|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majras
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:34, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Co to za czujnik koło świecy ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 21:03, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
majras napisał: | Co to za czujnik koło świecy ?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Czujnik temperatury płynu chłodzącego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
To_masz
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pią 19:26, 18 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie widzę że wydmuchało mi uszczelkę pod kolektorem, czy wymiana i dostępność są bardzo kłopotliwe? Zanim się zabiorę zapytam na co uważać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 19:47, 18 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
jakie moto ? takie jak w opisie ? generalnie to nic trudnego ani pracochłonnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
To_masz
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pią 20:02, 18 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jak w opisie, w takim razie jutro jeszcze polatam a po niedzieli rozejrzę się gdzie mogę znaleźć nową uszczelkę i do dzieła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
To_masz
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 10:06, 21 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie ta uszczelka o której wspominałem dwa posty wcześniej to będzie poz. nr 46 na schemacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Pon 12:48, 21 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Tak, lub oring nr. 8 na schemacie układu wydechowego. Nie wiadomo skąd Ci leci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
To_masz
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 14:58, 21 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki, wezmę i oring na wszelki wypadek, koszt niewielki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Match92
Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:00, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Witam. Do czego służy pokrętło przy wtrysku w ktm exc-f 350 2013r?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:14, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Match92 napisał: | Witam. Do czego służy pokrętło przy wtrysku w ktm exc-f 350 2013r? | Pomaga w rozruchu na zimno poprzez wyciągnięcie. Gdy kręcisz w lewo/prawo ustawiasz wolne obroty.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:00, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
czym się różnia dyfuzory od 250/300 2008-2010 a 2012
można zamiennie podpasować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 19:32, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ktoś kiedyś pisał że FMF dedykowany do tych starszych roczników daje w nich poprawę a w nowych nie ma różnicy więc pewnie te nowe seryjne są poprawione (możliwe że się mylę).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:48, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | czym się różnia dyfuzory od 250/300 2008-2010 a 2012
można zamiennie podpasować? | Dyfuzory do 2010 mają inną budowę i inną średnicę na wyjściu do tłumika od dyfuzorów od 2011 w górę. Możesz założyć dyfuzor nowszy do starszego modelu ale tylko razem z końcowym tłumikiem. O ile zakładanie nowszej gruchy do starego modelu jest ok bo polepsza osiągi o tyle starsza do nowszego nie ma sensu bo pogarsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Czw 16:45, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jakie powinno byc napiecie na kablu od ladowania akumulatora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|