 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:32, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Poszperałem po fiszkach, w nowszych modelach też są dwie takie dysze (w 450 i 500 identyczne jak u mnie w Bergu, w 350 inne). Także ciekawość zaspokojona, dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yahoo
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PO
|
Wysłany: Czw 13:56, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
amek721 napisał: |
Denko tłoka to górna jego część, która styka się ze spalinami.
Gdyby tak było to za silnikiem byłaby siwucha
Śmiem twierdzić, że się pomyliłeś |
Ty tak poważnie? Czy se jaja robisz?
pzdr
yahoo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 14:49, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Uważaj na te dysze natryskowe,gdybyś przez przypadek którąś uszkodził to nie ba się w naprawianie tylko wymień.Zmienisz kąt natrysku oleju na denko tłoka i przy ostrzejszej zabawie tłok spuchnie a jakie będą tego konsekwencje to raczej pisać nie muszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazix90
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LPU
|
Wysłany: Czw 18:01, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Proszę o ocenę tej sztuki. Szukam 450tki w niewygórowanej cenie... [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 18:10, 17 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
nie jest zła, te mth na liczniku to chyba od ostatniego remontu widać że kupy się trzyma, gaźnik ma nowe przewody i odma wypuszczona obok silnika - coś było dłubane, no i pisze że ma w ofercie inne sztuki więc handluje, a z handlarzami róznie bywa, generalnie to można obejrzeć ale podejść z rezerwą i bez zachwytu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo408
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Lublin.
|
Wysłany: Pią 23:04, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Siema mam pytanie ostatnio siadło mi sprzęgło chciałem się zatrzymać a on jedzie zgasiłem go po czym odpaliłem i poruszałem trochę sprzęgłem po chwili już ciężej chodziło udało mi się dojechać do domu . Odkręciłem zbiornik przy klamce i tam nie było za dużo oleju prawie wcale i gdy miałem zamiar spuścić olej zobaczyłem ze była śrubka odkręcona normalnie mogłem sobie odkręcić palcami teraz pytanie wymienić tylko olej czy od razu wymiana całego zestawu sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 23:45, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Olej w sensie hydrauliczny czy silnikowy? Zestaw- naprawczy sprzęgła czy sprzęgło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 23:47, 18 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Przemo408 napisał: | Siema mam pytanie ostatnio siadło mi sprzęgło chciałem się zatrzymać a on jedzie zgasiłem go po czym odpaliłem i poruszałem trochę sprzęgłem po chwili już ciężej chodziło udało mi się dojechać do domu . Odkręciłem zbiornik przy klamce i tam nie było za dużo oleju prawie wcale i gdy miałem zamiar spuścić olej zobaczyłem ze była śrubka odkręcona normalnie mogłem sobie odkręcić palcami teraz pytanie wymienić tylko olej czy od razu wymiana całego zestawu sprzęgła. |
Olej kosztuje 30-40zł, a cały zestaw ponad 1000, więc o ile nie masz co robić z hajsem, to lepiej wydać na zestaw niż w piecu palić, a jak masz to warto najpierw sam olej zmienić
Przy okazji wymiany odkręć wysprzęglik i sprawdź w jakim jest stanie, co powie Ci coś o układzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo408
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Lublin.
|
Wysłany: Sob 0:08, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Fourier chodziło mi o zestaw naprawczy sprzęgła
Jeszcze jedno pytanko jaki najlepiej olej lać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 1:17, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli naprawczy to kup oryginalny. Mi z all ballsa wytrzymał sezon (na 99% nie jest to spowodowane olejem - w drugim moto nie było problemów), oryginalny chyba 4.
Jeśli masz magure to większość poleca magura blood. Ja leje LHM, z przesyłką za litr dasz ~30 zł, i nie szkoda mi go wymieniać co sezon.
Jak już jesteśmy przy tym temacie - orientuje się ktoś czy istnieje możliwość kupienia samych uszczelek w jakiejś hurtowni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 592
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:06, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Kiedyś miałem podobnie ze sprzęgłem w RFS- padł mi oring w wysprzęgliku i olej dostawał się do silnika- można oring kupić w hurtowni (już chyba pisałem gdzieś na forum jaki to rozmiar) ale i oryginał nie jest jakoś kosmicznie drogi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 10:21, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Przemo408 napisał: | Fourier chodziło mi o zestaw naprawczy sprzęgła
Jeszcze jedno pytanko jaki najlepiej olej lać ? |
Ja jestem bardzo zadowolony z motorexa
Myślałem, że z powodu utraty płynu chcesz wymieniać zestaw pompka, przewód i wysprzęglik:)
Kup olej, przepompuj przez układ- wypchnij tłoczek, przepłuczesz układ i zobaczysz w jakim stanie jest cylinderek. Jeżeli wszystko gitara to złożysz zalejesz i odpowietrzysz i będziesz cieszył się jazdą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13904
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 10:44, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
skoro była wykręcona srubka ( tylko jaka ? chyba mówisz o srubce od odpowietrzania) no to chyba bez sensu wymieniac cały układ.... płyn jak masz magure to mozesz zalać lhm+ to olej do np zawieszen hydraulicznych z citroena. motorex i magura też są spoko ( ja stosowałem te 3 płyny nie czułem róznicy )
jak brembo - to dot 4 dowolny płyn hamulcowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Sob 15:38, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Co może być przyczyną mułu na dole obrotów? Kiedyś 1-go biegu nie wiele używałem bo dawało radę z 2 ruszyć, od dłuższego czasu jest tak że na najniższych obrotach muli tak że na piachu ciężko z 2-go biegu ruszyć tak spokojnie. Dziś wymieniłem świece na nową ale to jednak nie to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 15:43, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Przym napisał: | Co może być przyczyną mułu na dole obrotów? Kiedyś 1-go biegu nie wiele używałem bo dawało radę z 2 ruszyć, od dłuższego czasu jest tak że na najniższych obrotach muli tak że na piachu ciężko z 2-go biegu ruszyć tak spokojnie. Dziś wymieniłem świece na nową ale to jednak nie to. |
A jak wyglądała świeca? Ja zacząłbym od sprawdzenia zaworu, a następnie przeszedł do ustawień gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|