|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22:51, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Interesują mnie opinie o exc 530. Coś wyczytałem, że nie są idealne.. Jak wygląda potównanie exc 450 / 530 ?
Jaką różnicę bym odczuł przesiadając się na 530?
Myślałem co by było najlepiej wybrać do ok 15tys.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Nie 22:53, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 23:48, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Mam vx2 i we wrześniu minie mu drugi rok pracy. Spełnił swoje zadanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 23:58, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Poramańcz napisał: | Mam vx2 i we wrześniu minie mu drugi rok pracy. Spełnił swoje zadanie. |
ile mth?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nms007
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Krosna ;)
|
Wysłany: Pon 10:12, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Czy jest znacząca różnica w mocowaniu wydechów 2T
pomiędzy wersją 2004-2006, a 2007-2010 i nowsze.
Pytam bo znalazłem kilka fajnych sztuk, tylko wszystkie są właśnie dedykowane do nowszych modeli.
Aha... i czy wydech od SX'a (wolał bym taki, bo jest krótszy) wpłynie jakoś na osiągi EXC'ka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Pon 13:37, 01 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Pytanko
Zamierzam odnowić felgi razem z piastami w moim KTM
Przednia felga jest ok i zamierzam rozkręcić na części pierwsze.
Wypiaskuje sobie w domu felgę i piastę.
Pomaluje felgę na czarno a piastę na pomarańczowo.
Czy będę miał problem później skręcić to z powrotem żeby nie było luzów i centry??
Jak myślicie czy oddać to jakiemuś mechanikowi??
Lecz co do tylnej felgi to do końca nie wiem, jest popękana felga na całej długości przy dziurach ze szprychami.
Wymieniać czy dać do zaspawania??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:54, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Witam mam pytanko żeby nie strzelic babola wystawiając na aukcję lub na giełdzie na forum A mianowicie posiadam korbowód PROX'a w idealnym stanie w 1 warsztacie powiedział ideał zakłądac tłok i hulac zero luzów, w 2 warsztacie gdzie wysłałem aby przebic na nową tak samo dzwonił do mnie facet czy na pewno przebija bo zero luzów, nigdzie nie przypalona, ale robie generalke i powiedziałem że wymieniam wszystko, więc korbę również. Ta z PROX'a przelatała może pół tłoka oryg. ELKO 1 sel. nawet nie był poprzepalany, jaśniutki ładny możliwośc wglądu i tutaj moje pytanie czy ktoś kupi taką korbę? Może by to alternatywa jeśli ktoś niema 7 stów na nową a ta jest praktycznie nieużywana? A może inaczej czy taką korbę można 2 raz założyc? bo jeśli nikt by nie kupił to zostawiłbym dla siebie nawet, ale wiadomo podczas generalki 2-3 stówki piechota nie chodzą
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 13:50, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
surfer napisał: |
Wypiaskuje sobie w domu felgę i piastę.
Pomaluje felgę na czarno a piastę na pomarańczowo.
Czy będę miał problem później skręcić to z powrotem żeby nie było luzów i centry??
Jak myślicie czy oddać to jakiemuś mechanikowi??
Lecz co do tylnej felgi to do końca nie wiem, jest popękana felga na całej długości przy dziurach ze szprychami.
Wymieniać czy dać do zaspawania?? |
Dokładnie wszystko oczyść przed piaskowaniem. Dać radę dasz radę samemu to zrobić ale jest tyle srania, że lepiej na warsztat za 40zł dać i mieć święty spokój.
Felgę masz popękną? Nie ciekawie. Najlepiej było by kupić nową ale to już koszta... Spaw od wewnątrz nie wiem czy długo potrzyma, próbować można.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Śro 10:37, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
nms007 napisał: |
Aha... i czy wydech od SX'a (wolał bym taki, bo jest krótszy) wpłynie jakoś na osiągi EXC'ka? |
Masz na myśli dyfuzor czy tłumik?
Jeśli dyfuzor to im krótszy tym moc maksymalna będzie przy wyższych obrotach.
Sam tłumik, o ile nie dławi przepływu, nie będzie miał dużego wpływu na charakterystykę mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nms007
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Krosna ;)
|
Wysłany: Śro 12:58, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Chodziło rzecz jasna o tłumik (sorki, że nie sprecyzowałem).
Wczoraj miałem okazję porównać tłumik od 3-setki EXC (2009) i jest to samo - tzn. mocowania itd. - jest jedynie krótszy od mojego o jakieś 5cm.
Opłaca wziąć za 200zł (jak nowy) ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 12:58, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Tłumik w 2T ma znaczenie i przy założeniu krótkiego od SX-a możesz mieć troszkę inną charakterystykę.
Ten koleś na filmiku ma założony cały wydech HGS robiony na zamówienie pod tą 380.
Jakie było jego zdziwienie kiedy na hamowni założył stary oryginalny tłumik i uzyskał lepszy wynik niż na tym HGS.
http://www.youtube.com/watch?v=lrWlrOmfbbY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:35, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ponawiam moje pytanie ^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 16:39, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
makperson napisał: | Ponawiam moje pytanie ^
|
kupić pewnie ktoś kupi.
skoro ludzie kupują używane tłoki to dlaczego nie korbę.
czy da się drugi raz założyć - zapewne tak.
czy powinno się drugi raz zakładać - zapewne nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:54, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Widziałem kiedys klamki niełamiące na allegro do tego były jeszcze z jakiegoś tworzywa które dało się wyginać jak guma wie ktos może jaka to firma bo nie mogę tego znaleźć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:01, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Tak +/- ile używacie oleju do nasączenia gąbki filtra powietrza w RFS-ie - zawsze mam z tym dylemat ze za mało a może za dużo ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Śro 20:02, 03 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:38, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
nie ma jakiejs konkretnej ilosci bo to wszystko zalezy od płynu, gęstych idzie mniej, rzadkich wiecej bo czesc odparuje itp itd. ogólnie zawodnicy czesto maja wiaderka, jedno do mycia inne jest z płynem, wsadzają gąbke i przesączają preparatem do nasączania, a potem wyciskają nadmiar. i tak sie powinno robic - nasączyc cały filtr i dobrze wycisnąć nadmiar. jeżeli płyn to nie jakiś najtanszy syf to nie powinien spływać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|