Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 353, 354, 355 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Sob 16:03, 19 Gru 2015    Temat postu:

żółf napisał:

A jak wyglądała świeca?

Czarna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 16:50, 19 Gru 2015    Temat postu:

czyli prawdopodobnie masz za bogatą mieszankę.
Poczytaj o regulacji 2t
Być może wystarczy lekko podkręcić śrubkę wolnych obrotów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 16:57, 19 Gru 2015    Temat postu:

Przym napisał:
żółf napisał:

A jak wyglądała świeca?

Czarna


To sprawdź ten zawór dla świętego spokoju, ale bardziej obstawiam druga opcję. Też tak miałem, że mi zamulał, nie chciał tak na obroty wchodzić. Na jesień/zimę trzeba dać troszkę ubożej. Ja zmieniłem główną troszeczkę i dałem mniejszą iglicę na niskim ząbku, do ideału jeszcze brakuje, ale wkręca się zdecydowanie lepiej. Teraz obniżałem poziom paliwa i znowu muszę zrobić testy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Sob 17:06, 19 Gru 2015    Temat postu:

amek721 no może faktycznie z tą śrubką od wolnych być bo chyba za wysokie sobie ustawiłem, aż pójdę się z tym pobawić.
A propo gaźnika to czy poziom paliwa w komorze może mieć na to wpływ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 17:11, 19 Gru 2015    Temat postu:

Przym napisał:
amek721 no może faktycznie z tą śrubką od wolnych być bo chyba za wysokie sobie ustawiłem, aż pójdę się z tym pobawić.
A propo gaźnika to czy poziom paliwa w komorze może mieć na to wpływ?
Ani śrubą zderzakową przepustnicy, ani śrubą regulacji składu mieszanki wolnych obrotów nic tu nie poprawisz. Poziom paliwa jak najbardziej ma duży wpływ na skład mieszanki w każdym zakresie otwarcia przepustnicy. Jeżeli słabo Ci się wkręca to przede wszystkim iglica ma na to wpływ, ale pośrednio również poziom paliwa, dysza wolnych i dysza główna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 17:22, 19 Gru 2015    Temat postu:

nie chodziło mi o śrubę wolnych obrotów, sorry
miałem na myśli śrubę składu mieszanki wolnych obrotów.
Koledze dławi się na niskich obrotach, a to właśnie ta śruba (mn.) jest za nie odpowiedzialna. Być może trzeba zmienić dyszę wolnych obrotów, ew. położenie iglicy
czyli tak jak żółf mówi Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Sob 17:25, 19 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Sob 17:47, 19 Gru 2015    Temat postu:

To jeszcze się pobawię z iglica i poziomem paliwa, ale to już nie dziś, chociaż iglicy w tym gaźniku nie ruszałem i było dobrze wcześniej na tym ustawieniu.
Dzięki panowie za podpowiedzi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 18:19, 19 Gru 2015    Temat postu:

Właśnie po to jest regulacja.
Gdyby zawsze było spoko nie byłoby jej.
Gaźnik trzeba regulować przy zmianach składu powietrza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo408




Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Lublin.

PostWysłany: Sob 18:58, 19 Gru 2015    Temat postu:

henio12323 Chodziło mi o śrubkę z której spuszcza się olej bo chciałem wymieniać sobie tarcze bo myślałem ze to przez to padło mi sprzęgło ale potem gdzieś na forum zobaczyłem podobny temat ale tam wymienił tylko olej i podobno już miał dobrze i dlatego zapytałem się na tym forum bo ja w tym nowy dopiero co niedawno kupiłem sobie ktm no nic zobaczę jak wymienie olej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:22, 20 Gru 2015    Temat postu:

Ktoś wie czy dźwignia zmiany biegów z exc 250 2t 2012 będzie pasowała do excf 350 2014-2015 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomas-74-74




Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko

PostWysłany: Nie 19:37, 20 Gru 2015    Temat postu:

pawel napisał:
Ktoś wie czy dźwignia zmiany biegów z exc 250 2t 2012 będzie pasowała do excf 350 2014-2015 ?

Nie będzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:50, 21 Gru 2015    Temat postu:

jest jakis patent zeby zapezpieczyc gabke kanapy przed wilgocia ?
bo u mnie po niecalym sezonie dobrej jazdy robi sie miekka i chlonie wode


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:54, 21 Gru 2015    Temat postu:

dobre poszycie powinno byc wodoodporne Very Happy i jak dobrze zszywkami przywalone to nigdzie wody nie naciągnie. jest jedynei taka mała dziurka od spodu żeby w razie co sciekało tamtędy. ale raczej cała kanapa nie nasiąknie od tej dziurki. wiec zaczal bym od poszycia wodoodpornego









pytanko do was - jaka temp roboczą ma silnik w 2T ? bo autka czy 4T to wiem że 90 stopni mniej wiecej, ale pytam bo zamontowałem sobie termometr w węzu od chłodnicy, i sie dzisiaj troche zdziwiłem ( dodam ze nie mam termostatu ) na zabawach w miejscu łapałem juz jakies 75 stopni wg mnie to i tak za mało, a na prostych przelotówkach ( nie było to pałowanie po pnad 100 km h powiedzmy 60 km h i sredni teren ) to spadało ponizej 50 stopni... ten silnik ledwo ciepły ;D robić coś żeby zblizyć sie do 90 ? bo teraz pewnie i silnik niedogrzany to wszystko ma "luzy" nie takie jak powinno, i pewnie wiecej pali. zastanawiam sie tylko czy zasłaniać chłodnice, czy od razu wsadzac jak w oryginale termostat..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Pon 17:22, 21 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:13, 22 Gru 2015    Temat postu:

czy wyciągając gaźnik w 300EXC (do regulacji pływaka) popuszczacie za każdym razem tylny stelaż,rure wydechowa,siedzenie czy da rady wyciągnąć go bez żadnego popuszczania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:15, 22 Gru 2015    Temat postu:

da rade bez ale z popuszczaniem jest 10X wygodniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 353, 354, 355 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 354 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin