Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 323, 324, 325 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:11, 19 Sie 2015    Temat postu:

Naszło mnie na delikatny przelot, a nie chce przesadzac z hukiem bo za dużo też nie dobrze. Na końcu wydechu oryginalnie wychodzi zakrzywiona rurka czy mozna ją wyprostować? nakierować ją do tej preferowanej żeby zrobić równy wylot spalin? Taka akcja doda mi choć trochę lepsze osiągi w dolnym zakresie obrotów ? Tez miałem jeszcze taki pomysł nie wiem czy dobry, ale napisze. żeby tej rurki nie krzywić itp tylko wywiercić w niej kilka otworów celem lepszego wchłaniania spalin. Co myślicie ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Śro 22:19, 19 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Śro 22:31, 19 Sie 2015    Temat postu:

Przelot nie doda ci momentu w dolnym zakresie obrotów tylko w gornych. Fabryczny tłumik jest zrobiony tak ze przy poczatkowych obrotach masz juz wieszosc momentu. Kiedy zmienisz na przelot moc rozkłada sie rownomiernie i troche mocniej sie kreci w gornym zakresie . Kup sobie przelot a orygina łzachowaj bo moze ci sie kiedys przyda i szkoda go bebeszyc.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PiterBaja dnia Śro 22:31, 19 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:07, 19 Sie 2015    Temat postu:

PiterBaja napisał:
Przelot nie doda ci momentu w dolnym zakresie obrotów tylko w gornych. Fabryczny tłumik jest zrobiony tak ze przy poczatkowych obrotach masz juz wieszosc momentu. Kiedy zmienisz na przelot moc rozkłada sie rownomiernie i troche mocniej sie kreci w gornym zakresie . Kup sobie przelot a orygina łzachowaj bo moze ci sie kiedys przyda i szkoda go bebeszyc.


masz rację kolega w 525 miał jakiś noname przelot, darło się to jak skurwysyn. po 2 wyjazdach dokupił drugi oryginalny i zdaje mi się ze tam ma też zagiętą te rurkę na końcu bo głos jest dalej agresywny ale z basami i znośny Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Śro 23:09, 19 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 13:36, 20 Sie 2015    Temat postu:

Poszukaj tłumiora od SX Very Happy gada spoko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:30, 20 Sie 2015    Temat postu:

Tak taki mam plan Very Happy jak by ktos wiedział o takim wydechu to proszę walić na PW ! Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Sob 16:05, 22 Sie 2015    Temat postu:

Siema, temat dotyczy 125 i 200.
Były dwa rodzaje cylindrów koło roku 2003 i 2004, z fazką do głowicy na oring oraz bez do głowicy na uszczelkę zwykłą. Czy przekładając cały komplet z głowicą wszystko pasuje bez przeszkód ?
1200zł za oryg 4 letni nowy cylinder to dobra cena? Można się czegoś złego spodziewać po cylindrze który leżał dłuższy czas w złych warunkach ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 18:50, 23 Sie 2015    Temat postu:

Siemka.Pany jaki spray do lancucha polecacie? Teraz uzywam ipona i strasznie mi zaciapral tylne kolo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PreSS




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 20:15, 23 Sie 2015    Temat postu:

Witam Smile

Ostatnio zaczęło mi skrzypieć tylne zawieszenie w KTM, jednak nie wiem dokładnie skąd ono dochodzi. Jaki może być powód ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:22, 23 Sie 2015    Temat postu:

PreSS napisał:
Witam Smile

Ostatnio zaczęło mi skrzypieć tylne zawieszenie w KTM, jednak nie wiem dokładnie skąd ono dochodzi. Jaki może być powód ?

pds albo mocowanie amora na górze, jak nie to - łożyska wahacza

Cytat:
Siemka.Pany jaki spray do lancucha polecacie? Teraz uzywam ipona i strasznie mi zaciapral tylne kolo.

ja używam putoline (pianka) szału nie ma ale swoje robi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PreSS




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 20:27, 23 Sie 2015    Temat postu:

@KristofSX, skrzypi mniej więcej tak, jak na tym fimiku : https://www.youtube.com/watch?v=li2cDtPsIFM (od 0:11 do 0:16 sekundy). Coś takiego, jak stara kanapa. Co można z tym zrobić ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PreSS dnia Nie 20:29, 23 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:58, 23 Sie 2015    Temat postu:

PreSS napisał:
@KristofSX, skrzypi mniej więcej tak, jak na tym fimiku : https://www.youtube.com/watch?v=li2cDtPsIFM (od 0:11 do 0:16 sekundy). Coś takiego, jak stara kanapa. Co można z tym zrobić ?


raczej pds jak mówiłem, łożysko kupisz w każdym sklepie , wymień tez simeringi, i będzie dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PreSS




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 21:03, 23 Sie 2015    Temat postu:

@KristofSX

A gdzie to łożysko się znajduje ? Można jeszcze na takim dolatać do końca sezonu, czy to bardzo pilne ? Jest możliwość jakoś je nasmarować, bez całkowitego zdejmowania amora z moto ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PreSS dnia Nie 21:06, 23 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 21:37, 23 Sie 2015    Temat postu:

moto na podnośnik, odkręcasz dolne mocowanie amortyzatora, usuwasz metalowe tuleje, pod spodem masz simeringi i łożysko w środku,

jak nie masz luzu na pdsie możesz przesmarować , powinno chodzić, ale jeśli zaczęło się zacierać to lepiej wymienić od razu, bo pewnie zaraz będzie luz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13919
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:47, 23 Sie 2015    Temat postu:

często bardzo skrzypi górne łozysko, fabrycznie nie jest niczym smarowane, i nawet rozebrac i WD40 popsikać i moze bedzie gitarka,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PreSS




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 22:02, 23 Sie 2015    Temat postu:

dzięki @KristofSX, @henio12323 no właśnie najgorsze jest to, że mimo nasłuchiwania nie mogę dokładnie zlokalizować tego skrzypienia Sad w sumie mi to jakoś bardzo nie przeszkadza, bo jeśli silnik jest włączony to tego w ogóle nie słychać, tylko martwi mnie, że może do doprowadzic do jakieś większej usterki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 323, 324, 325 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 324 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin