|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Śro 14:28, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
co może być przyczyną, że gdy gwałtownie dodam gazu podczas gdy chodzi sobie silnik na wolnych obrotach moto zgaśnie ? którą śrubką wyregulować i czy wkręcić czy wykręcić troszke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 15:45, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
racesupport napisał: | co może być przyczyną, że gdy gwałtownie dodam gazu podczas gdy chodzi sobie silnik na wolnych obrotach moto zgaśnie ? którą śrubką wyregulować i czy wkręcić czy wykręcić troszke |
Wyreguluj cały gaźnik!
Zacznij od wolnych obrotów, przez skład mieszanki, a potem weź się za regulację wtrysku paliwa czyli za pompkę przyśpieszającą i tps.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:59, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
wolne obroty akurat ustawia się na końcu a zaczyna od TPSa, potem jeżeli nie ma zadnego tuningu wprowadzonego, to warto ustawic gaźnik według serwisówki. ( rozmiar dysz, poziom iglicy itp ) potem na zdjętym gaźniku tak żeby miał dostęp do paliwa, czyli w węzyku zeby było odkręcasz gaz do konca i trzeba obczaic jak długo jest dotrysk paliwa. u mnie najoptymalniej pracowuje na około 1.5-1.7 sekundy. a miałem ten sam problem i miałem prawie 4 sekundy wtrysku! srubką regulacyjną, plus oringiem, poprawiłem to. tutaj mówie o sprzecie po 05 roku. wczesniej ze starszym typem gaźników nie ma włąsciwej regulacji pompki przyspieszacza. potem regulujesz skład mieszanki czyli srubka od spodu, ta trudno dostepna. a na koniec jak pisałem wolne obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:39, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Jak np 250 2t nowa nie ma rozrusznika od nowości to ma akumulator czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kateem
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 4:34, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Mam sx 520 i zmieniałem z przelotowego wydechu na taki od nowszych exc z jedną rurą. Jakie powinienem mieć poprawne ustawienie iglicy teraz ?, bo mam na 4 od góry i strzela z wydechu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kateem dnia Czw 15:53, 25 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 21:39, 29 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Kateem napisał: | Mam sx 520 i zmieniałem z przelotowego wydechu na taki od nowszych exc z jedną rurą. Jakie powinienem mieć poprawne ustawienie iglicy teraz ?, bo mam na 4 od góry i strzela z wydechu. |
Ustaw wd manuala, a potem reguluj pod swoje moto, bo nie ma optymalnych ustawień dla każdego gaźnika. Są ustawienia wyjściowe, od których robi się każde moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas029
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 14:39, 30 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wie ktoś może jak wygląda porównanie opon mitasa (np c16) z michelinem ac-10 ? Jeździł ktoś na obydwu żeby porównać?
Jeżdzę w miarę dużo po asfalcie i interesuje mnie, która dłużej wytrzyma- cena podobna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksw
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:03, 30 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
mialem michelinem ac-10 i opona w teren bardzo dobra. Podjazdy czy błoto nie robi na niej wiekszego wrazenia, przyczepnosc - b.dobra ,ale za to na asfalcie dlugo na niej nie pojezdzisz... co do mitasa to nie mialem z nim jeszcze stycznosci
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luksw dnia Wto 15:03, 30 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:17, 30 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
zalezy z czym porównywać. bo akurat ac-10 to jedna z najodporniejszych opon na asfalt. duzo latałem na asfalcie i bardziej wyczynowe opony szły w oczach. a ac-10 spoko sezon przelatał. 50/50 mniej wiecej asfalt teren. co do przyczepnosci - na mokrej trawie jak sie zaokraglił nie rwał tak dobrze jakbym oczekiwał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo86
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 10:08, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Witam. Panowie pompe wody w modelu sx 450 05r. składamy z silikonem na oringu czy bez ? Wcześniej delikatnie posmarowałem silikonu na ten gumowy oring , który wkłada się jako pierwszy na wałek i długo sie nie nacieszyłem bo znowu leci... Słyszałem że niektórzy smarują też loctite bo najlepiej trzyma, ale nie moge znależć symbolu tego kleju ...
Z góry dzięki za odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 11:06, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Pierwszy szczegół to należy zaopatrzyć się w dobry sylikon a nie ten za pare złoty do niby 300C
Wtedy można smarować ten oring sylikonem uważając by nie zalać nim kanału smarującego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo86
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 11:25, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Więc jaki najlepiej kupić ? ten loctite o którym wspomniałem ? tylko jaki sympol, widziałem kiedyś temat na forum, że ktoś tego używał ale nie moge teraz znaleźć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:21, 02 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
nie trzeba dawac zadnego sylikonu, cieknie ci prawdopodobnie przez zuzyte albo zle zamontowane uszczelniacze, ewentualnie mocno wytarty wałek tozrzadu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo86
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 7:25, 03 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki za podpowiedzi narazie kupiłem silikon elringa do 340 st. i złożyłem tak jak na filmie http://www.youtube.com/watch?v=ynsdUY5QYvw , zobacze czy zda to egzamin . Jeśli chodzi o sam wałek to faktycznie ma już wyczuwalne rowki...można go w razie czego przetoczyć i wtedy dać inny rozmiar simmeringów ? czy pozostaje tylko kupno nowego wałka ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez przemo86 dnia Sob 7:28, 03 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:57, 03 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
mozna taniej i szybciej - bierzesz ten usczelniacz z ktorego puszcza, skracasz sprezynke i jedziesz dalej bez wycieku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|