłony trzeba wywalić kupę kasy. Zastanowię się. Dzięki odnośnie tego smarowania 😊 jakoś trzeba będzie się nauczyć. Do mieszanki planuje używać motula 800 przynajmniej będę wiedział że z tej strony zrobiłem wszystko co mogłem 😊 1 do 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HaardRock
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 17:00, 09 Lip 2015 Temat postu: Filtr oleju |
|
|
Cześć!
Macie może pojęcie dlaczego mój filtr oleju był zgnieciony??? Ostatnio jak wymieniałem olej silnikowy to filtr wyglądał jak po zgnieceniu kombinerkami na środku, mój ktm to excf 250 2008.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 17:44, 09 Lip 2015 Temat postu: Re: Filtr oleju |
|
|
HaardRock napisał: | Cześć!
Macie może pojęcie dlaczego mój filtr oleju był zgnieciony??? Ostatnio jak wymieniałem olej silnikowy to filtr wyglądał jak po zgnieceniu kombinerkami na środku, mój ktm to excf 250 2008.
pzdr |
albo miałeś mało oleju albo przytkany układ i pompa zassała filtr oleju,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 16:05, 11 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Jakie przełożenia powinny być w odblokwanym exc450 2015? Mam u siebie 14x52 ale w gratach mam też zębatke 13 zebów...
Druga sprawa, czy spotkał się ktoś z zatyczka do airboxa żeby było można go umyć bez wyjmowania z ramy?
Trzecia, ma ktoś instrukcje do regulacji zaworow?
Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 16:34, 11 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Przełożenia to kwestia gustu. Jeśli dobrze Ci się jeździ na 14/52 to zostaw, jak zmienisz na 13, to moto będzie wyczuwalnie agresywniejsze. Zatyczka do airboxa super sprawa, bardzo ułatwia mycie, ale jeśli będziesz uważał, to bez też da radę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 22:09, 11 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie, pytanko dotyczące numerów startowych. W regulaminie technicznym wyczytałem,
Puchar Polski:
Wszystkie klasy tło żółte, cyfry czarne
Naprawdę musi być żółte tło? Będzie się mocno czepiać jak na pomarańczowe plastiki po prostu nakleję numer?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:22, 11 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: |
Naprawdę musi być żółte tło? Będzie się mocno czepiać jak na pomarańczowe plastiki po prostu nakleję numer? |
To zależy od zawodów, ale lepiej tło żółte mieć. Kup sobie żółtą folie samoprzylepną np w poligrafii, pół metra kwadratowego kosztuje mniej niż 10 zł a starczy spokojnie na pola numerowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Nie 11:26, 12 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
jest taka możliwość że blokuję się pływak? Bo czasami jak się zatrzymam to mi się leje paliwo z gaźnika, jak potrząsnę mocno motocyklem albo się przejadę to przestaję.
Co to może być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:33, 12 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Macie jakieś patenty na zjechany gwint w deklu gdzie przychodzi śruba spustowa oleju?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TheGreat dnia Nie 11:34, 12 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 11:55, 12 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Przym napisał: | jest taka możliwość że blokuję się pływak? Bo czasami jak się zatrzymam to mi się leje paliwo z gaźnika, jak potrząsnę mocno motocyklem albo się przejadę to przestaję.
Co to może być? |
przytarty zawór nie domyka komory, rozebrać spolerować, będzie działać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Nie 12:07, 12 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Spolerować tą powierzchnię w środku co jest strzałką zaznaczone?
Bo zaworek w tym gaźniku jest taki kanciasty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 14:15, 12 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Pany planuje kupic nowa okleine i pytanie czy nie bedzie sie odklejac na starych porysowanych plastikach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 17:24, 12 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
witam jaka idzie dlugosc lancucha do exc 450 2003 na zebatki 13/49 jaki byl by tani i dobry wczesniej mialem vx2 i zebatke superprox a przod orginal
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Nie 18:46, 12 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 19:16, 12 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Nixdo napisał: | witam jaka idzie dlugosc lancucha do exc 450 2003 na zebatki 13/49 jaki byl by tani i dobry wczesniej mialem vx2 i zebatke superprox a przod orginal |
118 ogniw spokojnie wystarczy, prawdopodobnie będzie do skrócenia
zestaw który miałeś wcześniej był bardzo dobry, po co chcesz zmieniać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 19:23, 12 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
posypaly sie ogniwka w lancuchu i to cos szybko ok 40 mth zebatka z tylu jeszcze w dobrym stanie przod zmienilem dalej na orginal
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Nie 19:25, 12 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|