|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 16:53, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
pablo83 napisał: | Sprzeglo nie wysprzegla jak moto na stolku jedynka wrzucona sprzeglo do konca i kolo sie kreci.Co to moze byc? |
zawsze tak będzie, a jak stoi na kołach to chce jechać czy stoi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Sob 18:40, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
pablo83 napisał: | Sprzeglo nie wysprzegla jak moto na stolku jedynka wrzucona sprzeglo do konca i kolo sie kreci.Co to moze byc? |
Było to parę razy przerabiane, tarcze,przekładki,sprężyny któreś z tego jest do wymiany proponuje zacząć od tarcz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:46, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jedynie w nowych motocyklach na podnośniku po wciśnięciu sprzęgła koło staje w miejscu. Z biegiem czasu pojawiają się luzy, części się zużywają i koło będzie delikatnie się kręcić nawet na wciśniętej klamce. Nie jest to nic złego dopóki nie objawią się to w normalnym użytkowaniu tzw. ciągnięciem sprzęgła w czasie użytkowania motocykla, czyli stoisz, wbijasz bieg i pomimo że sprzęgło wciśnięte to moto chce jechać. Wtedy trzeba wymieniać najczęściej przekładki.
Olej również ma duże znaczenie w tej kwestii.
U mnie przy 120godz na podnośniku koło staje. W poprzedniej 300exc przy 200godz już się kręciło non stop.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 19:32, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Ale zeby tak sie krecilo ze nawet noga nie szlo zatrzymac?Na zimnym po wrzuceniu jedynki bez dodaniu gazu tez gasnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:41, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdź rowki na sprzęgle, czy nie są duże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 19:42, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Rozkrecilem sprzeglo Na krawedzi
kosza widac delikatne zabki. Są one widocznie jedynie po zdjeciu tarcz.Od góry nic nie widac.Czy ten kosz jeszcze da rade?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pablo83 dnia Sob 21:17, 14 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:50, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Przeszlifuj te rowki na chwilę powinno pomóc, ale powoli rozglądaj się za koszem sprzęgłowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 19:53, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli wymieniac te tarcze i przekladki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:55, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jaki masz motor? Ściągnij sobie serwisówkę. Sprawdź grubość tarcz sprzęgłowych czy się mieszczą w limicie, przekładki sprawdź pod kątem grubości i uszkodzeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 20:02, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
moto to sxf 250 07r.Zastanawiam sie czy wogole jest sens zakladania nowych tarcz, przekladek sprezyn do takiego kosza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:09, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] masz tutaj serwisowke na stronie 307 masz napisane limity grubości tarcz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 20:57, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
pablo83 - ortografia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 21:23, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Dzieki za zwrocenie uwagi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 22:56, 14 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Zboczenie zawodowe (sam też robię masę byków)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mumek426
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kobyla górka
|
Wysłany: Nie 12:33, 15 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
ja w poprzednim moto exc 450 miałem 320mtg nowy kosz prox
też miałem tak że koła nie mogłem zatrzymać nogą,a wymieniłem cały komplet tarcze przekładki sprężyny i problem ustał
podobnie miałem teraz w 250 180mtg. ale wymieniłem tylko tarcze i sprężyny i też dało to pozytywny efekt,a kosz nie ma ząbków.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mumek426 dnia Nie 12:34, 15 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|