Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 339, 340, 341 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Sob 14:49, 07 Lis 2015    Temat postu:

KTM EXC 250 4T. Walczę z ustawieniem gaźnika. Problem mam z ustawieniem dolnego zakresu obrotów, powiedzmy jakieś pierwsze 1/4 odkręcenia manety. Środkowy zakres i góra bez zarzutu, idzie jak zły. Dysze są takie jak podaje manual. Zaczynałem od ustawień z serwisówki, następnie wszystkie możliwe kombinacje.. Świeca jasno brązowa. Podpowiedzcie coś bo powoli tracę cierpliwość Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiełek




Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Sob 17:07, 07 Lis 2015    Temat postu:

Miałem to samo u siebie w 250 RFS chyba nic z tym nie zrobisz. Też wszystkiego próbowałem, troche pomogło zastosowanie oringa na pompie przyśpieszającej, generalnie 250 RFS to kupa straszna. Kiedys znalazłem test w jakiejś gazecie i tez na to narzekali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Sob 17:15, 07 Lis 2015    Temat postu:

Mi mocy wystarcza tylko ten pierwszy moment odkręcenia manetki jest denerwujący. Nie wierzę, że nic się nie da z tym zrobić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lee1818




Dołączył: 07 Lis 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:50, 07 Lis 2015    Temat postu:

Czy ktoś może wie ile ktm-y exc 525/530 mają kW w dowodzie rejestracyjnym ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 19:50, 07 Lis 2015    Temat postu:

róznie od 15 koni do 60

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 20:12, 07 Lis 2015    Temat postu:

Pany mostki walkow sxf250 dokrecac z 18 Nm robic to Na dwa razy czy na raz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 20:16, 07 Lis 2015    Temat postu:

ja zawsze przyłapuje na jakies 10 NM a potem drugi raz na 18scie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:51, 11 Lis 2015    Temat postu:

jaki olej do mieszanki lepiej lać do 300 exc ,motul 800 czy 710?obydwa syntetyki czym się to rożni tylko cena? czy oryginalny motorex cross power 2t

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 22:02, 11 Lis 2015    Temat postu:

800tka lepsza, ja leje 800tke ładnie dopala, kiedys nie miałem co wlać to wlałem stihlowskiego to chwile popyrkał na wolnych i minute przepalał i kopcił jak głupi ;D

leje 800tke ale gdybym miał pod ręką ipone samuraia to tez bym stosował


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dyzio




Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 16
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 1:15, 12 Lis 2015    Temat postu:

Panowie, czy trzeba wyciągać wałek rozrządu przy wymianie uszczelnienia pompy wody w 520exc 2000?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Czw 8:17, 12 Lis 2015    Temat postu:

Nie trzeba. Sciagasz tekielek pompy wody. Wkrecasz w te dwa otworki w aluminiowym kółku, na kotrym osadzone sa uszczelniacze srubki i ruchami gora, dół obracasz kółko jednoczesnie ciagnac je do siebie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dyzio




Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 16
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:08, 12 Lis 2015    Temat postu:

Piter, zgadza sie tak jest w rfs po 2002 roku. Ja mam pierwszy model rfs i wiem ze musze ściągać pokrywę zaworów, nie wiem tylko co z wałkiem:) moze przerabiał ktos temat w pierwszych rfsach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Czw 9:35, 12 Lis 2015    Temat postu:

Ale tam sie nic nie rozni. Powyzej 2002 dochodzi podkładka miedzy łozyskiem wałka, a aluminiowym kółkiem na krorym sa uszczelniacze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
surfer




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/NadoliceM

PostWysłany: Czw 21:23, 12 Lis 2015    Temat postu:

Witam
Szybciutkie pytanie.
Znajomy zamierza kupić Tego kata [link widoczny dla zalogowanych]
Nn pierwszy rzut oka:
Brak zacisku z przewodem z przodu.
Tak jak by lagi nie od tego moto

Choroba: Tuleja
I cena 4,5k
Co o tym sądzicie??
Pozdrawiam

p.s
Sorki jesli to zły dział ale nie moge znaleźć tego z moto z aukcji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:33, 12 Lis 2015    Temat postu:

JPRDL jaki skladak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 339, 340, 341 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 340 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin