Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 708, 709, 710  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Śro 14:28, 17 Lip 2013    Temat postu:

co może być przyczyną, że gdy gwałtownie dodam gazu podczas gdy chodzi sobie silnik na wolnych obrotach moto zgaśnie ? którą śrubką wyregulować i czy wkręcić czy wykręcić troszke Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 15:45, 17 Lip 2013    Temat postu:

racesupport napisał:
co może być przyczyną, że gdy gwałtownie dodam gazu podczas gdy chodzi sobie silnik na wolnych obrotach moto zgaśnie ? którą śrubką wyregulować i czy wkręcić czy wykręcić troszke Wink


Wyreguluj cały gaźnik!
Zacznij od wolnych obrotów, przez skład mieszanki, a potem weź się za regulację wtrysku paliwa czyli za pompkę przyśpieszającą i tps.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:59, 17 Lip 2013    Temat postu:

wolne obroty akurat ustawia się na końcu Razz a zaczyna od TPSa, potem jeżeli nie ma zadnego tuningu wprowadzonego, to warto ustawic gaźnik według serwisówki. ( rozmiar dysz, poziom iglicy itp ) potem na zdjętym gaźniku tak żeby miał dostęp do paliwa, czyli w węzyku zeby było odkręcasz gaz do konca i trzeba obczaic jak długo jest dotrysk paliwa. u mnie najoptymalniej pracowuje na około 1.5-1.7 sekundy. a miałem ten sam problem i miałem prawie 4 sekundy wtrysku! srubką regulacyjną, plus oringiem, poprawiłem to. tutaj mówie o sprzecie po 05 roku. wczesniej ze starszym typem gaźników nie ma włąsciwej regulacji pompki przyspieszacza. potem regulujesz skład mieszanki czyli srubka od spodu, ta trudno dostepna. a na koniec jak pisałem wolne obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:39, 21 Lip 2013    Temat postu:

Jak np 250 2t nowa nie ma rozrusznika od nowości to ma akumulator czy nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kateem




Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 4:34, 25 Lip 2013    Temat postu:

Mam sx 520 i zmieniałem z przelotowego wydechu na taki od nowszych exc z jedną rurą. Jakie powinienem mieć poprawne ustawienie iglicy teraz ?, bo mam na 4 od góry i strzela z wydechu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kateem dnia Czw 15:53, 25 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 21:39, 29 Lip 2013    Temat postu:

Kateem napisał:
Mam sx 520 i zmieniałem z przelotowego wydechu na taki od nowszych exc z jedną rurą. Jakie powinienem mieć poprawne ustawienie iglicy teraz ?, bo mam na 4 od góry i strzela z wydechu.


Ustaw wd manuala, a potem reguluj pod swoje moto, bo nie ma optymalnych ustawień dla każdego gaźnika. Są ustawienia wyjściowe, od których robi się każde moto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 14:39, 30 Lip 2013    Temat postu:

Wie ktoś może jak wygląda porównanie opon mitasa (np c16) z michelinem ac-10 ? Jeździł ktoś na obydwu żeby porównać?
Jeżdzę w miarę dużo po asfalcie i interesuje mnie, która dłużej wytrzyma- cena podobna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:03, 30 Lip 2013    Temat postu:

mialem michelinem ac-10 i opona w teren bardzo dobra. Podjazdy czy błoto nie robi na niej wiekszego wrazenia, przyczepnosc - b.dobra ,ale za to na asfalcie dlugo na niej nie pojezdzisz... co do mitasa to nie mialem z nim jeszcze stycznosci

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luksw dnia Wto 15:03, 30 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:17, 30 Lip 2013    Temat postu:

zalezy z czym porównywać. bo akurat ac-10 to jedna z najodporniejszych opon na asfalt. duzo latałem na asfalcie i bardziej wyczynowe opony szły w oczach. a ac-10 spoko sezon przelatał. 50/50 mniej wiecej asfalt teren. co do przyczepnosci - na mokrej trawie jak sie zaokraglił nie rwał tak dobrze jakbym oczekiwał Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 10:08, 02 Sie 2013    Temat postu:

Witam. Panowie pompe wody w modelu sx 450 05r. składamy z silikonem na oringu czy bez ? Wcześniej delikatnie posmarowałem silikonu na ten gumowy oring , który wkłada się jako pierwszy na wałek i długo sie nie nacieszyłem bo znowu leci... Słyszałem że niektórzy smarują też loctite bo najlepiej trzyma, ale nie moge znależć symbolu tego kleju ...
Z góry dzięki za odpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 11:06, 02 Sie 2013    Temat postu:

Pierwszy szczegół to należy zaopatrzyć się w dobry sylikon a nie ten za pare złoty do niby 300C
Wtedy można smarować ten oring sylikonem uważając by nie zalać nim kanału smarującego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 11:25, 02 Sie 2013    Temat postu:

Więc jaki najlepiej kupić ? ten loctite o którym wspomniałem ? tylko jaki sympol, widziałem kiedyś temat na forum, że ktoś tego używał ale nie moge teraz znaleźć Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:21, 02 Sie 2013    Temat postu:

nie trzeba dawac zadnego sylikonu, cieknie ci prawdopodobnie przez zuzyte albo zle zamontowane uszczelniacze, ewentualnie mocno wytarty wałek tozrzadu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo86




Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 7:25, 03 Sie 2013    Temat postu:

Dzięki za podpowiedzi narazie kupiłem silikon elringa do 340 st. i złożyłem tak jak na filmie http://www.youtube.com/watch?v=ynsdUY5QYvw , zobacze czy zda to egzamin . Jeśli chodzi o sam wałek to faktycznie ma już wyczuwalne rowki...można go w razie czego przetoczyć i wtedy dać inny rozmiar simmeringów ? czy pozostaje tylko kupno nowego wałka ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemo86 dnia Sob 7:28, 03 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:57, 03 Sie 2013    Temat postu:

mozna taniej i szybciej - bierzesz ten usczelniacz z ktorego puszcza, skracasz sprezynke i jedziesz dalej bez wycieku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 708, 709, 710  Następny
Strona 37 z 710

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin