|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:58, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
pablo83 napisał: | Pany pod jaka wage ta sprezyna 260 60 N/MM |
85-95kg?, a jakie moto który rok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:11, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich fanów ktm exc! Pisze z pytaniem do właścicieli oraz osob serwisujqcych exc 450, modele na wtrysku. Sam posiadam takowy z 2015 roku. 45 godzin coraz bliżej i tutaj pytanie czym ma byc i na czym polegać serwis widelca i amortyzatorow?
Kolejna kwestia, odległa ale w koncu przyjdzie na to czas. Czy ktos juz swoja 450 exc na wtrysku z obecnego lub ubiegłego roku zrobił magiczne 135 godzin? Sprawdzamy cały silnik i od razu wszystko wymieniamy czy jesli trzyma normy i wymiary to zostawiamy? O ile wymianę tłoka i ewentualnie jakis łożysk moge zrozumieć to korbę i zawory przy tym samym przebiegu juz trudniej. Ktos ma jakies doświadczenia i spostrzeżenia?
Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:23, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Witam wszystkich fanów ktm exc! Pisze z pytaniem do właścicieli oraz osob serwisujqcych exc 450, modele na wtrysku. Sam posiadam takowy z 2015 roku. 45 godzin coraz bliżej i tutaj pytanie czym ma byc i na czym polegać serwis widelca i amortyzatorow?
Kolejna kwestia, odległa ale w koncu przyjdzie na to czas. Czy ktos juz swoja 450 exc na wtrysku z obecnego lub ubiegłego roku zrobił magiczne 135 godzin? Sprawdzamy cały silnik i od razu wszystko wymieniamy czy jesli trzyma normy i wymiary to zostawiamy? O ile wymianę tłoka i ewentualnie jakis łożysk moge zrozumieć to korbę i zawory przy tym samym przebiegu juz trudniej. Ktos ma jakies doświadczenia i spostrzeżenia?
Pozdrawiam! | Serwis zawieszenia przód + tył polega przede wszystkim na zmianie oleju i jeśli to konieczne innych części np. uszczelniacze jeśli ciekną. W praktyce amator nie musi tak często serwisować amortyzatorów ale jeśli chcesz aby działał non stop optymalnie to przynajmniej olej raz na 50godz warto zmienić.
W 450 exc przy około 130 godz zmienisz tłok, sprawdzisz luzy zaworowe i to wszystko co zrobisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Pią 17:03, 25 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jakie wymiary ma EXC250 2004-2007 lub nawet starsze?
Chodzi mi o do kartonowego pudła o jakich wymiarach KTM by się zmieścił? Oczywiście cały, gotowy do jazdy, z kołami. Znajdzie się dobra duszyczka która to zmierzy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:07, 26 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
znacie może jakiś preparat do czyszczenia silników aluminiowych ktm ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Sob 16:22, 26 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam takie coś [link widoczny dla zalogowanych]
Dobrze sobie radzi nawet z nagarem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:49, 26 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
ciekawe czy poradzi sobie z pożółkłym aluminium
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:02, 26 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
nie poradzi
to jest taki zmywacz
bardzo dobrze odtluszcza i zmywa oleje itp
do jako takich zabarwień itp sie nie nadaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 20:04, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Dzieki kolego major! Generalnie stosuje sie do interwałów z instrukcji tylko czy warto wymieniać cos co nie jest zużyte? Czy sa gdzieś podane wartości graniczne podzespołów ktore należy wymieniać po określonym przebiegu?
Jaki napęd polecacie, czy ten wzmacniany z powerpartsow wytrzyma wiecej niz złoty did i supersprox?
Pozdrawiam!
major000 napisał: | Anonymous napisał: | Witam wszystkich fanów ktm exc! Pisze z pytaniem do właścicieli oraz osob serwisujqcych exc 450, modele na wtrysku. Sam posiadam takowy z 2015 roku. 45 godzin coraz bliżej i tutaj pytanie czym ma byc i na czym polegać serwis widelca i amortyzatorow?
Kolejna kwestia, odległa ale w koncu przyjdzie na to czas. Czy ktos juz swoja 450 exc na wtrysku z obecnego lub ubiegłego roku zrobił magiczne 135 godzin? Sprawdzamy cały silnik i od razu wszystko wymieniamy czy jesli trzyma normy i wymiary to zostawiamy? O ile wymianę tłoka i ewentualnie jakis łożysk moge zrozumieć to korbę i zawory przy tym samym przebiegu juz trudniej. Ktos ma jakies doświadczenia i spostrzeżenia?
Pozdrawiam! | Serwis zawieszenia przód + tył polega przede wszystkim na zmianie oleju i jeśli to konieczne innych części np. uszczelniacze jeśli ciekną. W praktyce amator nie musi tak często serwisować amortyzatorów ale jeśli chcesz aby działał non stop optymalnie to przynajmniej olej raz na 50godz warto zmienić.
W 450 exc przy około 130 godz zmienisz tłok, sprawdzisz luzy zaworowe i to wszystko co zrobisz. |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:14, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
do alu polecam dimera on wyżera z zewnątrz i kolor jest jednolity i wygląda spoko wg mnie.
co do interwałów wymian - nie ma granicznych wartosci, przynajmniej ja nie znam. jak sie trzymasz serwisówki to znaczy że mocno dbasz i na pewno maszyna cie nie zawiedzie. czy wymieniac to co nie zuzyte - ma to sens jak np rozpoławiasz silnik, i nie wymienisz łozysk np na skrzyni, niby nie trzeba, ale warto to zrobić niz pruć silnik za 50 godzin robic łozyska..
co do łancuchów i zębatek polecam supersproxa z koronką na tył i łancuch xringowy, przód obojętne, marka łancucha tez obojętna aby nic chinskiego CZ, DID, tsubaki, - wszystko dobre łancuchy bierz to co wyrwiesz taniej. taki zestaw n ajdłuzej polata amatorsko i najtaniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:13, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Zauważyłem że nie mam u siebie trzymaka do opon (tak kupiłem moto).
I widzę już że wentyl się przekręcił i lekko schował. Wszyscy jeździcie z trzymakami czy są jakieś zalety nie stosowania?
Jakiś szczególny kupować czy może być uniwersalny z allegro?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 10:38, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Sai napisał: | Zauważyłem że nie mam u siebie trzymaka do opon (tak kupiłem moto).
I widzę już że wentyl się przekręcił i lekko schował. Wszyscy jeździcie z trzymakami czy są jakieś zalety nie stosowania?
Jakiś szczególny kupować czy może być uniwersalny z allegro? |
Trzymak musi pasować do rozmiaru felgi.
Wentyl popuść tak aby nie był dociągnięty nakrętką do felgi bo Ci go urwie.
Bo to może być "zaleta" braku trzymaka
Trzymak pewnie 40-50zł a dobra dętka 80-100 zł ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:28, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
praktycznie nie ma zalety braku trzymaka, jedyna wada to żew trzeba go kupic za te 40-50 zł, i czasaaaaaaaaaaaaaaaaami jak ktos ma bardzo miekką gume i jeździ praktycznie bez powietrza to moze czuć że po przeszkodzie przetacza sie po trzymaku, ale to w sumie jak by miał tak niskie cisnienie i brak trzymaka to by nie nadązał dętek zmieniac także trzymak do dętki to praktycznie przymus. niektórzy to i po 2 trzymaki zakłądają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 8:49, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie macie jakiś patent na odkręcenie dolnej śruby w lagach (tej na klucz 19 z regulacją w środku). Zabrałem się za przegląd przedniej zawiechy i wymianę oleju ale jak próbuję odkręcać tą śrubę to kręci się w miejscu.
Kolejna sprawa: gdzie mogę kupić taki przyrząd do wbijania uszczelniaczy w lagi? A może można go czymś zastąpić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|