|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Sob 20:10, 10 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Przecież ja nie mówię, że będą dobre (bo wiem, że nie są ), chociaż jeden znajomy już rok w takich lata tylko, że na rowerze po mieście.
Jeśli bombery wytrzymują powiedzmy rok to równie dobrze można sobie co miesiąc zmieniać takie tanie i zawsze mieć świeże
Oczywiście sam nie (jeszcze) jeżdżę na crossie, więc tylko tak o tym pomyślałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:43, 10 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
nie do konca masz dobre myslenie - pójdź sobie do sklepu motocyklopwego i wybierz dowolny ciuch najtanszy i najdrozszy, załóz i porównaj. najtansze rekawiczki są niewygodne, rwą sie praktycznie od samego zakładania, mniej odprowadzają pot, gorzej chronia itp itd. te najdrozsze i najlepsze wcale nie muszą duzo wiecej wytrzymać - ale jest całkiem inny komfort uzytkowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 10:29, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie, potrzebuję pomocy:
Mianowicie połaszczyłem się na okazję i kupiłem, jak się niestety okazało, za krótki łańcuch. Jest sens walczyć i próbować go przedłużyć? Jeśli tak to może miałby ktoś z was na zbyciu kawałek łańcuszka zwykłego 520?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kiełek
Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Nie 11:16, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Musisz podac Markę i dokładne oznaczenie tego łańcucha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 11:35, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Łodzianin napisał: | Panowie, potrzebuję pomocy:
Mianowicie połaszczyłem się na okazję i kupiłem, jak się niestety okazało, za krótki łańcuch. Jest sens walczyć i próbować go przedłużyć? Jeśli tak to może miałby ktoś z was na zbyciu kawałek łańcuszka zwykłego 520? |
mam 2 oczka z DID jak Cie ratuą to pw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Nie 11:36, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | nie do konca masz dobre myslenie - pójdź sobie do sklepu motocyklopwego i wybierz dowolny ciuch najtanszy i najdrozszy, załóz i porównaj. najtansze rekawiczki są niewygodne, rwą sie praktycznie od samego zakładania, mniej odprowadzają pot, gorzej chronia itp itd. te najdrozsze i najlepsze wcale nie muszą duzo wiecej wytrzymać - ale jest całkiem inny komfort uzytkowania |
Fakt, wygody użytkowania nie brałem pod uwagę.
Mam pytanko w sprawie różnic między EXC a SXem.
Czym one się różnią ?
Oczywiście poza tym co widać na zdjęciach (koło tył, inne mocowanie amortyzatora, bak, kit homologacyjny, tłumik), skrzynią, głowicą oraz innym zestrojeniem silnika.
Jak to jest z tym zawieszeniem. Czy w EXC wystarczy skręcić lagi i amortyzator aby móc sobie dalej poskakać na torze bez dobijania zawieszenia, czy trzeba wymieniać olej i ew sprężyny?
Lagi z SXa podchodzą do EXC?
Chodzi mi głównie o 2T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Nie 12:20, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Chcę wymienić dysze w gaźniku Keihin 38 PWK, na Larssonie znalazłem dysze ale jest kilka wersji, czy do tego gaźnika mają być dysze Keihin CR, a wolnych obrotów to Dysza wolnych obrotów typ Keihin N424-21 [45]?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pajka dnia Nie 12:41, 11 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 14:36, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
kamool - zawieszenie jest w wiekszosci identyczne, chociaz zalezy od rocznika, sxy miały dwukomroowe - z zewnatrz identyczne róznił sie całkiem srodek, ale srodek przekłądasz do EXC i masz zawias jak w SXie. samo podkręcanie nic nie da. duzo zalezy od rocznika jakie były zmiany, ale te co wymieniłes to generalnei o to chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 16:00, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Pajka napisał: | Chcę wymienić dysze w gaźniku Keihin 38 PWK, na Larssonie znalazłem dysze ale jest kilka wersji, czy do tego gaźnika mają być dysze Keihin CR, a wolnych obrotów to Dysza wolnych obrotów typ Keihin N424-21 [45]? |
tak i tak
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Nie 16:21, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
No właśnie chodziło mi jak to jest z zewnątrz - chcę lecieć na tor - wrzucam kupione lagi z SXa, chcę w las wrzucam zwykłe EXC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Nie 16:32, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki hacker
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 17:03, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Kiełek napisał: | Musisz podac Markę i dokładne oznaczenie tego łańcucha. |
Dokładnie mam łańcuch CZ 520MX bezoringowy.
Byłbym mega wdzięczny za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 17:29, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Kamool napisał: | Czy w EXC wystarczy skręcić lagi i amortyzator aby móc sobie dalej poskakać na torze bez dobijania zawieszenia, czy trzeba wymieniać olej i ew sprężyny?
Lagi z SXa podchodzą do EXC?
Chodzi mi głównie o 2T. |
dobrze wyregulowane zawieszenie w EXC nie będzie dobijało na hopach, no chyba że pacniesz na płaskie po tabletopie ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:50, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
ja zauwazylem z zawieszeniem tak - nie da sie ustawić przynajmniej na torach które ja miałem pod kazdy odcinek, jak mi wybierało fajnie hopki, to na dziurach wyrywało łapy, jak fajnie kleiło po dziurach to dobijało hopki. ( oczywiscie te przeleciane/niedoleciane ;D ) bo jak sie ładnie wkleisz w lądowanie to wytłumi spoko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Nie 20:53, 11 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Wiadomo - EXC nie jest stworzony na tor, więc na wszystko się go nie wystroi
A próbował ktoś z gęstszym olejem? 7,5W? Czy do enduro będzie już zbyt twardo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|