|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:02, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
mikas - tez miałem wywaloną tą srube totalnie, jedyna opcja to było nabicie klucza calowego 3/4 jak dobrze kojarzę, miałem jeszcze akurat taki chyba 16 kątny ciasno nabiłem i tylko tym sie dało odkręcac i dokręcac ;D
co do wbijania - albo kupujesz cos gotowego typowego - droga sprawa, wg mnie mało opłacalna jak robisz to rzadko, 2 opcja to dopasowanie rurki grubszej PCV tniesz na pół i daje sie rade wbic bez problemu.
mozna tez od biedy rozciąc stary uszczelniacz, i nim dobic ( tylko tutaj jest ryzyko że sie czyms uszkodzi np chrom na ladze itp. wiec to tylko taki "patent" w razie braku innej metody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawekk
Dołączył: 15 Wrz 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:11, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie, w EXC 450 2006r padł mi regulator napięcia (po odpaleniu motocykla przepalają się wszystkie żarówki ) w przednim reflektorze miałem żarówkę H7 55W a żarówkę postojową 12V DC led, zastanawiam się czy te żarówki są dobrze dobrane do tego motocykla? Zamówiłem nowy regulator i myślę jakie żarówki zamontować, i czy awaria regulatora może mieć coś wspólnego ze źle dobranymi żarówkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:31, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
no zarówke to masz zła, zadnych halogenów tam nie powinno byc.
jak kojarze tam szło 35W zarówka zwykła, ba20D oprawka. postojówka czy led czy inna obojętne
aleee to raczej nie było powodem spalenia regulatora, ale na pewno musiał wiecej prądu przepompować przez siebie. z drugiej strony jak kręcisz rozrusznikiem i padnie akumulator, to po odpaleniu z kopki też musi go mocniej podładować wiec też moze sie bardziej grzać ( przypadłosc starych hond, jak sie miało kiepskie akumulatory to regulatory szybko padały )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 19:54, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Wiem, że może nie do końca prawidłowe forum, ale i tak będziecie potrafili mi odpowiedzieć Kupiłem kx250f, stan naprawdę igiełka, oglądałem kilka sprzętów i ten mocno się wyróżnia pod każdym względem, ale nie o to chodzi. Chyba mam trochę za ubogo na starcie, bo jak odpalam ze ssaniem na zimnym - zero problemów, przeważnie od pierwszego, ale na ciepłym bez gazu trochę niechętnie, tak jakby było mu za mało paliwa, bo muszę lekko gazem ruszyć i wtedy problemów nie ma. Jakieś sugestie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawekk
Dołączył: 15 Wrz 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:04, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | no zarówke to masz zła, zadnych halogenów tam nie powinno byc.
jak kojarze tam szło 35W zarówka zwykła, ba20D oprawka. postojówka czy led czy inna obojętne
aleee to raczej nie było powodem spalenia regulatora, ale na pewno musiał wiecej prądu przepompować przez siebie. z drugiej strony jak kręcisz rozrusznikiem i padnie akumulator, to po odpaleniu z kopki też musi go mocniej podładować wiec też moze sie bardziej grzać ( przypadłosc starych hond, jak sie miało kiepskie akumulatory to regulatory szybko padały ) |
Oprawkę mam przerobioną pod halogen, więc założę H4 35W, chyba że ktoś podrzuci lepszy pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:44, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
załozyc oryginał bo ci nie bedzie odbłysnika wypalało ;P
ale jak juz chcesz to czy ciągnie halogen 35W czy zwykła to bez róznicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikas
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 23:06, 02 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
dzięki henio12323. Patent z rurką PCV zdał egzamin. Śrubę jakoś w końcu udało mi się odkręcić. Olej zmieniony jutro test w terenie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 15:30, 03 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | Wiem, że może nie do końca prawidłowe forum, ale i tak będziecie potrafili mi odpowiedzieć Kupiłem kx250f, stan naprawdę igiełka, oglądałem kilka sprzętów i ten mocno się wyróżnia pod każdym względem, ale nie o to chodzi. Chyba mam trochę za ubogo na starcie, bo jak odpalam ze ssaniem na zimnym - zero problemów, przeważnie od pierwszego, ale na ciepłym bez gazu trochę niechętnie, tak jakby było mu za mało paliwa, bo muszę lekko gazem ruszyć i wtedy problemów nie ma. Jakieś sugestie? |
Ktoś, coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:56, 03 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdź zawory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 23:09, 03 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Szybkie pytanko: Kolor świecy jest ok?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Łodzianin dnia Sob 23:09, 03 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 16:04, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Czesc,
Na wyswietlaczu zapalił mi sie symbol r03 19 06 13. Cały czas to sie wyświetla i nie mozna nic zmienic. Po wyłączeniu motocykla rownież nie znika... Motocykl to exc 450 z 2015. Ktos wie o co chodzi? W instrukcji na szybko nic nie znalazłem.
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Nie 21:54, 04 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Łodzianin napisał: | Szybkie pytanko: Kolor świecy jest ok?
[link widoczny dla zalogowanych] |
tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomekC
Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Pon 15:20, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Witam , pacjent to EXC300 2T 2010 ile oleju do przedniego zwieszenia WP48 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:18, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
około 500 ml na lage
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheGreat
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:55, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Robi mi się już rant na tarczy hamulcowej z tyłu, da się to przetoczyć tak jak się to robi w przypadku tarcz samochodowych czy lepiej odpuścić i kupić nową?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|