|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:07, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
prox sel.B
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:38, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jaki smar do łańcucha polecacie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:12, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
najlepiej nei smarowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:25, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Kup jakiś najtańszy smar w sprayu tylko po to żeby po myciu nie rdzewiał łańcuch [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:04, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
ale jak pojedzie to sie syf przyklei
lepiej polać hipolem minimalnie tylko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:21, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | najlepiej nei smarowac |
Możesz wyjaśnić dlaczego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 14:34, 14 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Przym napisał: | Przy docieraniu na nowym tłoku lać więcej oleju? |
Większość osób które znam polecają na nicasilu latać jeden bak z większą ilością oleju (np 1:30 zamiast 1:40), natomiast przy tulei 2-3 baki (widać że olej wypluwany z wydechu jest z cząsteczkami metalu).
TheGreat napisał: | Jaki smar do łańcucha polecacie? |
Jak masz łańcuch o-ringowy to odrdzewniacz z lidla (butelka za 5-6 zł), po spryskaniu dobrze wytrzeć i jest OK. Jak masz bez o-ringów to polecam motorexa (nie łapie syfu, dobrze się trzyma łańcucha). A9 z 24mx jest jak woda, po jeździe wszystko będziesz miał na plastikach (więc polecam go stosować jak lidlowski odrdzewniacz). Bel-ray fajnie sieę trzyma, robi się taka powłoka ale niestety mega klei się do niego piasek i kurz. Dużo osób, które śmigają na rowerach, poleca do łańcucha olej do łańcuchów pił spalinowych. Podobno dobrze się trzyma, jest tani i jakoś specjalnie nie łapie syfu (niestety nie pamiętam nazwy i nie testowałem). Zużyte oleje silnikowe (motorex, motul 300v) bardzo łapią syf i słabo przywierają do łańcucha (sprawdzone w moto i rowerach).
Co do samego smarowania to opinie są podzielone. Ja o-ringowego did'a zawsze trochę psiknę żeby nie rdzewiał.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pon 14:46, 14 Wrz 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:56, 14 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
TheGreat napisał: | barek253 napisał: | najlepiej nei smarowac |
Możesz wyjaśnić dlaczego? |
do smaru przykleja się cały syf i później ciężko to umyć
przez to się ścierają szybciej rolki jak i całość
ja nei smaruje i napęd wytrzymuje sporo i nie ma problemów żadnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:48, 14 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
W serwisówkach nowszych ktmów jest nawet napisane żeby nie smarować łańcucha, tylko po myciu zakonserwować .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Pon 21:14, 14 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
pawel napisał: | ..., tylko po myciu zakonserwować . |
Czyli konserwować smarem do łańcucha po wcześniejszym wyczyszczeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:47, 14 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Niech mi odpowie ktoś kto smaruje łańcuch uszczelniony, jakim sposobem ten wasz smar ma się dostać do środka???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 8:44, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ja, tak jak pisałem, smaruję uszczelniony odrdzewniaczem z lidla i wycieram go do sucha (niestety po myciu szybko chwyta rdza).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Wto 18:43, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie, czy te końcówki wydechu, tj. od KTM EXC-R 530 oraz EXC 450 z lat 2008 podejdą bez jakichkolwiek przeróbek do EXC 525 z 2005 roku?
1. [link widoczny dla zalogowanych]
oraz
2. [link widoczny dla zalogowanych]
Chyba, że ktoś z Was ma do sprzedania końcówkę dedykowaną pod mój model w dobrych pieniądzach najlepiej ze sprężynami (priv), w grę wchodzi również Akrap ale w ludzkiej cenie do 500, max. 600 zł.
Z góry dzięki za odzew.
Zdrówka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Wto 19:37, 15 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
powinna pasowa taka końcówka 530 i 450 exc-rto to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:57, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Szybkie pytanie bak z exc 530 -2008-2011 Podejdzie do SXF 450 2010? i czy owiewki w obu tych modelach sa takie same?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|