|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Nie 22:41, 03 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki chłopaki za odpowiedzi. Zobbaczymy, w takim razie co na to spawacz powie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzegExc
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Śro 19:31, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Witam mam pytanie czy Subframa z exc 525 2007r będzie pasować do exc 200 2007r.Czy musi być orginalna od 200 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:52, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
bedzie pasował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzegExc
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Śro 20:05, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
OK dzięki Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:19, 07 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
witam posiadam w swoim exc 450 10R, zawias sprężyny przód 4,4N/mm do 75kg i tylna sprężyna 63N/mm do 75 kg a w całym stroju do jazdy waże 95 Kg .
Moje pytanko brzmi czy powinienem zmienić sprężyny pod wagę ?
I czy poprawi sie jazda na nowych twardszych sprężynach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:30, 07 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Oczywiście że powinieneś wymienić. Poprawi się. Odczujesz to w 100% a zawias zacznie pracować w odpowiednim zakresie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:47, 07 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Zawias ustawia się pod wagę bez ubrań i ochraniaczy. Jeśli wybiegasz poza tolerancje to jak najbardziej zmień sprężyny bo jest duża różnica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:58, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
a to zmienia postać rzeczy bo bez stroju i kasku tp moja waga wynosi 88 kg , to jakie sprężyny teraz wybrać pod enduro ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 21:31, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | Zawias ustawia się pod wagę bez ubrań i ochraniaczy. Jeśli wybiegasz poza tolerancje to jak najbardziej zmień sprężyny bo jest duża różnica. |
Czy aby na pewno?
Coś mi się zdaję, że kiedyś jak na motoX zytałem jakiś poradnik zalecali by moto było zatankowane na full, i by być w stroju i do piero wtedy regulowac sag i zawieszenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:55, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Są różne opinie na ten temat. Jeden z większych tunerów w Pl mówi że ustawia się tak jak napisałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzegExc
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Pią 22:12, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie mam problem po podłączeniu licznika i odpaleniu motocykla wszystko git ale gdy jade to licznik wariuję pokazuje 700mth i prędkość raz 2 km/h raz 180km/h itp czego to może być przyczyna ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zwirek03
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: xxx
|
Wysłany: Pią 22:22, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Pytanko koleszka oddał mi olej do skrzyni od 2T czy do exc 4T można zalać ? czy lepiej przekazać dalej koledze do 2T ?? z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zwirek03 dnia Pią 22:31, 08 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Pią 23:03, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT napisał: | major000 napisał: | Zawias ustawia się pod wagę bez ubrań i ochraniaczy. Jeśli wybiegasz poza tolerancje to jak najbardziej zmień sprężyny bo jest duża różnica. |
Czy aby na pewno?
Coś mi się zdaję, że kiedyś jak na motoX zytałem jakiś poradnik zalecali by moto było zatankowane na full, i by być w stroju i do piero wtedy regulowac sag i zawieszenie |
W serwisowce jest dokladnie opisane
Usiadz na motocyklu w pelnym ubraniu i zmierz roznice.
Tak wiec raczej jak tak podaja to raczej nie bez powodu
Bo roznica ubioru to naprawde dobre pare kilo i to juz zmienia postac rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Pią 23:45, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Te pare kilo spadajac z 2 metrowej chopy przemienia sie w 20 albo i więcej takze serwisowka nie kłamie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 9:44, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
co do SAGu dodam że warto mierzyc statyczny i dynamiczny 2X - najpierw siadając i dobijajac zawias i mierzysz, 2 raz ze stołka stawiasz siadasz delikatniej i mierzysz - wyniki zwykle sa rózne i z nich wyciąga sie średnią. pomija to opory łozysk tarcia itp itd. także dokładnosci są w rózny sposób nabijane jeszcze a i ja tez zwykle w ciuchach mierze ale osobiscie nie czuje rzutowania z i bez. chyba że mowa o zimowym komplecie kurki ochraniaczy wiecej itp.
grzeg exc - pewnie czujnik juz pada, sprawdź czy magnesik na tarczy jest cały
zwirek - jak skrzynia to tylko skrzynia to mozesz, jak to olej który ma pełen obieg ( smaruje tez cylinder rozrząd tłok itp ) to juz nie mozesz go zastosowac. niektóre motocykle mają dwa wlewy niektóre jeden. tam gdzie dwa to do samej skrzyni i sprzegła mozna zalać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|