Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 311, 312, 313 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Traper




Dołączył: 05 Lip 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaslo

PostWysłany: Wto 18:44, 07 Lip 2015    Temat postu:

No niestety za aluminiowe osłony trzeba wywalić kupę kasy. Zastanowię się. Dzięki odnośnie tego smarowania 😊 jakoś trzeba będzie się nauczyć. Do mieszanki planuje używać motula 800 przynajmniej będę wiedział że z tej strony zrobiłem wszystko co mogłem 😊 1 do 50

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HaardRock




Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:00, 09 Lip 2015    Temat postu: Filtr oleju

Cześć!
Macie może pojęcie dlaczego mój filtr oleju był zgnieciony??? Ostatnio jak wymieniałem olej silnikowy to filtr wyglądał jak po zgnieceniu kombinerkami na środku, mój ktm to excf 250 2008.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 17:44, 09 Lip 2015    Temat postu: Re: Filtr oleju

HaardRock napisał:
Cześć!
Macie może pojęcie dlaczego mój filtr oleju był zgnieciony??? Ostatnio jak wymieniałem olej silnikowy to filtr wyglądał jak po zgnieceniu kombinerkami na środku, mój ktm to excf 250 2008.

pzdr


albo miałeś mało oleju albo przytkany układ i pompa zassała filtr oleju,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 16:05, 11 Lip 2015    Temat postu:

Jakie przełożenia powinny być w odblokwanym exc450 2015? Mam u siebie 14x52 ale w gratach mam też zębatke 13 zebów...
Druga sprawa, czy spotkał się ktoś z zatyczka do airboxa żeby było można go umyć bez wyjmowania z ramy?
Trzecia, ma ktoś instrukcje do regulacji zaworow?

Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 16:34, 11 Lip 2015    Temat postu:

Przełożenia to kwestia gustu. Jeśli dobrze Ci się jeździ na 14/52 to zostaw, jak zmienisz na 13, to moto będzie wyczuwalnie agresywniejsze. Zatyczka do airboxa super sprawa, bardzo ułatwia mycie, ale jeśli będziesz uważał, to bez też da radę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 22:09, 11 Lip 2015    Temat postu:

Panowie, pytanko dotyczące numerów startowych. W regulaminie technicznym wyczytałem,
Puchar Polski:
Wszystkie klasy tło żółte, cyfry czarne

Naprawdę musi być żółte tło? Będzie się mocno czepiać jak na pomarańczowe plastiki po prostu nakleję numer?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:22, 11 Lip 2015    Temat postu:

punk891 napisał:

Naprawdę musi być żółte tło? Będzie się mocno czepiać jak na pomarańczowe plastiki po prostu nakleję numer?


To zależy od zawodów, ale lepiej tło żółte mieć. Kup sobie żółtą folie samoprzylepną np w poligrafii, pół metra kwadratowego kosztuje mniej niż 10 zł a starczy spokojnie na pola numerowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Nie 11:26, 12 Lip 2015    Temat postu:

jest taka możliwość że blokuję się pływak? Bo czasami jak się zatrzymam to mi się leje paliwo z gaźnika, jak potrząsnę mocno motocyklem albo się przejadę to przestaję.
Co to może być?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheGreat




Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:33, 12 Lip 2015    Temat postu:

Macie jakieś patenty na zjechany gwint w deklu gdzie przychodzi śruba spustowa oleju?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TheGreat dnia Nie 11:34, 12 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 11:55, 12 Lip 2015    Temat postu:

Przym napisał:
jest taka możliwość że blokuję się pływak? Bo czasami jak się zatrzymam to mi się leje paliwo z gaźnika, jak potrząsnę mocno motocyklem albo się przejadę to przestaję.
Co to może być?

przytarty zawór nie domyka komory, rozebrać spolerować, będzie działać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Nie 12:07, 12 Lip 2015    Temat postu:

Spolerować tą powierzchnię w środku co jest strzałką zaznaczone?

Bo zaworek w tym gaźniku jest taki kanciasty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 14:15, 12 Lip 2015    Temat postu:

Pany planuje kupic nowa okleine i pytanie czy nie bedzie sie odklejac na starych porysowanych plastikach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 17:24, 12 Lip 2015    Temat postu:

witam jaka idzie dlugosc lancucha do exc 450 2003 na zebatki 13/49 jaki byl by tani i dobry wczesniej mialem vx2 i zebatke superprox a przod orginal

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Nie 18:46, 12 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 19:16, 12 Lip 2015    Temat postu:

Nixdo napisał:
witam jaka idzie dlugosc lancucha do exc 450 2003 na zebatki 13/49 jaki byl by tani i dobry wczesniej mialem vx2 i zebatke superprox a przod orginal


118 ogniw spokojnie wystarczy, prawdopodobnie będzie do skrócenia
zestaw który miałeś wcześniej był bardzo dobry, po co chcesz zmieniać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:23, 12 Lip 2015    Temat postu:

posypaly sie ogniwka w lancuchu i to cos szybko ok 40 mth zebatka z tylu jeszcze w dobrym stanie przod zmienilem dalej na orginal

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nixdo dnia Nie 19:25, 12 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 311, 312, 313 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 312 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin