|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 22:15, 30 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Goof3r napisał: | czy bak z exc 2007-2010 podejdzie do SXF z tych samych roczników? |
tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 15:54, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie, szybkie pytanko: panewki są już wyrobione, czy takie przebarwienia na lagach są normalne? Polerowac je jakoś? Czym ewentualnie?
Link do zdjęć: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 21:09, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Panewki już dawno powinny iść do śmieci, a lagi też nie wyglądają ciekawie, spolerować zawsze możesz próbować zanim kupisz nowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Pon 21:29, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Żeby ściągnąć kolanko wystarczy że ściągnę te sprężynki co je podtrzymują czy tą całą pokrywę co jest odkręcać?
EXC 200 2006
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 23:17, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Przym napisał: | Żeby ściągnąć kolanko wystarczy że ściągnę te sprężynki co je podtrzymują czy tą całą pokrywę co jest odkręcać?
EXC 200 2006 |
Jeśli masz na myśli dyfuzor to wystarczy ściągnąć dwie sprężynki i odkręcić mocowania od ramy - wszystko. Dobrze jest złożyć na nowych o-ringach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Wto 8:14, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Tak dyfuzor, dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:21, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Mam z przodu żarówkę 35W/35W - dwa żarniki - do krótkich i do długich.
Pytanie: czy jak włączam długie to powinny się palić obydwa żarniki czy tylko jeden (ten od długich)? U mnie pali się ciągle tylko jeden, tylko się przełącza z jednego na drugi przy zmianie świateł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Wto 19:15, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Kolejne banalne pytanie
Chcę zdjąć głowicę i cylinder. Odkręciłem wszystkie śruby od głowicy ale za cholere nie mogę jej zdjąć. Pukałem trochę gumowym młotkiem i próbowałem ściągnąć za mocowanie do ramy.
Macie jakiś patent żeby ściągnąć taką zapieczoną głowicę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:34, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
pukaj dalej z różnych stron
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 19:51, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Przym napisał: | Kolejne banalne pytanie
Chcę zdjąć głowicę i cylinder. Odkręciłem wszystkie śruby od głowicy ale za cholere nie mogę jej zdjąć. Pukałem trochę gumowym młotkiem i próbowałem ściągnąć za mocowanie do ramy.
Macie jakiś patent żeby ściągnąć taką zapieczoną głowicę? |
Upewnij się jeszcze raz że masz wszystkie śruby odkręcone i popukaj plastikowym młotkiem jak masz, a jak nie to normalnym przez drewienko, z różnych stron i nie ma bata, żeby się nie odkleiła.
Cytat: | Mam z przodu żarówkę 35W/35W - dwa żarniki - do krótkich i do długich.
Pytanie: czy jak włączam długie to powinny się palić obydwa żarniki czy tylko jeden (ten od długich)? U mnie pali się ciągle tylko jeden, tylko się przełącza z jednego na drugi przy zmianie świateł. |
Normalna sprawa - chcesz inaczej - polutuj na włączniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Wto 20:48, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Poszło z tym młotkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:10, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki Żółf.
Jeszcze jedno pytanie: po ile h trzeba typowo zmienić watę w tłumiku? Ja mam ok. 200h i jak jadę ze stałą prędkością to jest cicho, elegancko ale jak tylko wykręcam, szczególnie na niższych obrotach to wali po uszach, po godzinie jazdy zaczyna to przeszkadzać. Wydech standard, exc 500. Jak tak ma być to będę wkładał zatyczki po prostu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kevexc250
Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:46, 03 Wrz 2015 Temat postu: licznik exc |
|
|
witam, mam problem z licznikiem w exc. Po włączeniu licznika pokazują się wszystkie zapisane liczby ale po minucie licznik się wyłącza, czy to jest wina akumulatora? bo przy kupnie gość mi mówił że aku jest do wymiany. dodam, że wgl nie liczyt mth, a prędkość to wgl bo kabelek w przednim kole jest przerwany..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kevexc250 dnia Czw 11:48, 03 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Czw 12:42, 03 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jak kabelek przerwany to na pewno nie będzie działał bo nie ma sygnału z czujki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuhacz
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 19:27, 03 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Witam, może słabo szukałem ale nie znalazłem. Pytanie dotyczy EXC 200, 2007r, jaki olej polecacie do skrzyni? Jestem po drugiej wymianie na Motula 5100 15W50 wg tego co podaje producent oleju. Czy to dobry wybór czy jest coś z nim nie tak? Do mieszanki Motul R800, to samo pytanie o słuszność wyboru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|