Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 351, 352, 353 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 23:11, 14 Gru 2015    Temat postu:

Fourier napisał:
Ten luz C3 to...takie łożyska daje się do silnika, gdzie łożyska się nagrzewają. W kołach nie ma potrzeby dawać czegoś takiego (wydaje mi się, że nawet można przez to zmniejszyć ich żywotność). Brat ma w SX NTNy - przelatane na torze jakieś 160 - 170 godzin i nie ma luzu luzu na kole.


oo widzisz, właśnie się zastanawiałem po kiego luz c3 w kołach Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 23:42, 14 Gru 2015    Temat postu:

Odnośnie tego co napisze to mogę się mylić bo już kilka lat minęło jak szukałem info na ten temat- luz C3 to jest powiększony luz łożyska w celu niwelacji rozszerzania temperaturowego itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zwirek03




Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: xxx

PostWysłany: Wto 15:49, 15 Gru 2015    Temat postu:

pytanko czy ktoś zakładał klocki na przód do EXC firmy TRW złote ??? dają rade nie rąbią tarczy ponad przeciętnie czy se tyłka nie zawracać i wziąć OEM KTM dodam 60 zeta różnicy z góry wielkie dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13873
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 16:09, 15 Gru 2015    Temat postu:

do amatorki na przód polecam delty, w sumie to i tak chyba najtansze dostepne klocki ale maja niezła wytrzymałosc w kazdych warunkach. tarczy nie drą w oczach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zwirek03




Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: xxx

PostWysłany: Wto 16:16, 15 Gru 2015    Temat postu:

delta z wysyłką wyjdzie mnie to samo co trw mam na miejscu a bynajmniej do aut to TRW nie są złe więc chyba chwycę trw no chyba że na OEM się zdecyduje,może ktoś się wypowie co jeździł na TRW

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Wto 16:40, 15 Gru 2015    Temat postu:

Ja nie miałem, ale u mnie kilku znajomych czasem na tym śmigało. Byli zadowoleni i nie zjadało tarczy ponad normę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zwirek03




Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: xxx

PostWysłany: Wto 18:33, 15 Gru 2015    Temat postu:

a co jeszcze ewentualnie jest godne polecania oprócz OEM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 19:01, 15 Gru 2015    Temat postu:

zwirek03 napisał:
a co jeszcze ewentualnie jest godne polecania oprócz OEM

GoldFren


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Wto 21:02, 15 Gru 2015    Temat postu:

Galfer. W porównaniu do goldfrenów wypadają lepiej i cena dobra. Powiedziałbym, że na przodzie nawet lepsze niż brembo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:21, 15 Gru 2015    Temat postu:

Popieram przedmówcę. Galfer jest zdecydowanie warty uwagi. Najlepsze klocki jakich używałem (oczywiście do off-road).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Wto 22:22, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tkaczy
Gość






PostWysłany: Wto 23:13, 15 Gru 2015    Temat postu:

Planuje zakup rolgazu do exc 450 2015. Aluminowy, na łożysku z regulacja skoku. Znalazłem tylko opcje z power partsow za prawie 600 zł. Czy jest jakas alternatywa (tańsza i i spełniająca wyżej wymienione warunki?
Lewa w górze!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 8:42, 17 Gru 2015    Temat postu:

Z ciekawości - czy w nowszych Katach 4T smarowanie korby również jest rozwiązane w ten sposób?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:29, 17 Gru 2015    Temat postu:

Natrysk oleju na denko tłoka to chyba w każdym 4t jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:10, 17 Gru 2015    Temat postu:

pewnie chodzi mu o to czy takie dwie dysze sa w ktmach, w modelach 2000-2007 jest tylko jedna nie wiem jak z młodszymi modelami ale chyba 2008-2011 tez jest tylko jedna

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Czw 13:11, 17 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 13:20, 17 Gru 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Natrysk oleju na denko tłoka to chyba w każdym 4t jest.

Denko tłoka to górna jego część, która styka się ze spalinami.
Gdyby tak było to za silnikiem byłaby siwucha
Śmiem twierdzić, że się pomyliłeś


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 351, 352, 353 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 352 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin