|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 12:30, 11 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | Panowie, jak to jest ku*wa możliwe, że spod głowicy poci mi się płynem chłodniczym, a do komory spalania się nie dostaje? Dam radę pojechać jeden trening z tym czy lepiej nie ryzykować?
@edit
Na pierwsze pytanie już znam odpowiedź, więc pozostaje drugie.
Zamawiać wszystkie oringi na głowicy? |
Nie zamów tylko ten duży, oszczędzisz 12zł!
jak się poci to na trening weź 1l wody i lataj śmiało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 12:49, 11 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Właśnie przeleciałem się kawałek i nie ma powodów do zmartwień, bo to jest dosłownie pocenie się, z chłodnicy praktycznie nic nie ubywa.
Żółf, ile czasu powinienem poczekać po odstawieniu maszyny, żeby bez obaw odkręcić korek od chłodnicy?
Wszystko już zamówione i dzisiaj zostanie wysłane. Jutro już będzie po problemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
groszekk
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Wto 12:51, 11 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
taki zwykły licznik motogodzin wystarczy w 450EXC czy lepiej dołożyć i coś lepszego? ile czasu wytrzymuje w nim bateria? bo przypuszczam że jest nierozbieralny i jednorazowego użytku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 12:54, 11 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Mam u siebie chyba dokładnie taki sam. Po ok. 8h problemów jeszcze nie mam z nim żadnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Wto 21:09, 11 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jutro musze wymienic aku bo juz czas jego sie skaczyl i pytanko czy kupic jak w oryginale YTX5L-BS 12V/4Ah czy jak wloze 7Ah to ladowanie bedzie wyrabiac bo cenowo nie ma roznicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 10:48, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Gadboy napisał: | Jutro musze wymienic aku bo juz czas jego sie skaczyl i pytanko czy kupic jak w oryginale YTX5L-BS 12V/4Ah czy jak wloze 7Ah to ladowanie bedzie wyrabiac bo cenowo nie ma roznicy? |
Jak się wymiar zgadza to spokojnie możesz dać większy, dopóty dopóki cały układ elektryczny jest sprawny nie ma znaczenia czy dasz 4Ah czy 144Ah, problemy mogą się zacząć tylko w momencie jak wyczerpiesz aku na 100% - do czego nie powinno się doprowadzać.
4 czy 7 Ah nie zrobi najmniejszej różnicy
Cytat: | Żółf, ile czasu powinienem poczekać po odstawieniu maszyny, żeby bez obaw odkręcić korek od chłodnicy?
Wszystko już zamówione i dzisiaj zostanie wysłane. Jutro już będzie po problemie Smile |
O odkręcenie korka bym się nie martwił, bo wystarczy, że 1 km przejedziesz się szybciej i odczekasz z 15minut - najpierw dotknij chłodnicy czy nie parzy. Bardziej martwiłbym się o ściągnięcie głowicy - tu odczekałbym przez noc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Śro 11:42, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Dzieki zolw tak wiec bede bral wiekszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 13:09, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj przyszły mi uszczelki i bezproblemowo naprawa przebiegła. Tak swoją drogą w dziale giełda wystawiłem sprzęta, bo planuję przesiadkę na ćwiarę 4t. Jak ktoś szuka pewniaka, to śmiało dzwonić, na pewno się dogadamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 12:18, 13 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
groszekk napisał: | http://allegro.pl/licznik-motogodzin-timer-czasu-pracy-enduro-cross-i5589787610.html
taki zwykły licznik motogodzin wystarczy w 450EXC czy lepiej dołożyć i coś lepszego? ile czasu wytrzymuje w nim bateria? bo przypuszczam że jest nierozbieralny i jednorazowego użytku ? |
U mnie licznik z obrotomierzem padl po 150 godzinach. Ostatnio kupilem za ~70 zl z wymienna bateria, obrotomierzem i jeszcze kilkoma innymi pierdolami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:33, 13 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Daj linka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:59, 14 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jakie gubości jest ta podkładka ?
Zauważyłem, że nie mam jej u siebie i coś chce dopasować
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:46, 14 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
kristofsx.com - w serwisówce jest podana
ktmsklep.pl tutaj też bedzie info w fiszkach z częsciami z tego co kojarze 3 mm, moze byc grubsza byle nie ciensza niz oryginał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafal
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:15, 15 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
witam jakie paliwo lac do ktm sc 620 czyste czy miesznka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Avero
Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Sob 19:24, 15 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Rafal napisał: | witam jakie paliwo lac do ktm sc 620 czyste czy miesznka |
Serio????? Niektóre osoby urywają się z choinki
Do 2t mieszanka, a do 4t czyste.
PS. Nikogo nie denerwują takie pytania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|