Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 333, 334, 335 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Sob 20:10, 10 Paź 2015    Temat postu:

Przecież ja nie mówię, że będą dobre (bo wiem, że nie są Very Happy ), chociaż jeden znajomy już rok w takich lata tylko, że na rowerze po mieście.

Jeśli bombery wytrzymują powiedzmy rok to równie dobrze można sobie co miesiąc zmieniać takie tanie i zawsze mieć świeże Twisted Evil

Oczywiście sam nie (jeszcze) jeżdżę na crossie, więc tylko tak o tym pomyślałem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:43, 10 Paź 2015    Temat postu:

nie do konca masz dobre myslenie - pójdź sobie do sklepu motocyklopwego i wybierz dowolny ciuch najtanszy i najdrozszy, załóz i porównaj. najtansze rekawiczki są niewygodne, rwą sie praktycznie od samego zakładania, mniej odprowadzają pot, gorzej chronia itp itd. te najdrozsze i najlepsze wcale nie muszą duzo wiecej wytrzymać - ale jest całkiem inny komfort uzytkowania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 10:29, 11 Paź 2015    Temat postu:

Panowie, potrzebuję pomocy:
Mianowicie połaszczyłem się na okazję i kupiłem, jak się niestety okazało, za krótki łańcuch. Jest sens walczyć i próbować go przedłużyć? Jeśli tak to może miałby ktoś z was na zbyciu kawałek łańcuszka zwykłego 520?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiełek




Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Nie 11:16, 11 Paź 2015    Temat postu:

Musisz podac Markę i dokładne oznaczenie tego łańcucha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 11:35, 11 Paź 2015    Temat postu:

Łodzianin napisał:
Panowie, potrzebuję pomocy:
Mianowicie połaszczyłem się na okazję i kupiłem, jak się niestety okazało, za krótki łańcuch. Jest sens walczyć i próbować go przedłużyć? Jeśli tak to może miałby ktoś z was na zbyciu kawałek łańcuszka zwykłego 520?

mam 2 oczka z DID jak Cie ratuą to pw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Nie 11:36, 11 Paź 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
nie do konca masz dobre myslenie - pójdź sobie do sklepu motocyklopwego i wybierz dowolny ciuch najtanszy i najdrozszy, załóz i porównaj. najtansze rekawiczki są niewygodne, rwą sie praktycznie od samego zakładania, mniej odprowadzają pot, gorzej chronia itp itd. te najdrozsze i najlepsze wcale nie muszą duzo wiecej wytrzymać - ale jest całkiem inny komfort uzytkowania


Fakt, wygody użytkowania nie brałem pod uwagę.


Mam pytanko w sprawie różnic między EXC a SXem.
Czym one się różnią Very Happy ?
Oczywiście poza tym co widać na zdjęciach (koło tył, inne mocowanie amortyzatora, bak, kit homologacyjny, tłumik), skrzynią, głowicą oraz innym zestrojeniem silnika.
Jak to jest z tym zawieszeniem. Czy w EXC wystarczy skręcić lagi i amortyzator aby móc sobie dalej poskakać na torze bez dobijania zawieszenia, czy trzeba wymieniać olej i ew sprężyny?
Lagi z SXa podchodzą do EXC?
Chodzi mi głównie o 2T.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Nie 12:20, 11 Paź 2015    Temat postu:

Chcę wymienić dysze w gaźniku Keihin 38 PWK, na Larssonie znalazłem dysze ale jest kilka wersji, czy do tego gaźnika mają być dysze Keihin CR, a wolnych obrotów to Dysza wolnych obrotów typ Keihin N424-21 [45]?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pajka dnia Nie 12:41, 11 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 14:36, 11 Paź 2015    Temat postu:

kamool - zawieszenie jest w wiekszosci identyczne, chociaz zalezy od rocznika, sxy miały dwukomroowe - z zewnatrz identyczne róznił sie całkiem srodek, ale srodek przekłądasz do EXC i masz zawias jak w SXie. samo podkręcanie nic nie da. duzo zalezy od rocznika jakie były zmiany, ale te co wymieniłes to generalnei o to chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 16:00, 11 Paź 2015    Temat postu:

Pajka napisał:
Chcę wymienić dysze w gaźniku Keihin 38 PWK, na Larssonie znalazłem dysze ale jest kilka wersji, czy do tego gaźnika mają być dysze Keihin CR, a wolnych obrotów to Dysza wolnych obrotów typ Keihin N424-21 [45]?


tak i tak


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Nie 16:21, 11 Paź 2015    Temat postu:

No właśnie chodziło mi jak to jest z zewnątrz - chcę lecieć na tor - wrzucam kupione lagi z SXa, chcę w las wrzucam zwykłe EXC.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Nie 16:32, 11 Paź 2015    Temat postu:

Dzięki hacker

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łodzianin




Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 17:03, 11 Paź 2015    Temat postu:

Kiełek napisał:
Musisz podac Markę i dokładne oznaczenie tego łańcucha.


Dokładnie mam łańcuch CZ 520MX bezoringowy.
Byłbym mega wdzięczny za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 17:29, 11 Paź 2015    Temat postu:

Kamool napisał:
Czy w EXC wystarczy skręcić lagi i amortyzator aby móc sobie dalej poskakać na torze bez dobijania zawieszenia, czy trzeba wymieniać olej i ew sprężyny?
Lagi z SXa podchodzą do EXC?
Chodzi mi głównie o 2T.


dobrze wyregulowane zawieszenie w EXC nie będzie dobijało na hopach, no chyba że pacniesz na płaskie po tabletopie ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:50, 11 Paź 2015    Temat postu:

ja zauwazylem z zawieszeniem tak - nie da sie ustawić przynajmniej na torach które ja miałem pod kazdy odcinek, jak mi wybierało fajnie hopki, to na dziurach wyrywało łapy, jak fajnie kleiło po dziurach to dobijało hopki. ( oczywiscie te przeleciane/niedoleciane ;D ) bo jak sie ładnie wkleisz w lądowanie to wytłumi spoko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamool




Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebinia

PostWysłany: Nie 20:53, 11 Paź 2015    Temat postu:

Wiadomo - EXC nie jest stworzony na tor, więc na wszystko się go nie wystroi Very Happy
A próbował ktoś z gęstszym olejem? 7,5W? Czy do enduro będzie już zbyt twardo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 333, 334, 335 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 334 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin