|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:50, 09 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
jak już to pasta dirko lub reinzosil a nei silikon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 18:09, 09 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Pytanko: która lampa jest lepsza? Miał ktoś z którąś styczność?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 15:25, 10 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | jak już to pasta dirko lub reinzosil a nei silikon |
Cieniutka warstwa na uszczelce daje radę - sprawdzone na kilku silnikach przez kilka lat. Jak coś w czasie sezonu jest nie tak to zdaje test. Przy remoncie i tak trzeba wymienić na nową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 17:31, 10 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Kolejne szybkie pytanko w związku z poprzednim.
Czy ktm exc 125 uciągnie 55W żarówkę H3? Nie spali mi cewek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:36, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
EXC 400 RFS 2005 - jaki jest rozmiar uszczelniacza kopajki - znalazłem na forum:
Uszczelniacz kopniaka 19x37x7
Ale na fiszkach z ktmsklep nie widzę - może ktos potwierdzić?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to jakiś zwykły uszczelniacz do kupienia w sklepie czy jakiś specjalny ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pią 10:14, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
A to nie przypadkiem o nr 5 Ci chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:20, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Gadboy napisał: | A to nie przypadkiem o nr 5 Ci chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych] |
No właśnie chyba nie bo jak są uszczelniacze to zawsze jest podany jego rozmiar ( tez się nad tym zastanawiałem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:24, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
numer 4, 19x30x7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:35, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
mam taki przypadek
sxf 250 2014
wyrobily się zabieraki na zębatkach 5 biegu po prostu je sćięło
jaki powód tego?
przypadkiem te skrzynie nie były wadliwe? czy po prostu gównolit?
2 sprawa 40h temu wymieniona korba i tłok teraz bo rozbiórce przy okazji wyjęcia skrzyni okazuje się że tłok lata jak żyd po pustym sklepie
luz zamiast 3 setek ponad 2 tyle
czy te silniki ś atak robione że to wytrzymuje tylko po 20h orania
jak to jest?
mnie szlag trafia a co dopiero właściciela
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:11, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | numer 4, 19x30x7 |
Dzieki - co ślepemu po oczach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Pią 20:27, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Przy docieraniu na nowym tłoku lać więcej oleju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Pią 20:31, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 10:05, 12 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
A ja bym powiedział, że tak.
Elementy mają sie dotrzeć, wytrzeć powoli, z jak najmniejszym tarciem, a nie zatrzeć.
Ponadto przed dotarciem części nie przylegają do siebie jak po dotarciu, co oznacza że ten sam ciężar spoczywa na mniejszej powierzchni powodując większe tarcie, chociaż tu mogę przesadzać
Wydaję mi się, że zawsze warto dolać te 10-20ml więcej na każde 5l. Ja zawsze tak robiłem i nic złego się nie działo.
No ale słucham wytłumaczenia dlaczego nie lać więcej, być może nie mam racji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Sob 11:04, 12 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ja wychodzę z założenia, że w serwisówce jest sztywno napisane 1:40,1:50,1:60 i tego się trzymam. Nie doczytałem w serwisówce nic na temat dolewania więcej oleju podczas docierania. Nigdy nie lałem więcej oleju i zawsze jeździłem
Do tego wydaje mi się, że dodając więcej oleju zmienia się trochę skład mieszanki przez co silnik nie pracuje w warunkach do jakich został stworzony.
Dolewając 10ml więcej na każde 5l paliwa schodzisz z mieszanką z 1:60 na ok 1:53, co jest chyba dość sporą różnicą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamool dnia Sob 11:04, 12 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:37, 12 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: |
sxf 250 2014
wyrobily się zabieraki na zębatkach 5 biegu po prostu je sćięło
jaki powód tego?
przypadkiem te skrzynie nie były wadliwe? czy po prostu gównolit?
2 sprawa 40h temu wymieniona korba i tłok teraz bo rozbiórce przy okazji wyjęcia skrzyni okazuje się że tłok lata jak żyd po pustym sklepie
|
podobno skrzynie w sx-f 250 14 były wadliwe, w tych nowszych też "różnie" bywa.
Z ciekawości jaki tłok był wsadzony ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|