|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 20:48, 09 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
żwirek to jest olej przekładniowy,ja stosuję go do skrzyń które ważą tyle co dwa kajtki z właścicielami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zwirek03
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: xxx
|
Wysłany: Nie 8:24, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
OK dzięki to se od puszcze ciekawi mnie jedno on w exc 450 przelatał na nim ponad 200 mth i nic się nie działo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:36, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
zalewał ktoś taki olej do przednich Lag?
[link widoczny dla zalogowanych]
czy rzeczywiście jest lepszy czy czuć różnice na plus ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 14:41, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
generalnie olej warto sobie dobrać na podstawie czegos takiego [link widoczny dla zalogowanych]
jest tabelka z parametrami olejów i mozna obczaic róznice. co ciekawe niektóre oleje 5W są np bardziej "gęste" niż 7.5W. mozna też porównać takiego np ohlinsa czy nie jest podobny do innego tanszego oleju - wtedy działanie jest praktycznie to samo
bo róznica moze byc w dodatkach pieniących i czyszczacych. np wiem że motorex dobrze "myje" lagi i szybko sie zabarwia na czarno. a w niektórych olejach syf sie nie miesza z olejem tylko opada na dno i olej po całym sezonie jest bialutki, a na dole w settingach jest warstwa czarnego syfu no a pod względem pienienia to wiadomo im mniej tym lepiej - i te oleje " premium" pewnie tutaj sa lepsze - a czy amator odczuje - to juz kwestia amatora. bardziej mysle że ma znaczenie dobry uszczelniacz, zdrowe panewki itp. ale z drugiej strony wszystko sie przekłada na dzialanie amorka kazdy detal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:44, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ostatnio znajomy zaparkował na moim motocyklu
Niestety podnóżka nie przetrwała tego starcia, zerwało gwint w gnieździe śruby mocującej stopkę.
I teraz pytanie, ten element jest niewymienialny? W starszych można było dokupić uchwyt/mocowanie do ramy, a w EXC 08+ wygląda to na jednolitą część z ramą :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MlodyRM dnia Pon 14:21, 11 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:14, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
z tego co widze to tak - w ramie jest wspawany uchwyt stopki..... próbuj reanimować gwint. wkładką gwintującą albo tulejkąz gwintem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exc50
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:05, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Co trzeba wyregulowac w gaźniku pod jazdę na mrozie? Mowa o 125 2t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzegExc
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Śro 18:31, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Witam wydaje mi sie,że mam problem ze sprzęgłem.Gdy puszczam sprzęgło to zaczyna łapać na samym końcu.Olej w silniku nowy (Motorex) na starym oleju było to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:19, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Grzeg moze trzeba przy klamce wyregulowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:44, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
czy ktm w wersji xc-w da sie zarejstrowac w pl ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:05, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
jesli masz dokumenty to tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzegExc
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Śro 20:22, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Henio OK jutro popróbuje może coś wyjdzie z tego(żeby szybciej brała to msze ją oddalić )chyba dobrze główkuje ? .Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:33, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
czy sprowadzajac wersje xc-w ze stanuw zarejstuje ja ? jakie dokumenty beda wymagane ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:17, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nie zarejestrujesz jej. Ponieważ ten motor nie posiada homologacji chyba, że uda Ci się zarejestrować na SAM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:20, 13 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | czy sprowadzajac wersje xc-w ze stanuw zarejstuje ja ? jakie dokumenty beda wymagane ? |
XC-W fabrycznie nie miały homologacji, więc prawdopodobnie sytuacja jest identyczna jak w przypadku crossówek. Przy zakupie nie dostaniesz żadnych papierów, które pozwolą Ci go zarejestrować, więc pozostaje wyrabianie homologacji. Z tym chyba musisz się udać do PZM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|