|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:49, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Żeliwo w PL najczęściej kładzie Woryna, a on się podpisuje na cylindrze więc zacznij od tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trek
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:24, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Siemanko.
Z jaką siła (Nm) trzeba dociągać głowicę a z jaką cylinder ? KTM EXC 125 2001r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:50, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Trek napisał: | Siemanko.
Z jaką siła (Nm) trzeba dociągać głowicę a z jaką cylinder ? KTM EXC 125 2001r |
Pisze w serwisówce.
Głowica: 18 Nm
Cylinder: 30 Nm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 15:15, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie mam taki probolem ze po zagrzaniu motocykla, jak juz piec jest goracy znika mi sprzeglo. Na zimnym silniku jest ok, a jak polatam, piec goracy klamka miekknie. Jak popompuje ja w czasie jazdy sprzeglo na chwilke jest by po chwili znow zniknelo. Gdy zgasze silnik sprzeglo wraca po popompowaniu klamka. Lalem 2rodzaje mineralnego plynu do ukladow hydraulicznych i dalej to samo. Sprzeglo nie poci sie, plyn nie ubywa. Za wysprzeglikiem jak jest te lozysko to jest cale czyste bez uszczelniacza. Co moze byc nie tak?
Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Sob 15:48, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Czy pod pokrywą magneta może znajdować się olej? Odebrałem moto od mechanika i zauwazylem ze kapie, zdjąłem pokrywe i wypłynęło na oko jakies 100 ml oleju. Mechanik jest raczej dobry a na dodatek moto stało u niego dosyć długo, dlatego dziwie się, że tego nie zauważył, więc pytam - moze tak ma byc?
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat: | Nie napisałeś jaki motocykl, ale znalazłem w innych postach, że ktm 640. Jeśli mam rację to nie masz się czym martwić bo magneto pływa sobie w oleju |
Faktycznie tak moze byc tez w exc? Czy powinienem jak najszybciej wymienić simmering pod magnetem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:59, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
w 450 jest normalnie olej w magnecie
GOŚĆ moze masz za dużo oleju w silniku i lub przytkaną odme i za duże ciśnienie sie robi wypychając wysprzęglik? I napisz jaki moto..
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:32, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
zdejmij wysprzęglik i zobacz czy nie ma wsadzonego łozyska z uszczelnieniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 21:02, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Motocykl to exc 400z 2002r
Uszczelniacza na lozysku za wysprzeglikiem juz pisalem ze nie mam.
Odma raczej nie jest zapchana i jest podlczaona pod gaznik. Co do oleju to mam lekko ponad 3/4 oczka ale nie zakrywa calego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 5:51, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
3/4 na zimno to jak dla mnie za duzo. Leje 1.2 z filtrami albo 1 bez filtrow.
Probowales spuscic caly plyn i wydmuchac powietrzem wszystko z wysprzeglika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 7:42, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, zminienialem 2razy na 2roznee plyny, wiec caly uklad tak jak powinno sie robic odpowietrzalem (wydmuchiwalem) powietrze od dolu strzykawka.
W zime wymienialem oring na wysprzegliku, ale sam go dobieralem i mysle czy nie jest tak ze przy niskiej tem ;jak olej jest hesty) jest wszystko ok, a przy bardzo wysokiej jak olej juz jest zadki ze mala nania wtedy oring moze delikatnie przepuszcza i trace cisnienie w ukladzie? Ale plynu nie ubywa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:12, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
moze faktycznie wpuscza olej z silnika
do glowy mi przychodzi jeszcze jedna opcja - masz klamke luzno tak zeby nie wpychala tloczka pompy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Nie 20:23, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
jak sprawdzacie Panowie zużycie swoich łańcuchów napedowych ?? tak jak w serwisówce mierzycie na 18 bolcach max 272 mm??i czy 114 ogniw nowego wystarczy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kudłady dnia Nie 20:44, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:00, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
serwisówka zawsze prawde mówi ;D mozna też poznac po zębatkach. jak zeby sa po prostu zuzyte, to łancuch jest jeszcze ok. ale jak zęby sie zakrzywiają to łancuch juz jest przeciągnięty. 114 powinno wystarczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 21:17, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
madart napisał: | moze faktycznie wpuscza olej z silnika
do glowy mi przychodzi jeszcze jedna opcja - masz klamke luzno tak zeby nie wpychala tloczka pompy? |
Nie rozumiem troche ;d. Klamke mam tak wyregulowana ze jak nacisne wciskam tloczek a jak puszcze puszczam bez zadnych zbytecznych luzow ;d, czyli nacisniecie klamki powoduje odrazu ruch tloczka co jest w klamce ;d.
Na marginesie jak co jaki oring mowie o rozmiarze wrzucic pod wysprzeglik?
Aa i dzisiaj bylo troche chlodniej, latalem z 20minut i sprzegla nie zgubilem, a w sloncu zazwyczaj tak po 30minutach wlasnie sprzegla nie mam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|