 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Śro 22:22, 25 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
w sitku przewaznie sa opiłki. Wyciagasz sitko i sprawdzasz czy nie ma skrzyni biegow przypadkiem w sitku ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 22:23, 25 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
najlepiej zmywaczem do hamulców - ale czym kolwiek wyczyscisz to bedzie git - aby wyczyscic i nie uszkodzic, benzyną tez mozna, detergentem też, powietrzem zawsze mozna przedmuchac ale zaolejone opiłki nie chętnie samym powietrzem "odejda"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 11:34, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Pytano- co powiecie o łańcuchu RK 520 SO o-ring?
Daje radę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 13:37, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
EK to dobry łancuch porównywalny bedzie z VX2jką jak dobrze kojarze model
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Czw 20:23, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Czy oznaczenie na końcu sprężyny przedniego zawieszenia z exc 300 14r. to twardość? mam sprężyny i jest na nich oznaczenie 4.6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:24, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
nie slyszałem żeby były znaczone. ale 4.6 to realna wartosc wiec mozliwe
a i ja mam pytanie odnosnie spręzyn - wie ktos jaka jest fabrycznie dla exc 300 2012/13 sixdays ? ja mam chyba 69tke
.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Czw 20:28, 26 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Czw 21:11, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
69Nm jest fabrycznie, pod wagę 75-85kg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:18, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
pytanie do ogarnietych w mechanice- czy mikrometr z dokładnoscia 0,01 mm wystarczy do zmiezenia tłoka? bo w serwisówce wszystkie dane pomiarów podane sa z dokładnoscia do 0,001 mm, np. druga sel. do 450exc wynosi 88.916 - 88.946 mm . Z tego co zaoberwowalem wszyscy podaja wymiary tłoków i cylindrów z dokładnoscia do 0,01 mm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pią 23:22, 27 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:01, 28 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | pytanie do ogarnietych w mechanice- czy mikrometr z dokładnoscia 0,01 mm wystarczy do zmiezenia tłoka? bo w serwisówce wszystkie dane pomiarów podane sa z dokładnoscia do 0,001 mm, np. druga sel. do 450exc wynosi 88.916 - 88.946 mm . Z tego co zaoberwowalem wszyscy podaja wymiary tłoków i cylindrów z dokładnoscia do 0,01 mm | śmiało wykonuj pomiary.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 3:06, 28 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Popatrz na wymiary i zobacz,który ulega zmianie.Wymiary podane przez ciebie zmieniają się na wartości setnych milimetra czyli mikrometrem opanujesz sytuacje bez problemu,transametr nie potrzebny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:09, 28 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jak wygląda użytkowanie i eksploatacja 200EXC w porównaniu do 125? Czy w 200 częściej robi się remonty? jaka jest różnica w mocy i w sposobie jej oddawania? Z góry dzięki za odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:03, 28 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
remonty nie są częstsze - przy dobrych układach nawet rzadsze, bo wieksza prędkosc przeltoowa - to mniejsze pałowanie silnika. nie mam dobrego rozeznania między tymi samymi modelami. ale generalnie jak dla mnie ma kopyto ( tutaj jeździłem starszymi rocznikami ) ale trzeba mocno kręcic i utrzymywać w tej granicy otwarcia zaworu i w góre - wtedy idzie jak trzeba. z kolei 200tka ( 2014 rok testowałem ) duzo lepiej kopie z dołu.przy czym nadal ma troszke mocniejszą góre i srednie obroty. wiadomo ogrom to kwestia przełożeń, regulacji itp. ale oglądałem filmiki jak exc 125 z 14 roku stawiają np na gume, to musza troche bardziej sie postarać ( co słychac po silniku) co nie znaczy że moto słabe - po pristu wymaga innego operowania gazem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Nie 11:01, 29 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Czy Ohlins prowadzi sprzedaż części zamiennych do zawieszeń?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 11:02, 29 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
tak, kiedys gadałem na jakis targach z ohlinsem - to handluja czesciami olejami, spręzynami itp. nie mam niestety namiarów na zadnego dealera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Nie 11:10, 29 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem jest to szwedzki produkt, więc spróbuję u nich czegoś poszukać. Jedna dolna nakrętka w zawieszeniu ma trochę obrobiony sześciokąt pod klucz 22 i chcę ją wymienić, za słabo to zrobili... jak nie to dam na cnc do wykonania nowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|