|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:36, 22 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
a śruba składu mieszanki w 300 exc reguluje ilość powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:41, 22 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
ja nic nie demontuję, luzuję obejmy, odkręcam pokrywę przepustnicy wyciągam ją, przekręcam gaźnik do poziomu i mogę robić wszystko,
wymiana dysz i zmiana iglicy trwa ok. 10min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 16:15, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Cześć.
Mam takie pytanie, a raczej wątpliwość. Posiadam PDS z 2010r. Natomiast nie wiem czy pochodzi on z SX czy z EXC. Poza datą wybitą na PDS jest jeszcze taki numer: 12.13.7J.03 Da radę jakoś to odszyfrować? Dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13854
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 17:00, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
w tych rocznikach z tego co kojarzę to exc nie miały regulacji wolnego odbicia czyli tej regulacji na górze na klucz ( 17stke chyba albo 14stke ) SX miał od zawsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 17:23, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ten PDS wygląda tak:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Śro 18:19, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mialy exc regulacje w wersji 6Days
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:31, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Na klucz to jest regulacja szybkiej kompresji. W roczniku 2008 już była.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 18:48, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
A czy z tego foto co wstawiłem, może ktoś swierdzić czy to exc czy sex?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:23, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
nie mozna bo wizualnie niczym one sie nie rózniły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 22:16, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
mentor napisał: | Cześć.
Mam takie pytanie, a raczej wątpliwość. Posiadam PDS z 2010r. Natomiast nie wiem czy pochodzi on z SX czy z EXC. Poza datą wybitą na PDS jest jeszcze taki numer: 12.13.7J.03 Da radę jakoś to odszyfrować? Dzięki za pomoc. |
w każdym user's manual jest kod amortyzatora, tak na szybko przeglądnąłem 2010r i większość modeli ma 12.18.xx.xx , musiałbyś poszukać po kolei ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:02, 24 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dokrecanie głowicy, w serwisowce pisza zeby głowice dokrecac najpierw 10Nm potem 30Nm a nastepnie katomierzem dynanometrycznym 50 stopni. niestety nie posiadam tego katomierza i moje pytanie jest czy ktos dokrecał głowice bez tego klucza?
Jeżeli tak to do ilu Nm mocniej dokrecic zeby uszczelki nie wydmuchało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Czw 10:55, 24 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Głowice dokrecasz tylko kluczem dynamometrycznym. Szczegulnie jak nie masz doswiadczenia nie dokrecaj na wyczucie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 11:51, 24 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Goof3r napisał: | Dokrecanie głowicy, w serwisowce pisza zeby głowice dokrecac najpierw 10Nm potem 30Nm a nastepnie katomierzem dynanometrycznym 50 stopni. niestety nie posiadam tego katomierza i moje pytanie jest czy ktos dokrecał głowice bez tego klucza?
Jeżeli tak to do ilu Nm mocniej dokrecic zeby uszczelki nie wydmuchało? |
Prosty kątomierz powinien być na każdym małym kluczu dynamometrycznym. Jeżeli masz klucz dyno w skali 10-200nm to zapomni o dokręcaniu głowicy, bo każdy klucz ma odchyłkę przynajmniej 4%, więc głowicę dokręcisz za pierwszym razem z siłą 2 albo 18 nm, a za drugim 22 albo 38, to po pierwsze.
Jeżeli jednak masz odpowiedni klucz, a nie ma on kątomierza, to możesz albo dokupić takie ustrojstwo zakładane jako przedłużka na kwadrat (od 30zł kupisz) Albo po prostu zaznaczyć sobie dokąd dociągnąć, aby dokręcić o 50 stopni, kombinuj śmiało jakimś szablonem, albo zaznaczyć względem głowicy, albo śruby, geometria na poziomie 5 klasy szkoły podstawowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:55, 24 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
żółf napisał: | Goof3r napisał: | Dokrecanie głowicy, w serwisowce pisza zeby głowice dokrecac najpierw 10Nm potem 30Nm a nastepnie katomierzem dynanometrycznym 50 stopni. niestety nie posiadam tego katomierza i moje pytanie jest czy ktos dokrecał głowice bez tego klucza?
Jeżeli tak to do ilu Nm mocniej dokrecic zeby uszczelki nie wydmuchało? |
Prosty kątomierz powinien być na każdym małym kluczu dynamometrycznym. Jeżeli masz klucz dyno w skali 10-200nm to zapomni o dokręcaniu głowicy, bo każdy klucz ma odchyłkę przynajmniej 4%, więc głowicę dokręcisz za pierwszym razem z siłą 2 albo 18 nm, a za drugim 22 albo 38, to po pierwsze.
Jeżeli jednak masz odpowiedni klucz, a nie ma on kątomierza, to możesz albo dokupić takie ustrojstwo zakładane jako przedłużka na kwadrat (od 30zł kupisz) Albo po prostu zaznaczyć sobie dokąd dociągnąć, aby dokręcić o 50 stopni, kombinuj śmiało jakimś szablonem, albo zaznaczyć względem głowicy, albo śruby, geometria na poziomie 5 klasy szkoły podstawowej. |
Posiadam dwa klucze dynamometryczne jeden od 5 do 65 a drugi 40-150. Nic czyli tak czy siak muszę zaopatrzyć się w ten katomierz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 16:52, 24 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli śruba posiada łeb sześciokątny(czyli normalny tradycyjny)to pomiedzy krawędziami masz 60 stopni.Jak zrobisz te 5 czy 10 stopni więcej na pewno nic się nie stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|