Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 330, 331, 332 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:58, 24 Wrz 2015    Temat postu:

pablo83 napisał:
Pany pod jaka wage ta sprezyna 260 60 N/MM

85-95kg?, a jakie moto który rok?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 20:11, 24 Wrz 2015    Temat postu:

Witam wszystkich fanów ktm exc! Pisze z pytaniem do właścicieli oraz osob serwisujqcych exc 450, modele na wtrysku. Sam posiadam takowy z 2015 roku. 45 godzin coraz bliżej i tutaj pytanie czym ma byc i na czym polegać serwis widelca i amortyzatorow?
Kolejna kwestia, odległa ale w koncu przyjdzie na to czas. Czy ktos juz swoja 450 exc na wtrysku z obecnego lub ubiegłego roku zrobił magiczne 135 godzin? Sprawdzamy cały silnik i od razu wszystko wymieniamy czy jesli trzyma normy i wymiary to zostawiamy? O ile wymianę tłoka i ewentualnie jakis łożysk moge zrozumieć to korbę i zawory przy tym samym przebiegu juz trudniej. Ktos ma jakies doświadczenia i spostrzeżenia?

Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:23, 24 Wrz 2015    Temat postu:

Anonymous napisał:
Witam wszystkich fanów ktm exc! Pisze z pytaniem do właścicieli oraz osob serwisujqcych exc 450, modele na wtrysku. Sam posiadam takowy z 2015 roku. 45 godzin coraz bliżej i tutaj pytanie czym ma byc i na czym polegać serwis widelca i amortyzatorow?
Kolejna kwestia, odległa ale w koncu przyjdzie na to czas. Czy ktos juz swoja 450 exc na wtrysku z obecnego lub ubiegłego roku zrobił magiczne 135 godzin? Sprawdzamy cały silnik i od razu wszystko wymieniamy czy jesli trzyma normy i wymiary to zostawiamy? O ile wymianę tłoka i ewentualnie jakis łożysk moge zrozumieć to korbę i zawory przy tym samym przebiegu juz trudniej. Ktos ma jakies doświadczenia i spostrzeżenia?

Pozdrawiam!
Serwis zawieszenia przód + tył polega przede wszystkim na zmianie oleju i jeśli to konieczne innych części np. uszczelniacze jeśli ciekną. W praktyce amator nie musi tak często serwisować amortyzatorów ale jeśli chcesz aby działał non stop optymalnie to przynajmniej olej raz na 50godz warto zmienić.
W 450 exc przy około 130 godz zmienisz tłok, sprawdzisz luzy zaworowe i to wszystko co zrobisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Pią 17:03, 25 Wrz 2015    Temat postu:

Jakie wymiary ma EXC250 2004-2007 lub nawet starsze?
Chodzi mi o do kartonowego pudła o jakich wymiarach KTM by się zmieścił? Oczywiście cały, gotowy do jazdy, z kołami. Znajdzie się dobra duszyczka która to zmierzy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:07, 26 Wrz 2015    Temat postu:

znacie może jakiś preparat do czyszczenia silników aluminiowych ktm ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Sob 16:22, 26 Wrz 2015    Temat postu:

Ja mam takie coś [link widoczny dla zalogowanych]
Dobrze sobie radzi nawet z nagarem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:49, 26 Wrz 2015    Temat postu:

ciekawe czy poradzi sobie z pożółkłym aluminium

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:02, 26 Wrz 2015    Temat postu:

nie poradzi
to jest taki zmywacz
bardzo dobrze odtluszcza i zmywa oleje itp
do jako takich zabarwień itp sie nie nadaje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 20:04, 27 Wrz 2015    Temat postu:

Dzieki kolego major! Generalnie stosuje sie do interwałów z instrukcji tylko czy warto wymieniać cos co nie jest zużyte? Czy sa gdzieś podane wartości graniczne podzespołów ktore należy wymieniać po określonym przebiegu?

Jaki napęd polecacie, czy ten wzmacniany z powerpartsow wytrzyma wiecej niz złoty did i supersprox?

Pozdrawiam!

major000 napisał:
Anonymous napisał:
Witam wszystkich fanów ktm exc! Pisze z pytaniem do właścicieli oraz osob serwisujqcych exc 450, modele na wtrysku. Sam posiadam takowy z 2015 roku. 45 godzin coraz bliżej i tutaj pytanie czym ma byc i na czym polegać serwis widelca i amortyzatorow?
Kolejna kwestia, odległa ale w koncu przyjdzie na to czas. Czy ktos juz swoja 450 exc na wtrysku z obecnego lub ubiegłego roku zrobił magiczne 135 godzin? Sprawdzamy cały silnik i od razu wszystko wymieniamy czy jesli trzyma normy i wymiary to zostawiamy? O ile wymianę tłoka i ewentualnie jakis łożysk moge zrozumieć to korbę i zawory przy tym samym przebiegu juz trudniej. Ktos ma jakies doświadczenia i spostrzeżenia?

Pozdrawiam!
Serwis zawieszenia przód + tył polega przede wszystkim na zmianie oleju i jeśli to konieczne innych części np. uszczelniacze jeśli ciekną. W praktyce amator nie musi tak często serwisować amortyzatorów ale jeśli chcesz aby działał non stop optymalnie to przynajmniej olej raz na 50godz warto zmienić.
W 450 exc przy około 130 godz zmienisz tłok, sprawdzisz luzy zaworowe i to wszystko co zrobisz.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:14, 27 Wrz 2015    Temat postu:

do alu polecam dimera Very Happy on wyżera z zewnątrz i kolor jest jednolity i wygląda spoko wg mnie.


co do interwałów wymian - nie ma granicznych wartosci, przynajmniej ja nie znam. jak sie trzymasz serwisówki to znaczy że mocno dbasz i na pewno maszyna cie nie zawiedzie. czy wymieniac to co nie zuzyte - ma to sens jak np rozpoławiasz silnik, i nie wymienisz łozysk np na skrzyni, niby nie trzeba, ale warto to zrobić niz pruć silnik za 50 godzin robic łozyska..
co do łancuchów i zębatek polecam supersproxa z koronką na tył i łancuch xringowy, przód obojętne, marka łancucha tez obojętna aby nic chinskiego CZ, DID, tsubaki, - wszystko dobre łancuchy bierz to co wyrwiesz taniej. taki zestaw n ajdłuzej polata amatorsko i najtaniej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:13, 28 Wrz 2015    Temat postu:

Zauważyłem że nie mam u siebie trzymaka do opon (tak kupiłem moto).
I widzę już że wentyl się przekręcił i lekko schował. Wszyscy jeździcie z trzymakami czy są jakieś zalety nie stosowania?
Jakiś szczególny kupować czy może być uniwersalny z allegro?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 10:38, 28 Wrz 2015    Temat postu:

Sai napisał:
Zauważyłem że nie mam u siebie trzymaka do opon (tak kupiłem moto).
I widzę już że wentyl się przekręcił i lekko schował. Wszyscy jeździcie z trzymakami czy są jakieś zalety nie stosowania?
Jakiś szczególny kupować czy może być uniwersalny z allegro?


Trzymak musi pasować do rozmiaru felgi.
Wentyl popuść tak aby nie był dociągnięty nakrętką do felgi bo Ci go urwie.
Bo to może być "zaleta" braku trzymaka Wink
Trzymak pewnie 40-50zł a dobra dętka 80-100 zł ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:28, 28 Wrz 2015    Temat postu:

praktycznie nie ma zalety braku trzymaka, jedyna wada to żew trzeba go kupic za te 40-50 zł, i czasaaaaaaaaaaaaaaaaami jak ktos ma bardzo miekką gume i jeździ praktycznie bez powietrza to moze czuć że po przeszkodzie przetacza sie po trzymaku, ale to w sumie jak by miał tak niskie cisnienie i brak trzymaka to by nie nadązał dętek zmieniac Very Happy także trzymak do dętki to praktycznie przymus. niektórzy to i po 2 trzymaki zakłądają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikas




Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 8:49, 01 Paź 2015    Temat postu:

Panowie macie jakiś patent na odkręcenie dolnej śruby w lagach (tej na klucz 19 z regulacją w środku). Zabrałem się za przegląd przedniej zawiechy i wymianę oleju ale jak próbuję odkręcać tą śrubę to kręci się w miejscu.
Kolejna sprawa: gdzie mogę kupić taki przyrząd do wbijania uszczelniaczy w lagi? A może można go czymś zastąpić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 10:57, 01 Paź 2015    Temat postu:

larsson.pl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 330, 331, 332 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 331 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin