|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 23:08, 29 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
163 - starszy model, stosowany w KTM do modelu 2008 roku włącznie, tłoczek jest blokowany plastikową podkładką i segerem.
167 - nowy model, od modelu 2009, tłoczek blokowany podkładką plastikową z wypustkami.
Oprócz tego chyba jest różnica w mocowaniu i kształcie klamki.
Magura jest zawsze na OLEJ MINERALNY (niezależnie czy jest to pompa sprzęgła czy hamulcowa).
Jeszcze jakieś pytanie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 23:10, 29 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz607
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ~Radzyń Podlaski
|
Wysłany: Wto 23:19, 29 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki Fourier, 2 pierwsze linijki wystarczyły
Ale jak tak chcesz pomóc, to jak rozkręciłem wysprzęglik i to wieczko od pompy to olej miał w sobie jakby metaliczny pył, a wymieniałem olej kilka miesięcy temu. To raczej nie jest normalne- co to może się wycierać? zanieczyszczenie w takim samym stopniu przy wysprzęgliku i przy pompie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 9:15, 30 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: |
Magura jest zawsze na OLEJ MINERALNY (niezależnie czy jest to pompa sprzęgła czy hamulcowa).
Jeszcze jakieś pytanie? |
nowe magury chodzą na magura blood albo DOT4, wlejesz mineralny (np motorex ) to spuchnie (niedawno sprawdzałem , zresztą tak pisze w ich manualu i na obudowie)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Śro 9:42, 30 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 11:49, 30 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Magura blood i magura royal blood (jeden jest czerwony, drugi niebieski) to jest właśnie olej mineralny. Kiedyś (wymiana oleju w hamulcach rowerowych) nawet szukałem jego karty charakterystycznej Możliwe że zmienili coś w jego składzie że nie reaguje z uszczelniaczami odpornymi na glikole.
Odnośnie opiłków/syfu:
- tłoczek wyciera powierzchnię cylindra, niestety magura daje jakieś amelinum czy inne badziewie, które się łuszczy,wyciera itp.;
- część syfu pochodzi z zewnątrz - jest przeciskana przez tłoczek do oleju (między innymi przez to wyciera się cylinderek). Ten uszczelniacz przy popychaczu tłoczka nie jest idealny, lubi się podwijać (brembo przy hamulcach ma lepszy patent ale przy demontażu lubi się rozlecieć a można kupić jedynie w zestawie naprawczym).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Śro 11:51, 30 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:23, 30 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | Fourier napisał: |
Magura jest zawsze na OLEJ MINERALNY (niezależnie czy jest to pompa sprzęgła czy hamulcowa).
Jeszcze jakieś pytanie? |
nowe magury chodzą na magura blood albo DOT4, wlejesz mineralny (np motorex ) to spuchnie (niedawno sprawdzałem , zresztą tak pisze w ich manualu i na obudowie) |
magura blood jest olejem mineralnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 1:58, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Osłonę silnika tak mam zrobioną:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Czw 10:02, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jaka gruba blacha, 4mm? jak radzisz sobie z błotem które się zbiera między osłoną a silnikiem, błoto nie wlatuje ci przy wydechu, górą osłony? Ja swoją już skleiłem, dzisiaj fotkę wrzucę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Czw 10:04, 31 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Czw 10:20, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie banalne pytanie...jak zdjąć tylko błotnik (zadupek) w EXC z 2004 roku. Odkręciłem śruby po bokach, od spodu od subframe i została śruba, w którą wkręca się śrubę trzymającą kanapę - z tą nie mogę sobie poradzić a nie chcę nic urwać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:46, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
ta masz odkrecic normalnie
w plastiku na dole sie blokuje a u gory odkrecasz powinna isc
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 14:10, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Tego błota nie zbiera się tam nie wiadomo ile,po powrocie do domu myjka w ruch niewielkie ciśnienie i elegancko się wypłukuje.Ostatnio zdjąłem ją do wyciągnięcia silnika po około 25m/h to syfu było tyle co by do paczki po papierosach schował,głównie jakieś patyki z krzaków i listki.Jak ją kupiłem to była cała bez otworów tylko boki były nawiercone i to kilka otworów.Więc ją ponawiercałem i te otwory robią robotę trochę wody i wypłukuje błoto.Blacha 4mm,przed przeróbką aby zrobić serwis trzeba było ją odkręcać(brak dostępu do sitek i korka magnetycznego spustu oleju)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Czw 15:14, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Barek253 - poszło. U mnie nie było widać, że na górze to nakrętka. Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 15:24, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Witam moze ktos polecic warsztat gdzie zrobia wymiane gniazd zaworowych bo mam zalozone nowe zawory w rfs i przejechane 30 mth i zblizaja sie do dolnej granicy 0.20 na ssacych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzegExc
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Czw 17:47, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Siema mam problem licznik nie pokazuję mi prędkości i nie nabija mth.W czym może być problem magnes w tarczy jest.Czy to ten czujnik który znajduję sie w zacisku może być uszkodzony ??? Szczęśliwego Nowego Roku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GrzegExc dnia Czw 17:48, 31 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 19:13, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nixdo napisał: | Witam moze ktos polecic warsztat gdzie zrobia wymiane gniazd zaworowych bo mam zalozone nowe zawory w rfs i przejechane 30 mth i zblizaja sie do dolnej granicy 0.20 na ssacych |
świątek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:21, 01 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
jest ryzyzko ze przy takiej temp ok minus 5 pusci zawias przod lub tyl?
zawiecha prawie nowka salonowka
trenowac czy cos bedzie nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|