|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:26, 24 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Kątomierz kosztuje grosze wiec warto go kupic nawet do jednokrotnego użytku. Co do klucza dynamo to jesli ten mały ma zakres od 5 do 65 to raczej bym mu nie ufał, jakiej firmy jest ten klucz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:22, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Snap-on 10-65nm. Wyprodukowany prawdopodobnie USA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:26, 25 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
jak snap-on to ok, bardzodobra firma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 19:52, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Witajcie obywatele,
mam pytanko, bo jestem w trakcie robienia osłony pod silnik.
Potrzebowałbym jakiejś podpowiedzi jak zamocować płytę do ramy, najlepiej jakby ktoś mi podpowiedział gdzie dostanę, bądź jak się nazywają zaczepy z tego zdjęcia (te po lewej stronie):
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Sob 19:56, 26 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 20:25, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: | Witajcie obywatele,
mam pytanko, bo jestem w trakcie robienia osłony pod silnik.
Potrzebowałbym jakiejś podpowiedzi jak zamocować płytę do ramy, najlepiej jakby ktoś mi podpowiedział gdzie dostanę, bądź jak się nazywają zaczepy z tego zdjęcia (te po lewej stronie):
|
Ja zaczepu zrobiłem sobie sam - trochę pobawiłem się w kowala. Wziąłem odpowiedni płaskownik, podgrzałem palnikiem i wstępnie na odpowiedniej grubości rurce zagiąłem na imadle, a potem młotem na rurce wystukałem odpowiedni kształt. Na koniec wywierciłem otwór i przyspawałem nakrętkę. Wygląda źle, ale funkcję spełnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:27, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Witajcie. mam pytanie bo będe zmieniał poszycie siedzenia i czy ktoś ma może takie ma/miał? [link widoczny dla zalogowanych] Wole zapytać i wiedzieć czy ma jakieś mankamenty czy tez nie. Ogólnie to obiło mi się o uszy, że najgorsze nie są
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rojek
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:50, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ja zakładałem do DRZ Blackbirda. Nie wiem, czy trafiłem na felerny egzemplarz, ale pokrowiec był źle uszyty (widać było źle docięty materiał, szwy po naciągnięciu było widać), poza tym było go na "styk" tzn. ledwo dało się go zawinąć i zszywkami złapać. Mimo tych wad, swoje zadanie spełniał, du*a się nie ślizgała W porównaniu do oryginału dużo lepszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Sob 22:04, 26 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
StianEXC napisał: | Witajcie. mam pytanie bo będe zmieniał poszycie siedzenia i czy ktoś ma może takie ma/miał? [link widoczny dla zalogowanych] Wole zapytać i wiedzieć czy ma jakieś mankamenty czy tez nie. Ogólnie to obiło mi się o uszy, że najgorsze nie są |
Ja jestem mega zadowolony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 3:14, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
moze mi ktos wytłumaczyc czemu exc (rfs) w wesji sixdays miały inne iglice w gazniku (OBDTR) od zwykłych exc (OBDVR)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13854
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 8:53, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
kształt iglicy odpowiada po częsci za charakterystyke, moment przejscia z np niskich na srednie obroty - moze chcieli podkreslić róznice i że 6D jest "lepszy" w koncu za cos trzeba było dopłacic ;D to taka moja teoria z tego co wiem do silnika nie wsadzali nic tuningowego. ewentualnie wydech był inny i moze to lepsze strojenie pod ten wydech było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:01, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
patrzyłem w fiszkach i na fotach w google i six days ma homologowany wydech tak jak w exc, byc moze jest tak jak mówisz moze ma lepsze osiagi z ta iglica. Moze warto kombinowac z ta iglica ja sobie przelot walne. To taka ciekawostka dzieki za odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 13:48, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: | Witajcie obywatele,
mam pytanko, bo jestem w trakcie robienia osłony pod silnik.
Potrzebowałbym jakiejś podpowiedzi jak zamocować płytę do ramy, najlepiej jakby ktoś mi podpowiedział gdzie dostanę, bądź jak się nazywają zaczepy z tego zdjęcia (te po lewej stronie):
|
Uchwyt do rur, do kupienia w Castorami i każdym budowlanym. Musisz przeciąć do na pół żeby mieć taki (z jednego masz dwa).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Nie 18:15, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Witajcie,
muszę się pochwalić co wyklepałem dzisiaj. Na ostatnim foto wyklepałem sobie ten zaczep o który mi chodziło, ale potem uznałem że to bez sensu i na fotkach macie wyklepany kątownik który jest lepszym rozwiązaniem niż uchwyt, tym bardziej że do jego montażu już był gotowy otwór w ramie (przy wydechu).
Zostało jeszcze "zespawanie tej blachy i podocinanie..." Jednak chyba użyję kleju epoksydowego do metalu, gdyż ta blacha jest ze stopu aluminium z magnezem (PA11, grubość 5mm) którego pierwszy lepszy spawacz ALU nie zrobi, a szkoda mi czasu żeby szukać magika od tego
Spawał ktoś może alu z magnezem, dało radę normalnie?
I nie wiem czy nawiercać tą całą płytę, z jednej strony polepszy to wentylację ale będzie błoto się zbierać. Myślę czy dać piankę pomiędzy silnik a osłonę, jak myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Nie 23:06, 27 Gru 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 23:40, 27 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jutro zrobię fotki swojej osłony i zapodam to zobaczysz jak to jest u mnie w ,dwururce" może się coś przyda.Kupiłem używkę nieco ją ponawiercałem i przerobiłem otwór do odkręcania korka z sitkiem oraz zamontowałem nity tulejkowe z gwintem co ułatwia montaż nie trzeba się bawić z dwoma kluczami tylko jak w moim przypadku klucz udarowy akumulatorowy i ogień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz607
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ~Radzyń Podlaski
|
Wysłany: Wto 20:45, 29 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
zestaw naprawczy pompy sprzęgła (Magura) 9,5mm
znalezłem 2
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wie ktoś czym się różnią? Podobno były pompy magury i brembo gdzie leje sie płyn hamulcowy, albo olej, ale nie wiem czy akurat te właśnie tym się różnią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|