Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 357, 358, 359 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 11:07, 01 Sty 2016    Temat postu:

najgorzej jak moto w zimnie stoi - i wyskoczysz nagle w teren moze posikać.

jak stoi w ciepłym i wyjedziesz od razu na latanko raczej nic sie nie stanie - ja cały zeszły sezon przelatałem praktycznie co weekend temp była do -5 stopni i nic nie sikało - ale to tez kwestia szczęscia.... mi sie w sumie tylko raz posikał jak było z 3 stopni i pojechałem na myjke - z ciepłąwodą wtedy posikało nieco a potem sie "uszczelniło" tylko ze wyciekło troche oleju ( spocone wiec nawet nie dolewałem nic )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pią 14:43, 01 Sty 2016    Temat postu:

szaman108 napisał:
Tego błota nie zbiera się tam nie wiadomo ile,po powrocie do domu myjka w ruch niewielkie ciśnienie i elegancko się wypłukuje.Ostatnio zdjąłem ją do wyciągnięcia silnika po około 25m/h to syfu było tyle co by do paczki po papierosach schował,głównie jakieś patyki z krzaków i listki.Jak ją kupiłem to była cała bez otworów tylko boki były nawiercone i to kilka otworów.Więc ją ponawiercałem i te otwory robią robotę trochę wody i wypłukuje błoto.Blacha 4mm,przed przeróbką aby zrobić serwis trzeba było ją odkręcać(brak dostępu do sitek i korka magnetycznego spustu oleju)


Zrobiłem swoją osłonę, otwory powierciłem, jednak myślę że będą za małe, aczkolwiek na razie zostawię jak jest. W miejscu łączenia blachy z ramą podkleiłem taśmę kauczukową 3mm aby mi nie rysowało niepotrzebnie ramy. Zdjęć osłony od góry nie wrzucę, gdyż tam wszystko pływa w kleju epoksydowym i wygląda jakby kot narzygał Twisted Evil.

Jak na samoróbkę i obróbkę aluminium którą robiłem pierwszy raz uważam że nie wyszło źle, powinienem to pospawać ale zalałem wszystko klejem epoksydowym i zobaczymy co będzie, zawsze mogę zeszlifować epoksyd i oddać do pospawania.
Jeździłem dzisiaj i nic nie puka, nic nie stuka nic nie haczy ani nie przeszkadza.




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Pią 14:46, 01 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzegExc




Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kozienice

PostWysłany: Pią 18:55, 01 Sty 2016    Temat postu:

Witam mam pytanko czy można zalać ten olej Motorex Cross Power 4t 10w50 do 2t exc125 i exc200.Pytam się bo dostałem taki olej od kumpla? Cool

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GrzegExc dnia Pią 18:56, 01 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
theodor




Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:15, 01 Sty 2016    Temat postu:

Można

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzegExc




Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kozienice

PostWysłany: Pią 19:21, 01 Sty 2016    Temat postu:

To fajnie bo dostałem 4l i wymiana normalnie co10 mth.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pią 21:07, 01 Sty 2016    Temat postu:

W testach wszystko wyjdzie,może nawierć jeszcze trochę więcej otworów od spodu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:19, 01 Sty 2016    Temat postu:

Ktoś jeździ na tuningowych stopkach/podnóżkach? rfx, gunner czy inne tym podobne. Na alledrogo jest tego pełno i jakichś większych różnic nie widać, zastanawia mnie tylko wpływ pinów na podeszwe, czy nie zjedzą mi jej w sezon?
Moje obecne odmówiły współpracy, więc zastanawiam się czy iść w bling bling, czy pozostać przy serii


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 9:16, 02 Sty 2016    Temat postu:

no sprawa generalnie prosta - lepszy grip - gorsza podeszwa. nie ma dobrej przyczepnosci i trwałosci buta. ja mam ZAPa to tak kleją pięknie, że pare razy wyglebiłem - bo nie dałem rady nogi sciągnać ale to kwestia przyzwyczajenia, oryginał duuzo gorzej gryzie ale jest dosyc wytrzymały ( na wycieranie itp ) i mniej niszczy podeszwe. mi tylko ZAP sie rozleciał ( tylejki popekały )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:45, 02 Sty 2016    Temat postu:

Miałem rfx'y. Po sezonie jazdy podeszwy do wymiany. Lepiej kupić oryginały.
MlodyRM napisał:
Ktoś jeździ na tuningowych stopkach/podnóżkach? rfx, gunner czy inne tym podobne. Na alledrogo jest tego pełno i jakichś większych różnic nie widać, zastanawia mnie tylko wpływ pinów na podeszwe, czy nie zjedzą mi jej w sezon?
Moje obecne odmówiły współpracy, więc zastanawiam się czy iść w bling bling, czy pozostać przy serii


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MRexc
Gość






PostWysłany: Sob 23:18, 02 Sty 2016    Temat postu:

Witajcie, jakie żarówki idą do kontrolek kierunków i świateł długich? Nie mam przykładowej (exc 2006). Pzdr.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 23:25, 02 Sty 2016    Temat postu:

oznaczenie ma w2x4 6d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MRexc
Gość






PostWysłany: Sob 23:39, 02 Sty 2016    Temat postu:

Wielkie dzięki!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Nie 19:07, 03 Sty 2016    Temat postu:

Siemanko!
Jest sens spawać subframe, czy lepiej szukać używki? Dodam, że pęknięcie nastąpiło na całym obwodzie profilu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 20:33, 03 Sty 2016    Temat postu:

mazi-1986 napisał:
Siemanko!
Jest sens spawać subframe, czy lepiej szukać używki? Dodam, że pęknięcie nastąpiło na całym obwodzie profilu.


Spróbuj pospawać. Ja mam pękniętą samą końcówkę od błotnika i spawam co roku, zwykle wystarcza do pierwszych większych pleców, ale mniejsze dzwony wytrzymuje:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 22:21, 03 Sty 2016    Temat postu:

ja tez spawałem - spokojnie wytrzyma. a mi tez pękło przy samym mocowaniu do ramy na dole ( całkiem w 2 kawałkach ) dobry spawacz posmarkał i sie wszystko trzyma jak trzeba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 357, 358, 359 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 358 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin