|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:58, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
moze ktos na szybkiego podac mi rozmiar lozysk i uszczelniaczy przedniego kola - exc 450 '04
wiem, ze bylo milion+ razy, ale jakos nie moge sie dogrzebac do tego :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 22:10, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
MlodyRM napisał: | moze ktos na szybkiego podac mi rozmiar lozysk i uszczelniaczy przedniego kola - exc 450 '04
wiem, ze bylo milion+ razy, ale jakos nie moge sie dogrzebac do tego :/ |
0625069068 GR.BALL BEAR.6906 DDU2CG23S6NM
0760354771 SHAFT SEAL RING 35X47X7 ASL
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 7:48, 04 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
babel napisał: | Tak +/- ile używacie oleju do nasączenia gąbki filtra powietrza w RFS-ie - zawsze mam z tym dylemat ze za mało a może za dużo ... |
ja uzywam oleju do filtrów valvoline. Filtr do reklamóweczki wsadzam, wlewam do niej z 100ml oleju i ugniatam go w reklamówce by dobrze został nasączony i oczywiście nadmiar wykręcam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 20:09, 04 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Za holere nie moge znalezc luzu na zaworach sacych.wal zblokowany krzywki do dolu kolo na znakach.a luzu niema.wydechowe luzne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 20:18, 04 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Maciek222 napisał: | Za holere nie moge znalezc luzu na zaworach sacych.wal zblokowany krzywki do dolu kolo na znakach.a luzu niema.wydechowe luzne. |
Może zawory się zamkneły i du*a, albo wpadły. Luzuj śruby i ustawiaj luz na 0.10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 21:06, 04 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Zmienialem lancuszek .tlok w gmp blokada walu,kolo na znakach i luzu na sacych nie ma.sruby regulacyjne wykrecone. maxymalnie wydechowe luzne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:16, 04 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
koło na znakach ? a tam są jakies znaki ?
albo obróc wał o 360 stopni, albo tak jak kolega mówi moze juz wydechy praktycznie powpadały. one pierwsze leca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 21:25, 04 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Cos porabalem zdielem kopule i sa krzywki do gory.ale jakim cudem jak wal byl zablokowany w gmp.zostawiam to juz na jutro bo mam juz oczoplasy.ps dobrze ze mam zakuwarke.rowerowa ale daje rade.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 20:47, 05 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ustawilem wszystko na nowo i zapalil od pierwszego kopa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:39, 07 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wraca mi kopka do pierwotnej pozycji "przy silniku" jak ja "wyciągnę" żeby ją kopnąć. Jaka sprężyna za to odpowiada? ktm 525 exc 05
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:19, 07 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
napisałeś zdanie którego w ogóle nie rozumiem...
chodzi ci że kopka po prostu nie odbija ? sciągnij dekiel sprzęgła pod nim jest cały mechanizm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:26, 07 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
kopka odbija jak ja kopie na dół żeby odpalić. Nie wraca jak ja odciągam od silnika żeby (nie składa się)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 11:44, 07 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Chodzi chyba o to że masz cały czas otwartą kopkę tak . Lub sami Ci się otwiera odczas jazdy?
Przy mocowaniu kopki do wiloklinu, tam jest sprężynka może Ci się wyrobiła lub coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:53, 07 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
masz tam srubke na imbusa 4ke chyba, odkręcasz wyciagasz kopke do góry (wieloklin zostaje ) i zobacz co sie dzieje, przesmaruj, zobacz w jakim stanie spręzynka kulka itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 13:56, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Pierwsze pytanie - jest tu jakaś powitalnia? Bo nie zdążyłem się przywitać
A do konkretów - chodzi o zawieszenie w EXC400 z 2002:
- Odbicie z przodu: za cholerę nie mogę ruszyć tych śmiesznych czarnych pokręteł do regulacji widelca. Ani w jedną, ani w drugą. Umarło znaczy? Czy przyłożyć więcej siły?
- Odbicie z tyłu: wg. serwisówki standardowe ustawienie odbicia to 25 klików. Tymczasem w moim amorze naliczyłem się tylko 10 klików w sumie, jako pełen zakres. O co chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|