Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 352, 353, 354 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 13:32, 17 Gru 2015    Temat postu:

Poszperałem po fiszkach, w nowszych modelach też są dwie takie dysze (w 450 i 500 identyczne jak u mnie w Bergu, w 350 inne). Także ciekawość zaspokojona, dzięki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yahoo




Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PO

PostWysłany: Czw 13:56, 17 Gru 2015    Temat postu:

amek721 napisał:

Denko tłoka to górna jego część, która styka się ze spalinami.
Gdyby tak było to za silnikiem byłaby siwucha
Śmiem twierdzić, że się pomyliłeś


Ty tak poważnie? Czy se jaja robisz?

pzdr
yahoo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 14:49, 17 Gru 2015    Temat postu:

Uważaj na te dysze natryskowe,gdybyś przez przypadek którąś uszkodził to nie ba się w naprawianie tylko wymień.Zmienisz kąt natrysku oleju na denko tłoka i przy ostrzejszej zabawie tłok spuchnie a jakie będą tego konsekwencje to raczej pisać nie muszę Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pazix90




Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LPU

PostWysłany: Czw 18:01, 17 Gru 2015    Temat postu:

Proszę o ocenę tej sztuki. Szukam 450tki w niewygórowanej cenie... [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 18:10, 17 Gru 2015    Temat postu:

nie jest zła, te mth na liczniku to chyba od ostatniego remontu Wink widać że kupy się trzyma, gaźnik ma nowe przewody i odma wypuszczona obok silnika - coś było dłubane, no i pisze że ma w ofercie inne sztuki więc handluje, a z handlarzami róznie bywa, generalnie to można obejrzeć ale podejść z rezerwą i bez zachwytu .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo408




Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Lublin.

PostWysłany: Pią 23:04, 18 Gru 2015    Temat postu:

Siema mam pytanie ostatnio siadło mi sprzęgło chciałem się zatrzymać a on jedzie zgasiłem go po czym odpaliłem i poruszałem trochę sprzęgłem po chwili już ciężej chodziło udało mi się dojechać do domu . Odkręciłem zbiornik przy klamce i tam nie było za dużo oleju prawie wcale i gdy miałem zamiar spuścić olej zobaczyłem ze była śrubka odkręcona normalnie mogłem sobie odkręcić palcami teraz pytanie wymienić tylko olej czy od razu wymiana całego zestawu sprzęgła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 23:45, 18 Gru 2015    Temat postu:

Olej w sensie hydrauliczny czy silnikowy? Zestaw- naprawczy sprzęgła czy sprzęgło? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 23:47, 18 Gru 2015    Temat postu:

Przemo408 napisał:
Siema mam pytanie ostatnio siadło mi sprzęgło chciałem się zatrzymać a on jedzie zgasiłem go po czym odpaliłem i poruszałem trochę sprzęgłem po chwili już ciężej chodziło udało mi się dojechać do domu . Odkręciłem zbiornik przy klamce i tam nie było za dużo oleju prawie wcale i gdy miałem zamiar spuścić olej zobaczyłem ze była śrubka odkręcona normalnie mogłem sobie odkręcić palcami teraz pytanie wymienić tylko olej czy od razu wymiana całego zestawu sprzęgła.


Olej kosztuje 30-40zł, a cały zestaw ponad 1000, więc o ile nie masz co robić z hajsem, to lepiej wydać na zestaw niż w piecu palić, a jak masz to warto najpierw sam olej zmienić Very Happy

Przy okazji wymiany odkręć wysprzęglik i sprawdź w jakim jest stanie, co powie Ci coś o układzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo408




Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Lublin.

PostWysłany: Sob 0:08, 19 Gru 2015    Temat postu:

Fourier chodziło mi o zestaw naprawczy sprzęgła
Jeszcze jedno pytanko jaki najlepiej olej lać ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 1:17, 19 Gru 2015    Temat postu:

Jeśli naprawczy to kup oryginalny. Mi z all ballsa wytrzymał sezon (na 99% nie jest to spowodowane olejem - w drugim moto nie było problemów), oryginalny chyba 4.
Jeśli masz magure to większość poleca magura blood. Ja leje LHM, z przesyłką za litr dasz ~30 zł, i nie szkoda mi go wymieniać co sezon.

Jak już jesteśmy przy tym temacie - orientuje się ktoś czy istnieje możliwość kupienia samych uszczelek w jakiejś hurtowni?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 592
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:06, 19 Gru 2015    Temat postu:

Kiedyś miałem podobnie ze sprzęgłem w RFS- padł mi oring w wysprzęgliku i olej dostawał się do silnika- można oring kupić w hurtowni (już chyba pisałem gdzieś na forum jaki to rozmiar) ale i oryginał nie jest jakoś kosmicznie drogi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 10:21, 19 Gru 2015    Temat postu:

Przemo408 napisał:
Fourier chodziło mi o zestaw naprawczy sprzęgła
Jeszcze jedno pytanko jaki najlepiej olej lać ?


Ja jestem bardzo zadowolony z motorexa

Myślałem, że z powodu utraty płynu chcesz wymieniać zestaw pompka, przewód i wysprzęglik:)

Kup olej, przepompuj przez układ- wypchnij tłoczek, przepłuczesz układ i zobaczysz w jakim stanie jest cylinderek. Jeżeli wszystko gitara to złożysz zalejesz i odpowietrzysz i będziesz cieszył się jazdą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13904
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 10:44, 19 Gru 2015    Temat postu:

skoro była wykręcona srubka ( tylko jaka ? chyba mówisz o srubce od odpowietrzania) no to chyba bez sensu wymieniac cały układ.... płyn jak masz magure to mozesz zalać lhm+ to olej do np zawieszen hydraulicznych z citroena. motorex i magura też są spoko ( ja stosowałem te 3 płyny nie czułem róznicy )
jak brembo - to dot 4 dowolny płyn hamulcowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Sob 15:38, 19 Gru 2015    Temat postu:

Co może być przyczyną mułu na dole obrotów? Kiedyś 1-go biegu nie wiele używałem bo dawało radę z 2 ruszyć, od dłuższego czasu jest tak że na najniższych obrotach muli tak że na piachu ciężko z 2-go biegu ruszyć tak spokojnie. Dziś wymieniłem świece na nową ale to jednak nie to.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 15:43, 19 Gru 2015    Temat postu:

Przym napisał:
Co może być przyczyną mułu na dole obrotów? Kiedyś 1-go biegu nie wiele używałem bo dawało radę z 2 ruszyć, od dłuższego czasu jest tak że na najniższych obrotach muli tak że na piachu ciężko z 2-go biegu ruszyć tak spokojnie. Dziś wymieniłem świece na nową ale to jednak nie to.


A jak wyglądała świeca? Ja zacząłbym od sprawdzenia zaworu, a następnie przeszedł do ustawień gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 352, 353, 354 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 353 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin