|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 23:26, 04 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
ale oryginał 3X droższy, wątpie że wytrzyma tyle co te 3 dzwignie
ja miałe mtaką RFXa ale wydaje mi sie ze płaciłem blizej 70 zł za nią i była spoko, u mnie luzów nie dostała. ale po sezonie juz zaczynała sie krawędż objeżdzac na ostro ( stara oryginalna była tak zjechana że mu buta juz żłobiła )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 23:33, 04 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
RFXa są 2 typy - ten z postu wyżej jest odlewany (mam 2. sezon i u mnie jest ok) i jest wersja odkuwana z lepszego alu (cena 200 zł).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:20, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Faktycznie jest jeszcze droższa wersja.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyli ta za 99zł jeszcze idzie kupić, aby wytrzymała ze 2 sezony normalnej jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 10:52, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli chcesz to mogę podesłać Ci zdjęcia jak wygląda po 2 sezonach (około 90 godzin).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 23:15, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Wiem że dział EXC, a pytanie nie do konca o endurówki ( chociaz i tam sie to spotyka... ale .. )
ma ktoś pojęcia o oponkach do trialówek ? musze wymienić u siebie, i nie wiem czy iśc w mitasa - za koło 200 zł, czy dopłącac stówe i brac michelina. czy jeszcze cos innego brac pod uwage. pare osób ma trialówki wiec moze ktoś cos juz kombinował w nich ? :"D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:28, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Jeśli chcesz to mogę podesłać Ci zdjęcia jak wygląda po 2 sezonach (około 90 godzin). |
Wklejaj foto na forum, niech większość zobaczy jak to wygląda po 2 sezonach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 13:11, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 14:10, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
To jest po dwóch sezonach ? To taka wytrzymała lub mało biegi zmieniaasz oczywiście żartuje.
Ja mam pytanko odnośnie nóżki. To ten droższy rfx jest godny polecenia tak ? I Dźwignia do 4t różni się od 2t ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 14:32, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ma przelatane jakieś 90 godzin ale... jakiś syf/błoto widziała może z 5 razy - raczej nie jeżdżę po lasach, jedynie amatorsko po torze MX.
Odnośnie tego droższego sprzedawca twierdził że jest wykonana z lepszych materiałów. Nie wiem czy warto tyle dopłacać - masz za to dwie tańsze.
Dźwignie różnią się ale te z 2t pasują do niektórych roczników i modeli 4t (na pudełku była rozpiska).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Nie 14:35, 06 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:06, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Wizualnie tragedii nie ma. Wiadomo otarcia od butów z czasem pojawią się, więc do amatorskiej jazdy powinna wystarczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:48, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
bez sensu dopłacac lepiuej 2X wsadzic nową tanszą. chyba że ktos pro zawdonikiem jest gdzie biegami mieli ostro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 8:54, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 zobacz pw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 0:21, 08 Gru 2015 Temat postu: 250 exc |
|
|
Witam. Oglądałem dziś 250 excf rfs 2005. I Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy po zdjęciu filtra w każdym silniku rfs słychać tkj. Pusty klekot? Gdy założy filtr i obudowę nic nie słychać. Czy to normalne. ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Wto 4:36, 08 Gru 2015 Temat postu: Re: 250 exc |
|
|
Marek napisał: | Witam. Oglądałem dziś 250 excf rfs 2005. I Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy po zdjęciu filtra w każdym silniku rfs słychać tkj. Pusty klekot? Gdy założy filtr i obudowę nic nie słychać. Czy to normalne. ??? |
Klepie blaszka przepustnicy. Raczej nic nadzwyczajnego. Warto ją sprawdzić po zakupie, ale one tak klepią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:21, 08 Gru 2015 Temat postu: Re: 250 exc |
|
|
Marek napisał: | Witam. Oglądałem dziś 250 excf rfs 2005. I Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy po zdjęciu filtra w każdym silniku rfs słychać tkj. Pusty klekot? Gdy założy filtr i obudowę nic nie słychać. Czy to normalne. ??? |
normale w tych gaznikach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|