|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Sob 16:03, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
żółf napisał: |
A jak wyglądała świeca? |
Czarna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 16:50, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
czyli prawdopodobnie masz za bogatą mieszankę.
Poczytaj o regulacji 2t
Być może wystarczy lekko podkręcić śrubkę wolnych obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 16:57, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Przym napisał: | żółf napisał: |
A jak wyglądała świeca? |
Czarna |
To sprawdź ten zawór dla świętego spokoju, ale bardziej obstawiam druga opcję. Też tak miałem, że mi zamulał, nie chciał tak na obroty wchodzić. Na jesień/zimę trzeba dać troszkę ubożej. Ja zmieniłem główną troszeczkę i dałem mniejszą iglicę na niskim ząbku, do ideału jeszcze brakuje, ale wkręca się zdecydowanie lepiej. Teraz obniżałem poziom paliwa i znowu muszę zrobić testy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Sob 17:06, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
amek721 no może faktycznie z tą śrubką od wolnych być bo chyba za wysokie sobie ustawiłem, aż pójdę się z tym pobawić.
A propo gaźnika to czy poziom paliwa w komorze może mieć na to wpływ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 17:11, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Przym napisał: | amek721 no może faktycznie z tą śrubką od wolnych być bo chyba za wysokie sobie ustawiłem, aż pójdę się z tym pobawić.
A propo gaźnika to czy poziom paliwa w komorze może mieć na to wpływ? | Ani śrubą zderzakową przepustnicy, ani śrubą regulacji składu mieszanki wolnych obrotów nic tu nie poprawisz. Poziom paliwa jak najbardziej ma duży wpływ na skład mieszanki w każdym zakresie otwarcia przepustnicy. Jeżeli słabo Ci się wkręca to przede wszystkim iglica ma na to wpływ, ale pośrednio również poziom paliwa, dysza wolnych i dysza główna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 17:22, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
nie chodziło mi o śrubę wolnych obrotów, sorry
miałem na myśli śrubę składu mieszanki wolnych obrotów.
Koledze dławi się na niskich obrotach, a to właśnie ta śruba (mn.) jest za nie odpowiedzialna. Być może trzeba zmienić dyszę wolnych obrotów, ew. położenie iglicy
czyli tak jak żółf mówi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Sob 17:25, 19 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Sob 17:47, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
To jeszcze się pobawię z iglica i poziomem paliwa, ale to już nie dziś, chociaż iglicy w tym gaźniku nie ruszałem i było dobrze wcześniej na tym ustawieniu.
Dzięki panowie za podpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 18:19, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Właśnie po to jest regulacja.
Gdyby zawsze było spoko nie byłoby jej.
Gaźnik trzeba regulować przy zmianach składu powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemo408
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 57
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Lublin.
|
Wysłany: Sob 18:58, 19 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 Chodziło mi o śrubkę z której spuszcza się olej bo chciałem wymieniać sobie tarcze bo myślałem ze to przez to padło mi sprzęgło ale potem gdzieś na forum zobaczyłem podobny temat ale tam wymienił tylko olej i podobno już miał dobrze i dlatego zapytałem się na tym forum bo ja w tym nowy dopiero co niedawno kupiłem sobie ktm no nic zobaczę jak wymienie olej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:22, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ktoś wie czy dźwignia zmiany biegów z exc 250 2t 2012 będzie pasowała do excf 350 2014-2015 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Nie 19:37, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
pawel napisał: | Ktoś wie czy dźwignia zmiany biegów z exc 250 2t 2012 będzie pasowała do excf 350 2014-2015 ? |
Nie będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:50, 21 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
jest jakis patent zeby zapezpieczyc gabke kanapy przed wilgocia ?
bo u mnie po niecalym sezonie dobrej jazdy robi sie miekka i chlonie wode
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:54, 21 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
dobre poszycie powinno byc wodoodporne i jak dobrze zszywkami przywalone to nigdzie wody nie naciągnie. jest jedynei taka mała dziurka od spodu żeby w razie co sciekało tamtędy. ale raczej cała kanapa nie nasiąknie od tej dziurki. wiec zaczal bym od poszycia wodoodpornego
pytanko do was - jaka temp roboczą ma silnik w 2T ? bo autka czy 4T to wiem że 90 stopni mniej wiecej, ale pytam bo zamontowałem sobie termometr w węzu od chłodnicy, i sie dzisiaj troche zdziwiłem ( dodam ze nie mam termostatu ) na zabawach w miejscu łapałem juz jakies 75 stopni wg mnie to i tak za mało, a na prostych przelotówkach ( nie było to pałowanie po pnad 100 km h powiedzmy 60 km h i sredni teren ) to spadało ponizej 50 stopni... ten silnik ledwo ciepły ;D robić coś żeby zblizyć sie do 90 ? bo teraz pewnie i silnik niedogrzany to wszystko ma "luzy" nie takie jak powinno, i pewnie wiecej pali. zastanawiam sie tylko czy zasłaniać chłodnice, czy od razu wsadzac jak w oryginale termostat..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Pon 17:22, 21 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:13, 22 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
czy wyciągając gaźnik w 300EXC (do regulacji pływaka) popuszczacie za każdym razem tylny stelaż,rure wydechowa,siedzenie czy da rady wyciągnąć go bez żadnego popuszczania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|