|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 11:07, 01 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
najgorzej jak moto w zimnie stoi - i wyskoczysz nagle w teren moze posikać.
jak stoi w ciepłym i wyjedziesz od razu na latanko raczej nic sie nie stanie - ja cały zeszły sezon przelatałem praktycznie co weekend temp była do -5 stopni i nic nie sikało - ale to tez kwestia szczęscia.... mi sie w sumie tylko raz posikał jak było z 3 stopni i pojechałem na myjke - z ciepłąwodą wtedy posikało nieco a potem sie "uszczelniło" tylko ze wyciekło troche oleju ( spocone wiec nawet nie dolewałem nic )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pią 14:43, 01 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
szaman108 napisał: | Tego błota nie zbiera się tam nie wiadomo ile,po powrocie do domu myjka w ruch niewielkie ciśnienie i elegancko się wypłukuje.Ostatnio zdjąłem ją do wyciągnięcia silnika po około 25m/h to syfu było tyle co by do paczki po papierosach schował,głównie jakieś patyki z krzaków i listki.Jak ją kupiłem to była cała bez otworów tylko boki były nawiercone i to kilka otworów.Więc ją ponawiercałem i te otwory robią robotę trochę wody i wypłukuje błoto.Blacha 4mm,przed przeróbką aby zrobić serwis trzeba było ją odkręcać(brak dostępu do sitek i korka magnetycznego spustu oleju) |
Zrobiłem swoją osłonę, otwory powierciłem, jednak myślę że będą za małe, aczkolwiek na razie zostawię jak jest. W miejscu łączenia blachy z ramą podkleiłem taśmę kauczukową 3mm aby mi nie rysowało niepotrzebnie ramy. Zdjęć osłony od góry nie wrzucę, gdyż tam wszystko pływa w kleju epoksydowym i wygląda jakby kot narzygał .
Jak na samoróbkę i obróbkę aluminium którą robiłem pierwszy raz uważam że nie wyszło źle, powinienem to pospawać ale zalałem wszystko klejem epoksydowym i zobaczymy co będzie, zawsze mogę zeszlifować epoksyd i oddać do pospawania.
Jeździłem dzisiaj i nic nie puka, nic nie stuka nic nie haczy ani nie przeszkadza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Pią 14:46, 01 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzegExc
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Pią 18:55, 01 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Witam mam pytanko czy można zalać ten olej Motorex Cross Power 4t 10w50 do 2t exc125 i exc200.Pytam się bo dostałem taki olej od kumpla?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GrzegExc dnia Pią 18:56, 01 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theodor
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:15, 01 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Można
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzegExc
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Pią 19:21, 01 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
To fajnie bo dostałem 4l i wymiana normalnie co10 mth.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 21:07, 01 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
W testach wszystko wyjdzie,może nawierć jeszcze trochę więcej otworów od spodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:19, 01 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ktoś jeździ na tuningowych stopkach/podnóżkach? rfx, gunner czy inne tym podobne. Na alledrogo jest tego pełno i jakichś większych różnic nie widać, zastanawia mnie tylko wpływ pinów na podeszwe, czy nie zjedzą mi jej w sezon?
Moje obecne odmówiły współpracy, więc zastanawiam się czy iść w bling bling, czy pozostać przy serii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 9:16, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
no sprawa generalnie prosta - lepszy grip - gorsza podeszwa. nie ma dobrej przyczepnosci i trwałosci buta. ja mam ZAPa to tak kleją pięknie, że pare razy wyglebiłem - bo nie dałem rady nogi sciągnać ale to kwestia przyzwyczajenia, oryginał duuzo gorzej gryzie ale jest dosyc wytrzymały ( na wycieranie itp ) i mniej niszczy podeszwe. mi tylko ZAP sie rozleciał ( tylejki popekały )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:45, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Miałem rfx'y. Po sezonie jazdy podeszwy do wymiany. Lepiej kupić oryginały.
MlodyRM napisał: | Ktoś jeździ na tuningowych stopkach/podnóżkach? rfx, gunner czy inne tym podobne. Na alledrogo jest tego pełno i jakichś większych różnic nie widać, zastanawia mnie tylko wpływ pinów na podeszwe, czy nie zjedzą mi jej w sezon?
Moje obecne odmówiły współpracy, więc zastanawiam się czy iść w bling bling, czy pozostać przy serii |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MRexc
Gość
|
Wysłany: Sob 23:18, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Witajcie, jakie żarówki idą do kontrolek kierunków i świateł długich? Nie mam przykładowej (exc 2006). Pzdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 23:25, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
oznaczenie ma w2x4 6d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MRexc
Gość
|
Wysłany: Sob 23:39, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Nie 19:07, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Siemanko!
Jest sens spawać subframe, czy lepiej szukać używki? Dodam, że pęknięcie nastąpiło na całym obwodzie profilu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 20:33, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
mazi-1986 napisał: | Siemanko!
Jest sens spawać subframe, czy lepiej szukać używki? Dodam, że pęknięcie nastąpiło na całym obwodzie profilu. |
Spróbuj pospawać. Ja mam pękniętą samą końcówkę od błotnika i spawam co roku, zwykle wystarcza do pierwszych większych pleców, ale mniejsze dzwony wytrzymuje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:21, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
ja tez spawałem - spokojnie wytrzyma. a mi tez pękło przy samym mocowaniu do ramy na dole ( całkiem w 2 kawałkach ) dobry spawacz posmarkał i sie wszystko trzyma jak trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|