 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:11, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Naszło mnie na delikatny przelot, a nie chce przesadzac z hukiem bo za dużo też nie dobrze. Na końcu wydechu oryginalnie wychodzi zakrzywiona rurka czy mozna ją wyprostować? nakierować ją do tej preferowanej żeby zrobić równy wylot spalin? Taka akcja doda mi choć trochę lepsze osiągi w dolnym zakresie obrotów ? Tez miałem jeszcze taki pomysł nie wiem czy dobry, ale napisze. żeby tej rurki nie krzywić itp tylko wywiercić w niej kilka otworów celem lepszego wchłaniania spalin. Co myślicie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Śro 22:19, 19 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Śro 22:31, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Przelot nie doda ci momentu w dolnym zakresie obrotów tylko w gornych. Fabryczny tłumik jest zrobiony tak ze przy poczatkowych obrotach masz juz wieszosc momentu. Kiedy zmienisz na przelot moc rozkłada sie rownomiernie i troche mocniej sie kreci w gornym zakresie . Kup sobie przelot a orygina łzachowaj bo moze ci sie kiedys przyda i szkoda go bebeszyc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PiterBaja dnia Śro 22:31, 19 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:07, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
PiterBaja napisał: | Przelot nie doda ci momentu w dolnym zakresie obrotów tylko w gornych. Fabryczny tłumik jest zrobiony tak ze przy poczatkowych obrotach masz juz wieszosc momentu. Kiedy zmienisz na przelot moc rozkłada sie rownomiernie i troche mocniej sie kreci w gornym zakresie . Kup sobie przelot a orygina łzachowaj bo moze ci sie kiedys przyda i szkoda go bebeszyc. |
masz rację kolega w 525 miał jakiś noname przelot, darło się to jak skurwysyn. po 2 wyjazdach dokupił drugi oryginalny i zdaje mi się ze tam ma też zagiętą te rurkę na końcu bo głos jest dalej agresywny ale z basami i znośny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Śro 23:09, 19 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Sob 16:05, 22 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Siema, temat dotyczy 125 i 200.
Były dwa rodzaje cylindrów koło roku 2003 i 2004, z fazką do głowicy na oring oraz bez do głowicy na uszczelkę zwykłą. Czy przekładając cały komplet z głowicą wszystko pasuje bez przeszkód ?
1200zł za oryg 4 letni nowy cylinder to dobra cena? Można się czegoś złego spodziewać po cylindrze który leżał dłuższy czas w złych warunkach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 18:50, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Siemka.Pany jaki spray do lancucha polecacie? Teraz uzywam ipona i strasznie mi zaciapral tylne kolo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PreSS
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 20:15, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Witam
Ostatnio zaczęło mi skrzypieć tylne zawieszenie w KTM, jednak nie wiem dokładnie skąd ono dochodzi. Jaki może być powód ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 20:22, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
PreSS napisał: | Witam
Ostatnio zaczęło mi skrzypieć tylne zawieszenie w KTM, jednak nie wiem dokładnie skąd ono dochodzi. Jaki może być powód ? |
pds albo mocowanie amora na górze, jak nie to - łożyska wahacza
Cytat: | Siemka.Pany jaki spray do lancucha polecacie? Teraz uzywam ipona i strasznie mi zaciapral tylne kolo. |
ja używam putoline (pianka) szału nie ma ale swoje robi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 20:58, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
raczej pds jak mówiłem, łożysko kupisz w każdym sklepie , wymień tez simeringi, i będzie dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PreSS
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 21:03, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
@KristofSX
A gdzie to łożysko się znajduje ? Można jeszcze na takim dolatać do końca sezonu, czy to bardzo pilne ? Jest możliwość jakoś je nasmarować, bez całkowitego zdejmowania amora z moto ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PreSS dnia Nie 21:06, 23 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 21:37, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
moto na podnośnik, odkręcasz dolne mocowanie amortyzatora, usuwasz metalowe tuleje, pod spodem masz simeringi i łożysko w środku,
jak nie masz luzu na pdsie możesz przesmarować , powinno chodzić, ale jeśli zaczęło się zacierać to lepiej wymienić od razu, bo pewnie zaraz będzie luz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13919
Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:47, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
często bardzo skrzypi górne łozysko, fabrycznie nie jest niczym smarowane, i nawet rozebrac i WD40 popsikać i moze bedzie gitarka,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PreSS
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 22:02, 23 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
dzięki @KristofSX, @henio12323 no właśnie najgorsze jest to, że mimo nasłuchiwania nie mogę dokładnie zlokalizować tego skrzypienia w sumie mi to jakoś bardzo nie przeszkadza, bo jeśli silnik jest włączony to tego w ogóle nie słychać, tylko martwi mnie, że może do doprowadzic do jakieś większej usterki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|